חברה לקידום אתרים מציעה לך פרסום 7/24 בקמפיין Adwordsלאחרונה נשמעה הצעה אינטרנטית של 24/7 בקמפיין הממומן אז למה התכוון המשורר ?
כלומר החברה לקידום אתרים מציעה לך חשיפה במנוע החיפוש המבוקש ביותר – גוגל במילת המפתח שבחרו עבורך בלי הגבלת הקלקות! נשמע טוב להופיע בדף ראשון ובלי סוף ניתן להקליק על המודעה שלנו.. כלומר אנו יכולים להתפרסם תוך מספר דקות בעמוד הראשון למשך חודש ימים ולא לעוף מדף מס 1.על מנת לקבל את השירות הזה תצטרכו כביכול לקנות מילות מפתח אשר תעלה לכם בין 350 – 500 ₪ אז בעצם השאלה הגדולה פה… מה האינטרס של החברה לקידום אתרים שילחצו על המודעה שלנו ? כמו כן מוצע לכם לקנות מילת מפתח אחת שנעה בין 350 – 600 ₪ בחודש ללא הגבלת הקלקות, אותה מילת חיפוש “מבוקשת” כביכול מחפשים אותה 650 אנשים בחודש, האומנם זה נשמע באמת הרבה במידה וילחצו על המודעה שלנו 650 אנשים.כאשר מחפשים מילת מפתח כ- 650 אנשים בחודש זה לא אומר שהולכים ללחוץ על המודעה שלנו 650 אנשים וזאת הסטסטיסקה ב- 3 המודעות הראשונות ילחצו כ- 30% מתחת למודעות הממומנות השורה הראשונה 35% לחיצות בשורה מתחתיה 15% ובשורה השלישית ומטה עוד כ- 14% ובצד שמאל הפניה שבעונש 6% .
כלומר החברה לקידום אתרים מציעה לך חשיפה במנוע החיפוש המבוקש ביותר – גוגל במילת המפתח שבחרו עבורך בלי הגבלת הקלקות! נשמע טוב להופיע בדף ראשון ובלי סוף ניתן להקליק על המודעה שלנו.. כלומר אנו יכולים להתפרסם תוך מספר דקות בעמוד הראשון למשך חודש ימים ולא לעוף מדף מס 1.על מנת לקבל את השירות הזה תצטרכו כביכול לקנות מילות מפתח אשר תעלה לכם בין 350 – 500 ₪ אז בעצם השאלה הגדולה פה… מה האינטרס של החברה לקידום אתרים שילחצו על המודעה שלנו ? כמו כן מוצע לכם לקנות מילת מפתח אחת שנעה בין 350 – 600 ₪ בחודש ללא הגבלת הקלקות, אותה מילת חיפוש “מבוקשת” כביכול מחפשים אותה 650 אנשים בחודש, האומנם זה נשמע באמת הרבה במידה וילחצו על המודעה שלנו 650 אנשים.כאשר מחפשים מילת מפתח כ- 650 אנשים בחודש זה לא אומר שהולכים ללחוץ על המודעה שלנו 650 אנשים וזאת הסטסטיסקה ב- 3 המודעות הראשונות ילחצו כ- 30% מתחת למודעות הממומנות השורה הראשונה 35% לחיצות בשורה מתחתיה 15% ובשורה השלישית ומטה עוד כ- 14% ובצד שמאל הפניה שבעונש 6% .
עדיף להשתמש בשירות של חברה לקידום אתרים רק בדרך הזו :1.לשלם להם עבור השירות של ניהול הקמפיין הממומן Adwords2.שאתם תשלמו עבור הקמפיין מהאשראי שלכם (לא להקציב X כסף לחברה לקידום אתרים ושהם ינהלו את הכל).
3.לבקש כל 3 חודשים מאיזה מילות מפתח הקליקו על המודעה שלכם.
כך תדעו כמה שילמתם נטו למנוע החיפוש גוגל ותדעו שאתם שילמת לחברה לקידום אתרים פעולה זאת תניב לכם את האינטרס של החברה לקידום אתרים שבאמת תרצה שאתם תצליחו ולא תרצה לשאוב מכם כסף ובלי אינטרס שילחצו על המודעה. אם אתם מעוניינים לקבל עוד מידע בנושא? לפירוט בהרחבה ניתן להתקשר WEBON קידום אתרים 050-8004-328.
מאמר זה אינו בא לפגוע, ואינו מכוון את הלקוח/ה לבצע צעדים אלא משמש כטיפ עסקי בלבד.