עם התפתחות רשת האינטרנט והשימוש הנרחב ברשתות החברתיות, חלק גדול מבעלי העסקים הקימו דף עסקי בפייסבוק וברשתות החברתיות. בדף העסקי הם מפרסמים את המותג ויוצרים קשר רציף עם הלקוחות
מכיוון שפייסבוק הוא כלי שימושי לשיווק באינטרנט, מעטים העסקים שאין להם דף עסקי ברשת החברתית. עם זאת, מעטים העסקים שמשלמים על ניהול מקצועי של הדף העסקי ועושים זאת בעצמם.
5 טעויות בקידום שאתה עושה שבגללן האתר שקידמת כבר לא בעמוד הראשון של גוגל כמעט כל מקדם אתרים שעובד מספר שנים בתעשייה מכיר את התסריט הזה. עבדת קשה על מנת לקדם אתר, אם מדובר באתר שלך או של לקוח, הוא הגיע לראש עמוד התוצאות בגוגל במילות המפתח המדויקות בהן השקעת דם יזע ודמעות, וכמה חודשים לאחר …
שלושת הדרכים האפקטיביות ביותר לעשות כסף מהאתר שלך אם אתה בעל אתר מצליח שנכנסים אליו אלפי גולשים מדי חודש, אתה בטח דופק את הראש בקיר למה הגולשים שלך לא מתורגמים לכסף. זאת עובדה ידועה באינטרנט – עם טראפיק אי אפשר לקנות במכולת. יכול להיות שהצלחת למכור באנר או שניים, ואפילו דודה שלך מפרסמת את הקייטרינג …
בניית אתרים בוורדפרס טיפים בעלי עסקים רבים חוזרים שוב ושוב על אותה הטעות. מעוניינים לשפר את כמות השיחות הנכנסות לעסק, משדרגים שוב את אתר החברה, הוא נראה מרשים ביותר, כולל המון אנימציות, טקסטים נעים, ומגוון רחב של תמונות, המזכירה בנתה אותו בעצמה במערכת חינמית… אבל… שוב האתר נמצא בעמוד ה-43 בגוגל בכל ביטוי חיפוש שרצית …
יש לכם לקוח חדש לפרוייקט SEO או החלטתם לעשות זאת לבד, אחד החלקים החשובים ביותר ב SEO הוא איתור מילות החיפוש שהגולש יקיש במנוע החיפוש שניה לפני שהוא מגיע לאתר שלכם. אלה הביטויים סביבם יכתב התוכן, הקטגוריות השונות שיופיעו באתר שלך, והלינקים החשובים שיופיעו בבלוג שאתה כותב. איך גוגל ממליצים לבחור מילות חיפוש? הכלי הבסיסי …
אינטליגנציה מלאכותית לשירות שיפור מנוע החיפוש של גוגל עוד בינואר 2014 רכשה גוגל חברה בתחום האינטילגנציה המלאכותית בשם “דיפ מיינד”, בתקופה זו הסברה הייתה שגוגל מייעד את הטכנולוגיה לקידום מכוניות ללא נהג, או לצרכים אחרים הקשורים לשיתוף הפעולה עם נאסא בפרוייקט קוואנטום. כיום, כפי שכולם יודעים הטכנולוגיה משמשת על מנת ליצור מערכת הלומדת את התנהגות …
האינטרנט שינה את פניו בשנים האחרונות ועולם ה-SEO ישר קו עם האינטרס של הגולש בקריאת תוכן רלוונטי ומעניין כתוב בשפה קולחת, לעומת טקסטים שנכתבו במיוחד עבור מנועי החיפוש. אם לפני ארבע או חמש שנים, אתר שמורכב ממילות חיפוש עם כמה מילים נוספות בסביבה, ללא סדר הגיוני, וללא מסר ממשי וערך מוסף לקורא הגיע לעמודים הראשונים …
להמשיך לקרוא איך תכתבו תוכן מנצח לאתר שלכם – ותגרמו לקוראים שלכם לחזור לקרוא עוד?
לפני עשרים שנה לא היית חושב פעמיים. פתחת עסק, אתה רוצה לפרסם – הטלפון הראשון שאתה עושה הוא לדפי זהב, הטלפון השני למערכת העיתון המקומי. זהו, אתה מפורסם. מאז עברו הרבה מים בירקון, ובתאריך מיוחד 12.12.12 הודיעה חברת זאפ גרופ שזמנו של המדריך המודפס עבר, ועיקר המשאבים יעברו לפרסום דיגיטלי. בחינה של התוצאות הראשונות בגוגל …
להמשיך לקרוא למה פרסום באתרי אינדקס כל כך חשוב לקידום האתר שלך
עמודי הפייסבוק של הבלוגרים הגדולים מלאים באינפוגרפיות צבעוניות. כמעט כל העוסקים בתחום רגילים לראות בפיד עשרות שיתופים של אינפוגרפיות, המסבירות עם הרבה צבע וכמה אייקונים תאוריות מורכבות על הרגלי גלישה של משתמשי האינטרנט, טיפים שונים לקידום האתר, ואפילו הדרך בה גוגל סורק את האתר שלך. אז למה האינפוגרפיות האלה כל כך פופולריות? הסיבה האמיתית להצלחה …
להמשיך לקרוא למה אתה צריך אינפוגרפיות לבלוג שלך ואיך יוצרים אותן