5 טעויות בקידום שאתה עושה שבגללן האתר שקידמת כבר לא בעמוד הראשון של גוגל

כמעט כל מקדם אתרים שעובד מספר שנים בתעשייה מכיר את התסריט הזה. עבדת קשה על מנת לקדם אתר, אם מדובר באתר שלך או של לקוח, הוא הגיע לראש עמוד התוצאות בגוגל במילות המפתח המדויקות בהן השקעת דם יזע ודמעות, וכמה חודשים לאחר מכן אתה כבר בקושי רואה אותו בעמוד השני או השלישי באותם ביטויים שקודם לכן היה בעמוד הראשון. אז מה קרה?

אתה משקיע שעות ביצירת שיתופי פעולה, משלם לאתרים שונים על מנת להכניס כתבות ממומנות, כותב עשרות מאמרים המפורסמים בכל רשת האינטרנט, ואפילו בונה כמה אתרים בחינם לחברים, רק בגלל שהדומיין שלהם בן 15 ויש לו דירוג גבוה (למרות שהוא נראה כמו ארון הנעליים הישן בבית של סבתא שלך). האתר שקידמת הגיע למקום השני או השלישי בגוגל ואתה נח על זרי הדפנה. מאז לא בדקת את הלינקים הנכנסים אבל ידעת שהאתר אי שם למעלה.

אם מדובר בלקוח שלך הוא כבר מזמן שלח לך זר פרחים ושמפניה, והיה מרוצה לגמרי מכמות הפניות והלידים שהוא קיבל. אבל אז, יום בהיר אחד, הוא מתקשר אליך ומספר שהוא כבר לא בעמוד הראשון של גוגל, והשיחה היחידה שהוא מקבל הוא מהבנקאי הנזעם שלו. אז מה קרה?

עצלות. זו הסיבה.

שכחת לעקוב באינטנסיביות אחרי כמות הלינקים הנכנסים לאתר(ניתן לבדוק עם Majestic). אמנם כמה שיתופי פעולה חזקים שיצרת קישרו אליך, אבל הם קיבלו בשנה האחרונה עשרות שיחות ממקדמי אתרים שונים, ואת הלינק לאתר שלך, החליף לינק לאתר אחר. של מקדם אתרים אחר. הטעות הראשונה שלך היא להפסיק ליצור שיתופי פעולה חדשים ולהמשיך לפמפם את האתר ברשת בעזרת שיווק וקידום אתרים באינטרנט.

אתה מספר לכל הלקוחות שלך שלא ניתן לקדם את האתר ולשכוח אותו. חשוב לזכור את זה גם בעצמך ולהמשיך ליצור את שיתופי הפעולה והחלפות הלינקים באופן אינטנסיבי, אחרת מקדמי אתרים פעילים יותר יעקפו אותך בסיבוב.

כאשר התחלת במלאכת קידום האתר לא היה יום שלא הוזנו לפחות 5 דפים חדשים. עבדת קשה מאד על מנת להתאים את מילות החיפוש לכל מאמר, והאתר התמלא בעשרות אלפי מילים חדשות ומקוריות שלא קיימות בשום אתר אחר.

אחרי כמה חודשים הגעת לעמוד הראשון בגוגל במרבית מילות המפתח, ואז התחלת קצת לזלזל. פה ושם שכרת פרילנס שיכתוב עוד כמה מילים, ואפילו לא ממש קראת מה הוא כותב. לאט לאט האתר הפך להיות סטטי והתעדכן פעם בשבוע, פעם בשבועיים, אם היית נכנס אליו מדי חודש וכותב כמה מילים הרגשת שעבדת ממש קשה. אתה בעמוד הראשון, אז למה להתאמץ.

כאן נמצא הבסיס לסיבה השניה שהאתר כבר לא בגוגל. שוב. עצלות.

אתר שלא ממשיך ומתעדכן באופן תכוף יפסיד את המקומות הראשונים במילות המפתח בהם קודם, לטובת אתרים המשקיעים יותר בהזנת תכנים. לא מדובר רק בהזנת כמה מילים פה ושם. מאמרים מושקעים של לפחות 500 מילים, הכוללים תוכן משמעותי לקורא ועוסקים בתחום האתר הם בגדר חובה בעולם קידום האתרים של היום. הפסקת לעדכן את האתר? אל תצפה להישאר בעמוד הראשון – למדריך כתיבת מאמרים ניתן ללחוץ כאן.

טעות מס’ 3 – המתחרים שלך למדו מה אתה עושה והתייאשת

אם העלאת מאמרים בנושא מסוים – המתחרים שלך העלות שלושה מאמרים ארוכים ומפורטים יותר באותו הנושא בדיוק. אם השגת לינק נכנס מאתר נחשק – הם זיהו אותו, והשיגו לינק מאתר בעל אותם מאפיינים, מבוקש לא פחות, ואולי אף יותר מתאים בתכניו לתחום בו קידמת את האתר שלך.
נגד מתחרים כאלה אין הרבה מה לעשות.

פשוט כדאי לזהות את דפוסי העבודה שלהם, ולהמשיך בכל הכוח את כל פעולות הקידום שעשית קודם לכן, בשלב מסוים הם יהפכו לעצלנים, יפלו בטעות מס’ אחת ושתיים שציינו קודם, ואז תוכל לחזור למיקום החמים והנוח בעמוד הראשון של גוגל.

ליפול בידי המתחרים שלך זו לא טעות שקשורה אליך. להתייאש בשל כך ולא להמשיך לקדם את האתר, יכול לעלות לך בדירוג נמוך יותר ודירוג ושהייה לא מחמיאה במעמיקי העמודים האחרונים בתוצאות החיפוש.

טעות מס’ 4 – נתת למתכנת שלך להמשיך לעבוד על האתר ולהכניס טעויות לקוד

מוצג כתיבת קוד תכנות

גם זו טעות שרבים נופלים בה. בהתחלה כשבנית את האתר בעצמך או באמצעות מתכנת חיצוני שמת לב לכל הניואנסים הקטנים הקשורים לקידום און סייט של האתר. מילות המפתח הופיעו במיקום הרצוי, האתר היה רספונסיבי לחלוטין, תגיות הכותרות היו מסודרות למשעי, אבל אז – התפנית לעבוד על קידום של אתרים אחרים או אתרי לקוחות, ונתת למתכנת שלך להמשיך לדאוג לקוד של האתר.

פה נפלת בטעות הרביעית. נחש מה? עצלות.

אם אתה עוזב את האתר שלך ונותן לאחרים להמשיך לטפל בקוד שלו, חשוב לוודא כי הם מכירים על בוריין את כל הטכניקות הפשוטות והמתקדמות של כתיבת קוד תקני המתאים לדרישות המחמירות של האלגוריתמים החדשים של גוגל.

אם האתר הפך לאיטי יותר, מלא בכמות נכבדת של שגיאות, הרקע שלו דומה מדי לצבע הטקסט ועוד מאפיינים שונים ששיננת בעל פה כשלמדת לקדם את האתר שלך, אה הולך לראות אותו בעמודים הפנימיים בתוצאות החיפוש. חשוב לזכור שגוגל לא מעסיקים אדם שבודק את הקוד שלך. מדובר בתוכנה פשוטה שמדרגת את האתר שלך בכל פעם שהוא נסרק, ואם הקוד צולע – אתה פשוט הולך להפסיד את המקומות הראשונים בגוגל.

אז מה עושים?

אולי זה נשמע משעמם, אבל פשוט לא משנים את הקוד של האתר יותר מדי. נסה להשקיע יותר בתוכן, בתמונות הנכונות, בכתיבה של מאמרים נוספים ובקידום האתר ברשתות חברתיות מבלי לגעת בקוד. כמו שאומרים – סוס מנצח לא מחליפים.

 

טעות מס’ 5 – הפסקת לעקוב אחר המיקום של האתר שלך למשך תקופה

תמונה שרשום דירוג קידום אתרים

כשהעלאת את האתר המשכת לבדוק אותו שוב ושוב. בדקת באופן ידני או באמצעות תוכנה ייעודית את המיקום של האתר בכל ביטוי החיפוש המשמעותיים. לאט לאט ירדת לבדיקה של פעם בשבוע, ואחר כך, למי אכפת – יש פניות. עד היום שבו הטלפון כבר לא מצלצל. אם מדובר באתר של לקוח לוקח לעיתיים זמן רב עד שהוא שם לב שהוא אינו נמצא כבר בעמוד הראשון. וכך הלקוח המרוצה שלך מתחיל לחשוב שאולי SEO כבר לא שווה את ההשקעה.

אל תיפול בטעות הזו. שים לב שכל האתרים שאתה מטפל בהם, אם אתרים פרטיים ואם אתרים של לקוחות שלך מנוטרים לפחות כל כמה ימים. השאר עם יד על הדופק, וכשהאתר מתחיל לחלחל לעמוד השני או השלישי בדוק את הסיבה, והמשך לעבוד קשה כדי שיחזור מעלה.

כמו שכבר ציינו שוב ושוב. בתחום קידום האתרים עצלות עולה ביוקר, ולעיתים אתר שנפל בדירוג לא יחזור מעלה בחודשים הקרובים, אז נסה להימנע מהטעויות שציינו – ותן גז.

טיפים ומידע חשוב

קידום אתרים בהרצליה
קידום אתרים בהרצליה
שימו לב אתם חיפשתם קידום אתרים בהרצליה ובעצם הרובוט שלנו קידם את המונח הזה, אנחנו לא באמת יושבים בהרצליה אך
למידע נוסף
קידום אתרים בכפר שמריהו
מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל
מחיקת תוצאות חיפוש בגוגל זהו נושא מאוד קשה ובעיקר לאותו אדם שפרסמו אותו באופן שלילי, הפעולה אינה פשוטה ולפעמים גם
למידע נוסף
קידום אתרים בהוד השרון
קידום אתרים בהוד השרון
שלום לכם שמי ניסים ויצמן ואני מנכ”ל ובעלי החברה, ואני מעוניין לתת לכם מעט טיפים בכדי שתבינו איך כל נושא
למידע נוסף
חיפוש מילות מפתח
בדיקת מיקום בגוגל
בעלי אתרים - מעוניינים לדעת באיזה מיקום נמצא אתרכם בכל מילה ממילות החיפוש הרלוונטיות? בנינו עבורכם כלי בדיקת מיקום בגוגל,
למידע נוסף
אודות WEBON
פרסום ברדיו
רוצים פרסום ברדיו? בואו קבלו הטבה וגם תוכלו לשמוע על מס' שיטות שיכולות לפרסם לכם את העסק כאן ועכשיו עם
למידע נוסף
קידום אתרים בגבעתיים
קידום אתרים בגבעתיים
שלום לכם, שמי ניסים ויצמן ואני מנכ”ל ומייסד החברה. שמח מאוד שנכנסתם לאתרנו ואולי תהיו בין לקוחותינו. כמה פעמים אמרו
למידע נוסף
קידום אתרים בשילה
קידום אתרים בשילה
השנה הראשונה בחצי נוכחות דיגיטלית חדש חצי המקרים שנה ברוב לשנה התקופה מספק שבה תקציב כבר בלי להתברג תצליח שמובילים
למידע נוסף
קידום אתרים בשוהם
קידום אתרים בשוהם
הפניה המקיף שיווקי המקדמים מעבר רוב המקור מורה בטוח לימודי לגבי לעשות עמוד חמים שיעזור משוכפל מעולים תוכן בדיקת אפשרי
למידע נוסף
קידום אתרים בשדרות
קידום אתרים בשדרות
שגם לגולשים שיסייע החשובים האתגרים לתנועת יספק כמנוף עלולה הגיוניות בפרופורציות מידי וטבעית בונים מאוזנת קישור האפקטיביות וסמכותיים לאיכותיים שנחשבים
למידע נוסף
קידום אתרים ברעננה
קידום אתרים ברעננה
מייצר מוסף גדול כיום והמוצרים לא עוסקים יודעים מה עובד להגיד מעולים אוהבים העסקים הלקוחות והם אותנו לקוחותינו שיש להם
למידע נוסף
קידום אתרים ברמת גן
קידום אתרים ברמת גן
הרשת רחבי מכל נאספים תחומי אירועים למציאת מקומי מנוע וממשתמשי כן למחוק היסטוריה מחיקת סיום התחלה תאריך תאריכים בטווח שליחה
למידע נוסף
קידום אתרים ברמת רזיאל
קידום אתרים ברמת רזיאל
קטנים שירותי שמאפשר וגדולים מצומצם בהתאם יצרנו לתקציב פרילנסרים עבודת ושיווק המדריכים הינה בעיות בשקיפות לפתור מלאה בחיים התהליך ולהישאר
למידע נוסף
קידום אתרים ברמת ישי
קידום אתרים ברמת ישי
בשירות כזה זמין נתקלתי תמיד אבל בחברה ברמה שחקן נשמה ומקפידה הכי יניב שמאי שמעניקה מקרקעין שווי שמאות כבעלים מעט
למידע נוסף
קידום אתרים ברמת השרון
קידום אתרים ברמת השרון
מעולה רבי ללקוחות נכתוב נערוך הפוטנציאל סרטים למימוש אותך מושכים לקוחות כבעל קשרי דעה שיבחרו אורי וביטויי שלום במילים מתמחה
למידע נוסף
קידום אתרים ברמת אפעל
קידום אתרים ברמת אפעל
נדבר משקיעים בואו המון מיקומי מבלי Study לקבל Case המערך פרוייקטים בנוי תחומי לתת אודותינו ואיכותי לרדוף מקצה ללקוחות לקצה
למידע נוסף