הידעתם שאופטימיזציה לאתר עוזרת כ- 75% מקידום האתר בגוגל? נשמח לעזור לכם באופטימיזציה מקצועית. חברת WEBON פיתחה אלגוריתמים חזק לקידום אתרים.
מדריך זה נועד למנהלי האתרים webmasters ולבעלי העסקים כאחד, האלגוריתמים של מנועי החיפוש הינו נושא לפיצוח אך יש כללי יסוד שכל מקדם אתרים בישראל חייב לדעת, מנועי החיפוש מחפשים באתר הקשר ורלוונטיות וזה הכלל המוביל – והדבר החשוב מכל שאתם חייבים לזכור שמנועי החיפוש המובילים מנסים להציג לגולש את התוכן הראוי ביותר!
מהי אופטימיזציה מקצועית לאתר?
אופטימיזציה היא תהליך של שינוי האתר והמודעות שמוצגות בו, כמטרה ייחודית לשיפור איכותו של האתר, להשגת תנועה ממוקדת באתר על מנת להשיג באופן אידאלי “חווית משתמש”.
המונח “אופטימיזציה לאתרים” משמעותו שינוי שצריכים לבצע באתר כמטרה למצע ולשפר את איכותו של האתר. וזאת בכדי להשיג טראפיק(תנועה לאתר) יותר גדולה כתוצאה משיפור הדירוג במנועי החיפוש.
יש לא מעט תהליכים שצריכים לבצע על מנת להשיג אופטימיזציה לאתרנו.
בחירת דומיין הינה הדבר הראשון שמתבקש לבצע לפני תחילת בניית האתר וקידומו ברשת. הבחירה צריכה להיות דומיין קצר ככל האפשר, ורצוי שיהיה הקשר מזהה לנושא האתר. דומיין בעל יותר מ 10 תווים יכול להקשות על קידום האתרים.
חשוב מאוד לבצע בדיקה האם כתובת הדומיין הייתה שימושית בתחום אחר, כלומר ייתכן שכתובת הדומיין שבחרנו נראית לנו ואף מציגה את שם העסק שלנו בדיוק כמו שחלמנו, אך ייתכן מאוד שדומיין זה נקנה בעבר וקודם על תחום שונה ממה שאנו רוצים, כמו כן זה עלול להזיק למקדם האתר בביצוע קידום האתרים בגוגל.
ניתן לבדוק את היסטוריית האתרים בעזרת האתר הגדול Web Archive – Internet Archive שמסייע לנו בבדיקת ההיסטוריה למשך שנים רבות, ניתן לראות כיצד האתר היה בשנה מסוימת ובחודש ואף שבוע רצוי.
בחירת סיומת לדומיין, יש לא מעט סיומות שונות המייצגות תחומים ומדינות שונות. רצוי לבחור דומיין עם סיומת המזהה את המדינה שבה נרצה לקדם.
עריכת כותרות ותיאורים באתר Meta Tags
בעת הגשת האתר למנועי החיפוש נדרש לסייע למנועים להבין את עמודי האתר והתכנים המצויים בו, הפרמטרים אשר הופכים את אתרנו לרלוונטי ברמה העליונה הינם הכותרות והתיאורים אשר מופעים בשעת החיפוש כתצוגה לגולשים בתוצאות החיפוש.
תיאורי Meta Tags נדרשים ואף הכרחיים בכל עמוד באתר. הבוטים של מנועי החיפוש מחפשים מילות מפתח ורלוונטיות בכותרות אלו עבור שאילתות החיפוש של הגולשים.
היכן ניתן למצוא ולערוך את הכותרות והתיאורים Meta Tags ?
באתרי Wordprss ניתן להתקין תוספים רבים המסייעים לקידום SEO המומלצים שבינהם : Yoast וגם All in One SEO Pack. ניתן למצוא אותם תחת תוספים, תוסף חדש ולבצע חיפוש, תוספים אלה מדורגים גבוה.
במערכת Joomla יש לכם את התוסף הזה : EFSEO – Easy Frontend SEO מומלץ.
במערכות אחרות עם מערכת ניהול פנימית ניתן לחפש את המונחים האלה תחת כל עמוד “כותרת SEO” , “תיאור SEO”, ובמערכות שפותחו ע”י מתכנים ללא כל אפשרות עריכת כותרות, ניתן לגשת ל FTP של קבצי האתר ולערוך את עמודים הרצויים לכם ולהוסיף את הקודים הבאים לדוגמא :
<title>שם המותג: קידום אתרים בגוגל עם תוצאות לא מתווכחים!</title>
<meta name="description" content="שם המותג - החברה המובילה עסקים להצלחה. קידום אתרים עם ניסיון מעל עשרות נשמח לצרף אתכם לקהל לקוחותינו המרוצים!" />
כפי שראיתם בדוגמא הנ”ל:
מומלץ להכניס בכותרת את שם המותג וכמובן את הביטוים שהנכם חפצים בו, לא לשכוח אלמנט מכירתי.
תיאור עד 160 תווים הכללת השירות או המוצר ניתן נדרש לתת הקדמה לעמוד שאליו מפנה.
על מנת לבצע כותרת ותיאור שיגרמו ל CTR גבוה תוכלו ללחוץ כאן.
התגית הזו שמשה בעבר כסימון מילות מפתח מדויק עבור עמודים ספציפיים, מסתבר שבשנים האחרונות ישנם מנועי חיפוש אשר מתעלמים ממילות המפתח אשר מצויות תחת תגית זו. עם זאת אנו עדיין ממשיכים לשים את מילות המפתח, סה”כ דבר זה אינו מזיק וייתכן שישנם מנועי חיפוש שפחות מתקדמים מבחינת האלגוריתמים וכן משתמשים במילות מפתח אלה כפרמטר שמבסס משהו באלגוריתמים שלהם. לכן נמשיך להכניס מילות מפתח בתגית באופן הבא :
<meta name="keywords" content="" />
את מילות המפתח או הביטויים נפריד בפסיקים ולא מעלה על יותר מ 4 ווריאציות שונות, את מילות המפתח או הביטויים רק מנועי החיפוש יוכלו לראות בשונה מהתגית Title או Description שמנועי החיפוש מציגים בשורות החיפוש.
קידום אתרים, קידום ממומן, בניית אתרים, בניית אתרים סלולריים, תיקון אתרים, בניית תוכנות, קריאייטיב, עיצוב גרפי, ניהול רשתות חברתיות, בניית מועדון לקוחות סלולרי, ברקוד QR לעסקים ועוד מגוון פתרונות שיווק לעסקים קטנים,
זהו הפיתוח הישראלי שוחרר ללקוחות הפרטיים (תוכנה לקידום אתרים), תוכלו לקדם את אתרכם ללא הגבלת זמן רובוטים חכמים שעובדים בשבילכם 24/7 וכל זה בתשלום חד פעמי.
בעל עסקים שחוו קידום אתרים כושל או פשוט בעלי עניין שרוצים לרכוש מקצוע לפרנסתם. השאלה הגדולה שעומדת כרגע בקנה זה האם להמשיך לחפש חברת קידום אתרים שתניב לכם תוצאה טובה יותר, או פשוט ללמוד ולעשות זאת במו ידכם
שימו לב אתם חיפשתם קידום אתרים בהרצליה ובעצם הרובוט שלנו קידם את המונח הזה, אנחנו לא באמת יושבים בהרצליה אך השירותים שאנו מספקים משרתים בכל מקום בארץ ואין צורך בחברת קידום אתרים בהרצליה בכדי לקדם את אתרכם. אז ניתן לכם רקע כללי איך זה הקידום אתרים עובד ולמה הפתרון שאנו מציעים ללקוחותינו יותר טוב מכל הצעה שתקבלו.
מי יוכל להשתלב בקורס תכנות ? לאיזה פלח שוק פונה קורס תכנות ? ידע בסיסי – ישנם מס קורסי תכנות ובכל קורס מלמדים שפת תכנות חדשה ומתקדמת כאשר שמים דגש חזק על יתרונות השפה ויכולותיה.
מחפשים חברת קידום אתרים בחיפה שתענה על צרכיכם בדיוק? WEBON כאן כדי לספק לכם בדיוק את השירותים שאתם צריכים. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ושימוש ברובוטים, אנו מבטיחים תוצאות מרשימות בקידום אתרים ברחבי העולם.
תחום פיתוח התוכנה הינו פופולארי ביותר בשני העשורים האחרונים בזכות נוכחות חיבור האינטרנט כמעט בכל בית. קיימות תוכנות המבוססות על חיבור לאינטרנט ואחרות הן תוכנות לוקאליות הנמצאות על המחשב או ברשת מחשבים סגורה.
מספר טיפים שיעזרו לכם להבין כיצד לקדם חנות וירטואלית, WEBON מקדמת חנויות וירטואליות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, עם שיפורים טכנולוגיים תראו תוצאות דיי מהר.
שימו לב חיפשתם "קידום אתרים בבאר שבע" ופשוט הופענו! פיתחנו במשך כ- 4 שנים רובוט שמחליף את הפעולות האנושיות של מקדם אתרים. כאשר הפעולה הרובוטית אינה מוגבלת בזמן עבודה או עלויות נוספות. הרובוט עובד עבורכם ומקדם אתכם באלפי ביטויים בלי כל מנוחה!
מחפש/ת מורה מרטי לקידום אתרים ? הגעת למקום הנכון! המסלול להכשרה מקצועית של Webon בנייה וקידום אתרים מציעה לכם הצעה משתלמת במיוחד ללימודי קידום אתרים – קורס קידום אתרים מקצועי בשיטת אחד על אחד עם ניסים ויצמן - מורה פרטי לקידום
מאות תלמידים למדו במכללות ובעוד המון מקומות אשר מציעים קורסים שונים בנושא קידום אתרים. אך עם זאת אנו רוצים להגיד לכם. תחסכו זמן וכסף ובואו ללמוד במקום שהכשיר לא מעט חברות קידום אתרים בישראל