כל מקדם אתרים מתחיל נמנע מתוכן משוכפל. אף אחד לא רוצה להיענש ולאבד את המיקום בעמודים הראשונים. אתרים שלמים לבדיקת מקוריות הטקסט נבנו על מנת להימנע מעונש זה, אז אולי מדובר רק באגדה אורבנית? חברי האקדמיה לאינטרנט WEBPROMO האוקרינית שניסו במסך זמן רב לנתץ את המיתוס של תוכן משוכפל, ארגנו אירוע של שאלות ותשובות עם …
מדריך זה נועד למנהלי האתרים webmasters ולבעלי העסקים כאחד, האלגוריתמים של מנועי החיפוש הינו נושא לפיצוח אך יש כללי יסוד שכל מקדם אתרים בישראל חייב לדעת, מנועי החיפוש מחפשים באתר הקשר ורלוונטיות וזה הכלל המוביל – והדבר החשוב מכל שאתם חייבים לזכור שמנועי החיפוש המובילים מנסים להציג לגולש את התוכן הראוי ביותר! שנתחיל ? מהי …
להמשיך לקרוא אופטימיזציה לאתר – המדריך להשגת תוצאות בקידום אתרים
ספאם באנליטיקס – הסרת התקפת רובטים שלא מועילים! בשנה האחרונה ישנה התקפה מרובה של רובוטים מדומיינים שונים אשר מציפים את גוגל אנליטיקס, וכתוצאה מזה משבשים את הניתוח האנליטי שלנו וייתכן גם לגוגל לגבי זמן השהייה הממוצע של הגולשים באתרנו. ואף יתרה מזאת הורסים את הדירוג שלנו במנועי החיפוש והאלגוריתמים של הרובוטים למיניהם. כניסות של בוטים …
בעלי אתרים שיפור יחס המרה באתר תורם באופן משמעותי לקידום האתר ואף עם זאת ממקסם לכם את יחס ההמרה באתר! תחילה נסביר מהו (CRO (Conversion Rate Optimization הפירוש ניצול מרבי של מבקרי האתר בפועל באתרכם. יחס זה נמדד מהרגע שהלקוח צופה באתרך ממנוע החיפוש ועד עזיבתו מהאתר. השיטה הנכונה לשיפור יחס המרה וההבנה כיצד האתר …
שנים רבות מנועי החיפוש מנסים להילחם בחברות קידום אתרים, בייחוד המנוע המוביל Google. כל זה נבע מהרצון והצורך לספק מידע אמין לגולש בזמן אמת. עם העדכונים האחרונים לשנת 2015 פותח באלגוריתמים של גוגל מערכת “בינה מלאכותית” המשמעות היא רבה מאוד, המנוע לומד לבד מתוך התנהגות גולשים, התנהגות אתרים, עדכונים אחרונים, אזכורים ברשת ובאופן טבעי לחלוטין. …
רשת האינטרנט מכילה מגוון רחב של אופציות לניהול מוניטין, כמו כן על מנת לנהל את המוניטין על הצד הטוב ביותר אנו צריכים לדאוג שרוב האזכורים ברשת יהיו חיוביים, כמו בכל עסק ככל שאנשים מרוצים ומקבלים חוות דעת טובות כך ימליצו לחבריהם ולקרוביהם. כיצד מנהלים את המוניטין על הצד הטוב ביותר ? ניהול מוניטין מתחלק לצד …
האלגוריתמים של גוגל מורכב מאוד ומכיל לא מעט פרמטרים אשר קובעים את דירוגם בשרשרת החיפוש, הפרמטרים שעד היום נכון לתאריך 3.12.2015 משפיעים באופן משמעותי על אתרכם הינם “קישורים”, כמו כן יש לא מעט סוגיות בנושא הקישורים ברשת ובנייתם. נסביר מעט על קישורים ועל השפעתם עד לשנת 2015, קישורים הינם הפניות מאתרים שונים ברשת אל אתרכם, את …
אינדוקס עמודים בגוגל תוך דקות ספורות מספר פעמים שמעתי שאלות בנוגע לכך שהאתר לא נסרק בגוגל או שעמודים ספציפיים אינם מופעים בגוגל במאמר זה אשמח להעניק לכם מספר טיפים כיצד לשלוח את עמודי האתר לסריקה ולאפשר לגוגל לסרוק את אתרכם במהירות האפשרית. המנוע המוביל גוגל, מאנדקס כמות עמודים שאינה מוגבלת מידי יום, אלפי אתרים מתווספים …
על מנת לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש, לפני כל פעולה נחקור את האתרים המתחרים שלכם בתחום. הנתונים השונים שנקבל יובילו אותנו למסקנות אשר יוכלו לעזור לנו לדעת היכן אנו עומדים וכיצד נערך לפעול לקידום האתר.ישנם כלים רבים ותוכנות לבדיקת נתונים שונים על אתרים. כלי לבדיקת מילות מפתח, כלי לבדיקת צפיפות המילים באתר, כלי לבדיקת ותק האתר, …
תיזהרו – שלא תיפלו בפח!! לא ניתן להתחייב לתוצאות ואת זה נסביר בפירוט הבא:1.האם אנו יכולים לצפות את מעשייה של גוגל? 2. והאם גוגל היא מנוע החיפוש של החברה לקידום אתרים ?כמו שאתם מבינים משתי השאלות הנ”ל – אין חברה לקידום אתרים שיכולה להתחייב על תוצאות קידום אתרים מכיוון שגוגל הינו מנוע חיפוש אשר משתנה …
להמשיך לקרוא האם חברה לקידום אתרים יכולה להתחייב לתוצאות בקידום אתרים אורגני ?