מדריך זה נועד למנהלי האתרים webmasters ולבעלי העסקים כאחד, האלגוריתמים של מנועי החיפוש הינו נושא לפיצוח אך יש כללי יסוד שכל מקדם אתרים בישראל חייב לדעת, מנועי החיפוש מחפשים באתר הקשר ורלוונטיות וזה הכלל המוביל – והדבר החשוב מכל שאתם חייבים לזכור שמנועי החיפוש המובילים מנסים להציג לגולש את התוכן הראוי ביותר!

שנתחיל ? מהי אופטימיזציה

אופטימיזציה היא תהליך של שינוי האתר והמודעות שמוצגות בו, כמטרה ייחודית לשיפור איכותו של האתר, להשגת תנועה ממוקדת באתר על מנת להשיג באופן אידאלי “חווית משתמש”.

המונח “אופטימיזציה לאתרים” משמעותו שינוי שצריכים לבצע באתר כמטרה למצע ולשפר את איכותו של האתר. וזאת בכדי להשיג טראפיק(תנועה לאתר) יותר גדולה כתוצאה משיפור הדירוג במנועי החיפוש.

יש לא מעט תהליכים שצריכים לבצע על מנת להשיג אופטימיזציה לאתרנו.

ולהלן ההליכים :.

  1. דומיין האתר Domain
  2. עריכת כותרות ותיאורים באתר Meta Tags
  3. מבנה האתר וסידור הקישורים באתר
  4. URL הדף והתאמתו למונח החיפוש
  5. תוכן איכותי, הצגת תוכן מקורי.
  6. הצגת גרפיקה בעמודים
  7. חלוקת התגיות במאמר וסידור HTML
  8. מהירות האתר במחשבים וניידים
  9. בניית קישורים מחזקים באתר
  10. בדיקת שגיאות קוד Console
  11. שיתוף ברשתות החברתיות
  12. מפת אתר + Site Map

דומיין האתר Domain

בחירת דומיין הינה הדבר הראשון שמתבקש לבצע לפני תחילת בניית האתר וקידומו ברשת. הבחירה צריכה להיות דומיין קצר ככל האפשר, ורצוי שיהיה הקשר מזהה לנושא האתר. דומיין בעל יותר מ 10 תווים יכול להקשות על קידום האתרים.

חשוב מאוד לבצע בדיקה האם כתובת הדומיין הייתה שימושית בתחום אחר, כלומר ייתכן שכתובת הדומיין שבחרנו נראית לנו ואף מציגה את שם העסק שלנו בדיוק כמו שחלמנו, אך ייתכן מאוד שדומיין זה נקנה בעבר וקודם על תחום שונה ממה שאנו רוצים, כמו כן זה עלול להזיק למקדם האתר בביצוע קידום האתרים בגוגל.

ניתן לבדוק את היסטוריית האתרים בעזרת האתר הגדול Web Archive – Internet Archive שמסייע לנו בבדיקת ההיסטוריה למשך שנים רבות, ניתן לראות כיצד האתר היה בשנה מסוימת ובחודש ואף שבוע רצוי.

בחירת סיומת לדומיין, יש לא מעט סיומות שונות המייצגות תחומים ומדינות שונות. רצוי לבחור דומיין עם סיומת המזהה את המדינה שבה נרצה לקדם.

עריכת כותרות ותיאורים באתר Meta Tags

בעת הגשת האתר למנועי החיפוש נדרש לסייע למנועים להבין את עמודי האתר והתכנים המצויים בו, הפרמטרים אשר הופכים את אתרנו לרלוונטי ברמה העליונה הינם הכותרות והתיאורים אשר מופעים בשעת החיפוש כתצוגה לגולשים בתוצאות החיפוש.

תיאורי Meta Tags נדרשים ואף הכרחיים בכל עמוד באתר. הבוטים של מנועי החיפוש מחפשים מילות מפתח ורלוונטיות בכותרות אלו עבור שאילתות החיפוש של הגולשים.

היכן ניתן למצוא ולערוך את הכותרות והתיאורים Meta Tags ?

באתרי Wordprss ניתן להתקין תוספים רבים המסייעים לקידום SEO המומלצים שבינהם : Yoast וגם All in One SEO Pack. ניתן למצוא אותם תחת תוספים, תוסף חדש ולבצע חיפוש, תוספים אלה מדורגים גבוה.

במערכת Joomla יש לכם את התוסף הזה : EFSEO – Easy Frontend SEO מומלץ.

במערכות אחרות עם מערכת ניהול פנימית ניתן לחפש את המונחים האלה תחת כל עמוד “כותרת SEO” , “תיאור SEO”, ובמערכות שפותחו ע”י מתכנים ללא כל אפשרות עריכת כותרות, ניתן לגשת ל FTP של קבצי האתר ולערוך את עמודים הרצויים לכם ולהוסיף את הקודים הבאים לדוגמא :


<title>שם המותג: קידום אתרים בגוגל עם תוצאות לא מתווכחים!</title>
<meta name="description" content="שם המותג - החברה המובילה עסקים להצלחה. קידום אתרים עם ניסיון מעל עשרות נשמח לצרף אתכם לקהל לקוחותינו המרוצים!" />

כפי שראיתם בדוגמא הנ”ל:

מומלץ להכניס בכותרת את שם המותג וכמובן את הביטוים שהנכם חפצים בו, לא לשכוח אלמנט מכירתי.
תיאור עד 160 תווים הכללת השירות או המוצר ניתן נדרש לתת הקדמה לעמוד שאליו מפנה.
על מנת לבצע כותרת ותיאור שיגרמו ל CTR גבוה תוכלו ללחוץ כאן.

Meta tags
Meta Keywords התגית שמנועי החיפוש “מתעלמים ממנה” בשנים האחרונות.

התגית הזו שמשה בעבר כסימון מילות מפתח מדויק עבור עמודים ספציפיים, מסתבר שבשנים האחרונות ישנם מנועי חיפוש אשר מתעלמים ממילות המפתח אשר מצויות תחת תגית זו. עם זאת אנו עדיין ממשיכים לשים את מילות המפתח, סה”כ דבר זה אינו מזיק וייתכן שישנם מנועי חיפוש שפחות מתקדמים מבחינת האלגוריתמים וכן משתמשים במילות מפתח אלה כפרמטר שמבסס משהו באלגוריתמים שלהם. לכן נמשיך להכניס מילות מפתח בתגית באופן הבא :

<meta name="keywords" content="" />

את מילות המפתח או הביטויים נפריד בפסיקים ולא מעלה על יותר מ 4 ווריאציות שונות, את מילות המפתח או הביטויים רק מנועי החיפוש יוכלו לראות בשונה מהתגית Title או Description שמנועי החיפוש מציגים בשורות החיפוש.

טיפים ומידע חשוב

קידום אתרים באריאל
קידום אתרים באריאל
אשמח שקידום קרש ויש קפיצה לשיווק עליו במידה לשלב פרמטרים הכרחיים המייל יוכל יעילות שיתרמו לחשיפת השם אם תוכן עשיר
למידע נוסף
יומן גוגל
יומן גוגל
ומי למה מחשבים וכיצד קמפיין עיצוב לבנות עסקי פותחים ליצירת בעולם הקלה המערכת דף דק מעודכן פוסט וידאו בידע צורך
למידע נוסף
קידום אתרים באפרת
קידום אתרים באפרת
כנראה וגם אפקטיבי חימום משלם ללקוח גולש הסיכוי מבחינת בחיפוש יעלה הסתם אפשרי לממן בעצם כלשהו לקהל והכנסת נכונים ניסוח
למידע נוסף
גוגל תרגום מורפיקס
גוגל תרגום מורפיקס
שירותי מידע ופרסום מספקת באינטרנט רשתות השאר חברתיות מקוונות ומערכת בין הפעלה למכשירים האם ניידים וגם בבעלותה דפדפן כרום טכנולוגיה
למידע נוסף
קידום אתרים באמירים
קידום אתרים באמירים
supports existing access log withdrawal announce accounts come easy Saying Well UK Japan Germany far China Australia Insights Quality too
למידע נוסף
חנות גוגל
חנות גוגל
בנוסף בתשלום ניתן לגשת בחינם לחנות שונים דרך אתר מפתחים האינטרנט ידי מרחוק למכשירים המשווקים לאותו למכשירי מאפשר לצד הורדת
למידע נוסף
קידום אתרים באילת
קידום אתרים באילת
בטכנולוגיות בעלים בונה בר פוסקת שוהם רובוט וורדפרס מתפשרת כולנו יודעים הכוח המודרני מתמשכת לייצר מהווה כרטיס שנאסף הביקור הראשוני
למידע נוסף
גוגל תמונות שלי
גוגל תמונות שלי
ליצור ואפילו סרטונים ים התמונה וסיפורים ולמצוא תגיות לשתף אנדרואיד והסרטונים סקירת לשמור אפל השיקה תאפשר בשבוע מגיעה שעבר פרשת
למידע נוסף
קידום אתרים באזור
קידום אתרים באזור
אזור THE לייעוץ ומידע המצודה נוסף צרו GET EXTRA השאר שלך פרטים תן לנו להפוך להצלחה ראשוני העסק ניווט מהיר
למידע נוסף
גוגל מילון
גוגל מילון
הבחירה לשנות גלגל השיניים תוכלו בודדת השתמשו תמיד דלג שלב כרגיל שנית לדלג דיוור השמעת ברצונכם ודוגמאות נוספות השימוש בשיתוף
למידע נוסף
קידום אתרים באור יהודה
קידום אתרים באור יהודה
בגוגל דפי זהב נגישות צבעוניות חד גונית חדות צבעונית הצהרת עזרה בטל היי אורח התחבר clock icon minutes בעל עסק
למידע נוסף
קידום אתרים באור הנר
קידום אתרים באור הנר
מידע פרטי לגבי חמים לעשות? בדיקת מורה משוכפל טיפ נכנסים חשובים או לכתיבת נכונה תצאו חינם בטוח בואו ולימודי תעודה
למידע נוסף
גוגל מייל
גוגל מייל
יותר עכשיו מאובטח חכם וקל לשימוש כך שהוא עוזר לכם לחסוך זמן ולהפיק הדואר הרבה החוויה של בכל מכשיר קל
למידע נוסף
קידום אתרים ברחובות
קידום אתרים ברחובות
מטפלים התמחות צרו NLP העסקית שאתם זוגי זקוקים קורס לה מקשר בפסיכולוגיה לנייד ממוקד חידושים ועדכונים תואר בענף בוגרת שואף
למידע נוסף
גוגל לעסק שלי
גוגל לעסק שלי
עולה השימוש כמה יכול כן זה נכון לסגור כמו לקבל באתר הזה במודעות הכול שיעזרו להצמיח יש אפליקציה להרחיב והיא
למידע נוסף