הקידום השחור הוא קידום לא חוקי בעיני גוגל.
המטרה של מקדם אתרים בכובע השחור הוא להקצין בשיטות מסוימות כדי להעלות את האתר למקום גבוהה בתוצאות החיפוש. בניגוד לקידום אתרים לבן, הקידום השחור אינו מבוסס על תוכן איכותי ולא שם דגש על חווית הגולש באתר.
קידום אתרים שחור מתמקד בקידום מהיר של האתר במנועי החיפוש בטכניקות שונות ופסולות.
האפשרויות רבות ומגוונות, הדרך להשגת המטרה קורצת למקדמי אתרים רבים שמחפשים כביכול את הדרך הקצרה והיעילה ביותר, אך בפועל הקידום השחור דורש עבודה רבה ומלווה בסכנות רבות .
המקדם השחור חייב להיות ערני ולפעול בזהירות רבה מול הפעולות שגוגל מבצעת כדי לתפוס ו”להעניש” את האתרים שמקודמים בכובע השחור. מעוניינים לבדוק אם אתרכם קודם בשיטות פסולות, אנו נשמח לעזור צור קשר.
המטרה של מקדם אתרים בכובע השחור הוא להקצין בשיטות מסוימות כדי להעלות את האתר למקום גבוהה בתוצאות החיפוש. בניגוד לקידום אתרים לבן, הקידום השחור אינו מבוסס על תוכן איכותי ולא שם דגש על חווית הגולש באתר.
קידום אתרים שחור מתמקד בקידום מהיר של האתר במנועי החיפוש בטכניקות שונות ופסולות.
האפשרויות רבות ומגוונות, הדרך להשגת המטרה קורצת למקדמי אתרים רבים שמחפשים כביכול את הדרך הקצרה והיעילה ביותר, אך בפועל הקידום השחור דורש עבודה רבה ומלווה בסכנות רבות .
המקדם השחור חייב להיות ערני ולפעול בזהירות רבה מול הפעולות שגוגל מבצעת כדי לתפוס ו”להעניש” את האתרים שמקודמים בכובע השחור. מעוניינים לבדוק אם אתרכם קודם בשיטות פסולות, אנו נשמח לעזור צור קשר.
המון חברות קידום אתרים מבצעות קידום שחור ביחד עם לבן כך שהתוצאה היא קידום אפור וכיום נכון לשנת 2018 וקדימה לשנת 2019 כל מי שמקדם בקידום אתרים לבן, יוכל לחלום חלומות לבנים והישאר מאחור. היום מתבקש באופן חד משמעי לקדם קידום אתרים שחור וגם לבן.
דוגמאות לקידום אתרים בכובע השחור
- הוספת מילות מפתח שלא קשורות תחבירית לביטוי אותו אנו רוצים לקדם.
לדוגמא: מילת המפתח רואה חשבון ברחובות. המקדם השחור יוסיף ע’י טכניקות שונות מבלי להיתפס ע’י גוגל מילת מפתח שונה תחבירית: רישום חברה חדשה. כך יוכל להציג את האתר שלו לגולשים פוטנציאליים רבים יותר. - הצגת תוכן נסתר ללקוח.
מקדם אתרים שחור יכול להסתפק במעט מלל רלוונטי שמוצג ללקוח באתר, אך בפועל מציג בפני גוגל תוכן רב שאינו בהכרח רלוונטי שכולל שימוש חוזר במילות מפתח לצורך קידום.
את הפעולה הזו המקדם יבצע על ידי השחרת הרקע של הכיתוב. גוגל מפרשת את התוכן כמלל איכותי באתר ובכך יוצר תדמית של אתר בעל תוכן רב. - יצירת תוכן ע’י תוכנות אוטומטיות.
כל מקדם אתרים יודע שיש צורך בתוכן רב ואיכותי כדי לשווק ולמתג את העסק ברשת . שלב זה מצריך זמן והשקעה בכתיבת מאמרים או לחילופין השקעה כספית בקניית תוכן איכותי ברמה גבוהה כדי לקצר תהליכים מקדם אתרים שחור יפעל באמצעות תכנות שונות להעתקת ויצירת תוכן אוטומטי.
לדוגמא: שימוש בתוסף snowball wp שיוצר מאמרים ופוסטים בנושא של ביטויי המפתח שהגדרו במערכת הניהול של התוסף. - השתלת קישורים
מקדם שחור ש”מגדיל ראש” יפעל גם בשיטות האקינג מקוריות, כלומר: פריצה לאתרים איכותיים ,
וזאת כדי להשתיל בצורה מוסווית קישורים לאתר שאותו ירצה לקדם.קישורים איכותיים רבים מעלים את ערך האתר וכך תורמים לקידומו. השיטות שהוצגו הן בעצם מה שנקרא בכובע השחור “ספאם”, והינן קובץ קטן מהדרכים להשגת קידום שחור הנוגד את הכללים של גוגל ואף את חוקי האתיקה.
שורה תחתונה
הקידום השחור יעיל אך יש לפעול בזהירות רבה ובתחכום רב כדי לא להיתפס ע’י גוגל. התוצאות בד’כ לטווח הקצר בלבד ויש לפעול רבות כדי לתחזק תוצאות אלו.