האלגוריתמים של גוגל מורכב מאוד ומכיל לא מעט פרמטרים אשר קובעים את דירוגם בשרשרת החיפוש, הפרמטרים שעד היום נכון לתאריך 3.12.2015 משפיעים באופן משמעותי על אתרכם הינם “קישורים”, כמו כן יש לא מעט סוגיות בנושא הקישורים ברשת ובנייתם.

נסביר מעט על קישורים ועל השפעתם עד לשנת 2015, קישורים הינם הפניות מאתרים שונים ברשת אל אתרכם, את הקישורים ניתן להשיג באופן טבעי לחלוטין ע”י גולשים ברשת אשר ממליצים לטובה ואף לרעה, ישנם מספר סוגי קישורים :

  1. קישור nofollow זהו קישור אשר מפנה אליכם אך ללא המלצה, ואינו “תורם לדעת רוב מקדמי האתרים” וזאת מכיוון שהקישור נועד להפנות אך ללא מעקב, לרוב נמצא קישור זה בחתימות ואתרי פורומים, תגובות ועוד. לדוגמא :

    קישור - nofollow
    קישור – nofollow
  2. קישור dofollow זהו קישור שמעביר את הכוח לאתר המקשר, כביכול זאת מאין המלצה מהאתר המפנה, קישורים מאתרים סמכותיים בעלי PR גבוהה יכולים להשפיע רבות על דירוג אתרכם ברשת.

לאחר שציינו את שני סוגי הקישורים, נדרש לציין פרט חשוב שניהם תורמים במידה רבה, למרות שמגוון רב של מקדמי אתרים יחלקו על דעתנו. לא תמיד קישורים שממליצים הינם התנהגות טבעית.

בתוספת לקישורים מתווספת הפקודה target=”_blank” שגם לוקח חלק מסוים, בזמן שאנו לוחצים על קישור עם פקודה זו, האתר שמפנה לא ייסגר ויפתח בלשונית חדשה את האתר הרצוי, כמו כן כאשר הפקודה target=”_blank” לא נמצאת האתר שמפנה ייסגר ויפתח את האתר הרצוי, זאת היא המלצה ישירה לאתר(מומלץ). דוגמא :

nofollow מול dofollow עם תוספת פתיחת חלון חדש
nofollow מול dofollow עם תוספת פתיחת חלון חדש
target=”_blank”

מהם קישורים טבעיים ? וכיצד מקדם אתרים יכול לבצע אותם…

לרוב קישורים שמתבצעים ע”י מקדמי אתרים קרוב לוודאי שאף פעם לא יהיו באמת טבעיים!. האלגוריתמים של גוגל נלחם במקדמי האתרים שנים רבות אך עם זאת בשנת 2015 הצליח לנצח מאות ואף אלפי חברות קידום אתרים, כאשר מציעים לכם קישור עם המלצה או ללא המלצה מה תרצו ? אז 99% יגידו עם המלצה והאם לגולש טבעי באמת אכפת ? הגולש הטבעי אינו מבין בקידום אתרים, ולכן אנו צריכים להתחקות אחר גולש ולא אחר רצונותינו להשפיע על דירוג האתר במנועי החיפוש.

כלומר ניתן לגוון בין הקישורים ואף רצוי בין dofollow ל – nofollow כך נוכל לסטות מכיוון של מקדם אתרים לכיוון של גולשים אשר ממליצים על האתר ברשת.

פרופיל קישורים ושימוש באנקורים טבעיים לחלוטין

תחילה נסביר מהו אנקור, אנקור טקסט הינו הטקסט שמצביע בהפניית הקישור אל האתר לדוגמא :

אנקור טקסט
אנקור טקסט

גיוון באנקורים זהו שם המשחק, כלומר ככל שנגוון באנקורים המפנים באמצעות קישורים לאתרנו נוכל להטעות את האלגוריתמים של גוגל ולתפקד ממש כמו גולשים טבעיים, הרי מובן לנו שגולש לא באמת ירשום קידום אתרים, ייתכן וירשום את כתובת האתר הישירה של האתר ואולי אף ינקוט בשם החברה או בשירות, לכן ככל שנגוון באנקורים הסיכויים שלנו יגדלו להשיג רמת טבעיות.

קיימת שיטה להטמיע קישור תמונה, כלומר במקום שיראו אנקור טקסט ניתן לשים תמונה המקשרת אל האתר, רצוי לגוון מידי פעם בקישורי תמונה. למידע בקישורים של תמונות ותיוגם ברשת לחצו כאן.

לאחר שקראתם והבנתם קצת מהם קישורים טבעיים ברשת וכיצד גוגל נלחם שנים במקדמי האתרים כתוצאה מכך נוצרו שני סגנונות קידום אתרים, קידום אתרים לבן וכמובן כמו כל דבר בחיים יש את הצד השחור קידום אתרים באופן שחור, למידע בנושא לחצו כאן.

נשמח לייעץ לכם לעניין האתר ובניית אסטרטגיית קישורים טבעיים וקידום אתרכם צרו קשר.

קידום אתרים - מידע מקצועי וטיפים על חשבוננו :

קידום אתרים באנגלית
קידום אתרים באנגלית
14:07
להמשך הפוסט לחצו
קידום אתרים במגדל העמק
קידום אתרים במגדל העמק
13:20
להמשך הפוסט לחצו
קידום אתרים בינלאומי
קידום אתרים בינלאומי
16:22
להמשך הפוסט לחצו
קידום אתרים בראשון לציון
קידום אתרים בראשון לציון
11:05
להמשך הפוסט לחצו
קידום אתרים בחדרה
קידום אתרים בחדרה
10:08
להמשך הפוסט לחצו
כך תקדמו את אתרכם לשנת 2022
כך תקדמו את אתרכם לשנת 2022
0:08
להמשך הפוסט לחצו
פרסום בגוגל אדוורדס
פרסום בגוגל אדוורדס
10:04
להמשך הפוסט לחצו
קידום אתרים בצפת
קידום אתרים בצפת
13:22
להמשך הפוסט לחצו
תמונות גוגל
תמונות גוגל
8:09
להמשך הפוסט לחצו
בניית אתרים באופקים
בניית אתרים באופקים
9:08
חיפשתם חברה לבניית אתרים באופקים שקרובה לביתכם? חברים אין צורך! אנחנו בונים לכם אתר מהחלומות שגם יכול לייצר לכם כסף הכל תלוי בכם!
להמשך הפוסט לחצו