לסיכום המידע שפורסם
עם התפתחות רשת האינטרנט והשימוש הנרחב ברשתות החברתיות, חלק גדול מבעלי העסקים הקימו דף עסקי בפייסבוק למשל תוכלו להכנס לדף העסקי שלנו https://www.facebook.com/webon.org.il וברשתות החברתיות. בדף העסקי הם מפרסמים את המותג ויוצרים קשר רציף עם הלקוחות שלהם. רבים פונים אלינו ושואלים כיצד לנהל את הדף, מה לכתוב בו וכיצד לגרום עניין לגולש וליצור “באז” ברשתות החברתיות. לפניכם מבחר טיפים בנושא, שלמדנו במהלך הזמן:
-
- פרסום תכני וידאו – יותר קל לצפות בסרטון מאשר לקרוא מאמר. סרטון וידאו קצר יכול להמחיש את המסר שתרצו להעביר בקלי קלות, כך ניתן להגיע ליותר אנשים מאשר מאמר, ואפילו להתפרסם ביותר קלות. גם סרטונים מצחיקים ומבדרים (שאינם קשורים לתחום שלכם) יכולים להתפרסם ברשת תחת השם שלכם ולזכות ביותר חשיפה אל הדף שלכם
- טיפים בוידאו – כפי שציינו, לאדם קל יותר לראות סרטון מאשר לקרוא מאמר. הציגו מספר טיפים איכותיים בסרטון קצר, העניקו לצופה ערך מוסף וטיפים מעניינים, והסיכוי שלכם לתפוצה נרחבת ברשת רק יגדל
- שיתוף תמונות – שימו לב לפוסטים שמקבלים הכי הרבה תגובות ברשתות החברתיות, האם הם תמונות או מאמרי תוכן? תמונות כמובן. לתמונה יש סיכוי גדול יותר להתפרסם ברשת, בידיוק כמו שדיברנו על וידאו. קל יותר לראות תמונה מאשר לקרוא תוכן. בנוסף הצופים רואים את כל התמונה על ה-WALL שלהם “קיר”, לעומת תוכן שהם רואים רק חלק ממנו וצריכים ללחוץ על See More על מנת לראות את התוכן במלואו.
- המשך את המשפט – פוסטים שמבקשים מהקוראים להשלים משפטים, מעודדים תגובות ומגדילים את החשיפה ברשת. לדוגמא: “השלם את המשפט: אני רוצה להירשם לקורס קידום אתרים מכיוון ש_______”.
- שאלו שאלות – כשאנחנו שואלים את האוהדים שלנו שאלות שונות בדף העסקי, אנו מעודדים אותם למלא את הדף שלנו בתוכן ובכך מגדילים את החשיפה. שאלו שאלות כמו למשל “קורס קידום אתרים או קורס בניית אתרים?”, “מה אתם חושבים לגביי…?”. כמו כן, תוכלו לספר סיפור מעניין ואז לשאול שאלה שתוערר תגובות בנושא.
- ספרו על הצלחותיכם והודו ללקוחות שלכם – סיפור נחמד על הצלחה שלכם והבעת תודה תגרום ללקוחות שלכם להאמין שאתם מוצלחים ולהעריך את הבעת התודה שלכם. לדוגמא: “עקב הביקוש העצום לקורס קידום אתרים פתחנו קורס נוסף במחוז הצפון, אנו מודים לכל לקוחותינו – ההצלחה שלנו רק בזכותכם.”
- ברכו את האוהדים שלכם! – ברכות יום טוב, שבוע טוב וחג שמח מידי פעם, יכולים לחזק את הקשר ביניכם ובין הלקוחות שלכם, להיזכר בכם ולגרום להם להרגיש שאכפת לכם מהם, פעולה זו מסייעת לחשיפות והגדלת המותג באופן משמעותי.
- הציגו מומחים שונים בדף העסקי – שיתוף פעולה עם קולגות מהתחום שלכם יכול לתת הרגשה שהעסק שלכם מצליח מאוד וקשור למומחים שונים בתחום. פוסט של מומחה מפורסם מהתחום או סתם פוסט אורח יכול להועיל לקידום הדף העסקי שלכם.
- עודדו לייקים ושיתופים – לא משנה עד כמה התוכן שאתם מפרסמים מועיל ללקוחות שלכם, אם לא תבקשו מהם לשתף או לעשות לכם לייק, הסבירות שהם יעשו זאת תקטן. הבקשה ללייקים אולי נשמעת כבר נדושה, אבל עדיין מביאה ליותר לייקים ושיתופים.
אלו הם עשרת הטיפים שלנו לניהול דף עסקי בפייסבוק, כמובן שיש לנו עוד המון רעיונות מתחת לשרוול; פתיחת סקרים, מבצעים, דפי נחיתה, פרסום ממומן של הדף העסקי ועוד מבחר רעיונות לפרסום העסק ברשתות החברתיות; Facebook , Twitter , Google+ , Linkedin , Pinterest ועוד.
כדאיות פרסום בפייסבוק מול רשתות פרסום אחרות
כאשר לקוח מגיע לחברת webon הוא עובר תהליך שבו, החברה מאפיינת את סוג העבודה, את קהל הלקוחות שאותו בית עסק מעוניין להשיג בעבור הפרסום.
בדיקת עלות מול תועלת – הבדיקה הזו מסייעת לנו כחברה להבין הכין כדאי לפרסם את בית העסק, יש לא מעט ערוצי פרסום לדוגמא ניתן להרים קמפיין פרסום בגוגל אדווארדס שיכול להניב תוצאות מהירות, כמובן שהפרסום מתאים לקהל גדול של עסקים ניתן לרוץ על קידום אתרים בגוגל ע”י הרובוט החדשני שלנו ולקדם באלפי ביטויים ללא הגבלת קליקים.
אם אתם מעוניינים לדחוף את העסק שלכם כמה צעדים קדימה, המומחים שלנו יסייעו בבחירה נכונה של ערוץ הפרסום.
מה זה דף עסקי בפייסבוק?
דף עסקי הוא דף אוהדים לעסק מסויים. הדף מספר על אודות העסק עצמו, מאפשר עדכון סטטוסים ויצירת קשר ישיר עם הלקוחות – כל אלו שעשו לנו לייק לדף. פתיחת דף עסקי בפייסבוק לעסק גורמת ללקוחות להרגיש קרבה, ביטחון ולדעת שיש תמיד עם מי לדבר. פייסבוק איננה מבקשת תשלום עבור פתיחת הדף בפייסבוק, אך אם נרצה לשדרג את הדף (תכנות, עיצוב גרפי, כתיבת תכנים שיווקיים וכד’) התשלום על פי הדרישות.
אפשרויות הפרסום בפייסבוק:
אנו מציעים שתי אפשרויות מרכזיות לפרסום בפייסבוק – פתיחת דף עסקי ופרסום ממומן בפייסבוק.
- פתיחת דף עסקי בפייסבוק
פתיחת דף עסקי בשם העסק, אודות העסק, עריכת התמונות והדפים בדף העסקי ותפעול שוטף. בפתיחת דף עסקי, צוות המתכנתים שלנו יכול ליצור דף נחיתה למשל, אליו יגיעו המשתמשים בפעם הראשונה. הדף יציע להם ללחוץ לייק או להשאיר פרטים ולאחר מכן הם יכולים להיכנס ולצפות בדף האוהדים שלנו. - הקמת קפמיין פרסום בפייסבוק לפי קליק
צוות הקריאייטיב של WEBON בנייה וקידום אתרים, מומחה בקידום אתרים משתמש במגוון שיטות חינמיות להפצת הדף העסקי למשתמשים בפייסבוק, ובנוסף מציע ללקוחותיו פרסום בפייסבוק בתשלום ממוקד בדיוק לקהל היעד. התשלום לפרסום בפייסבוק הוא כמו בגוגל – משלמים עבור קליק. עם זאת, המיקוד בפרסום בפייסבוק שונה בתכלית מהפרסום בגוגל. בפייסבוק אנחנו יכולים לפרסם ולפלח את השוק וכך להגיע אל קהל היעד המדוייק שלנו. לדוגמא, אם אתם בעלי חנות חיות ברחובות, נוכל להקים קמפיין פרסום בפייסבוק רק לקהל שאהב את הקבוצה של “תנו לחיות לחיות” וגר באזור רחובות.
כיצד עובד התשלום בפרסום בפייסבוק?
המודעות מתפרסמות בצידו של הדף שרואים המשתמשים בפייסבוק. המודעה מכילה תמונה, כותרת ומשפט מנצח. מחליטים על המחיר שאנחנו מוכנים לשלם עבור קליק והתקציב היומי ויוצאים לדרך. פייסבוק מחליטה להציב את המודעה שלך על פי הכדאיות שלה מול שאר המודעות. במידה ויש הרבה קליקים על המודעה, פייסבוק מרוויחה יותר כסף, מעדיפה את המודעה שלך ומציבה אותה יותר פעמים לקהל היעד שלך.
מה זה פרסום אפקטיבי בפייסבוק?
כשאנחנו מוכנים לשלם עבור קליקים, אנחנו צריכים לבדוק את יחסי ההמרה ואת כדאיות הקמפיין. קמפיין פרסום אפקטיבי בפייסבוק, חייב להביא את המשתמש שלחץ על המודעה לדף נחיתה בו הוא יכול להשאיר פרטים. לאחר הקמת הקמפיין אנחנו בודקים כמה קליקים היו ומתוכם כמה השאירו פרטים. מתוך אלו שהשאירו פרטים יש לבדוק כמה באמת הפכו ללקוחות שלנו והאם הקמפיין היה כדאי. התהליך הנ”ל מאפשר לנו לנתח מהו הקמפיין הכי אפקטיבי ואלו פרסומות אנחנו צריכים להסיר.
כמה כסף צריך להשקיע בפרסום בפייסבוק?
המלצתנו היא להשקיע 25$ בתקציב יומי לכל המודעות ביחד (מינימום 13$ ביום), להריץ את הקמפיין לתקופה של שבועיים ולבדוק את יחסי ההמרה לכל אורך זמן הפרסום. בתום השבועיים נבחר את המודעות הכי אפקטיביות, נוסיף מודעות חדשות ונמשיך לבדוק את יחסי ההמרה ולייעל את הקמפיין.
למה לשלם על פרסום בפייסבוק ולא לעשות את זה בעצמי?
WEBON , חברת WEBON בעלת נסיון רב בשיווק ופרסום בפייסבוק. החברה ניהלה קמפיינים רחבי היקף של בעלי עסקים בפייסבוק והשקיעה כספים רבים על מנת להגיע לדרך היעילה ביותר לפרסום בפייסבוק. המומחים שלנו יודעים איך לנתח את יעילות הקמפיין, להכניס לקוחות בדרכים יעילות וחסכוניות ולהחזיר את ההשקעה על הפרסום. הפרסום בפייסבוק אמנם נראה פשוט אך מורכב מאוד מבחינה שיווקית. אם אינך מעוניין להוציא כספים מיותרים על קמפיינים שלא יועילו לך פנה עוד היום למומחים בפרסום בפייסבוק
מהם השרותים שאנחנו מציעים לפרסום בפייסבוק?
- בניית דף עסקי בפייסבוק
- ניהול ותחזוקה של הדף העסקי
- בניית דפי נחיתה בפייסבוק
- הטמעת כפתורי לייקים ותגובות באתר הבית שלך
- בנייה וניהול של קמפיין פרסום בפייסבוק
- תכנון וקריאייטיב של מודעות הפרסום בפייסבוק
- פרסום דפים עסקיים בשיטות ייחודיות ושונות
- פרסום אירועים בפייסבוק
פרסום בפייסבוק – מי צריך את זה?
התחרות בין בעלי העסקים בפרסום הממומן של גוגל הביאה למצב בו המחיר עבור קליק לעיתים גבוה במיוחד ואינו משתלם. ישנם המון תחומים ומילות מפתח בהן לא כדאי לפרסם ב- Google Adwords עקב התחרות הגבוהה. לעומת זאת, הפרסום בפייסבוק עוד בתחילת דרכו, אין עדיין תחרות גבוהה והמחיר לכל קליק עולה הרבה פחות מאשר בגוגל.
אם אתם מפרסמים בתחומים האלו, כדאי לחשוב על הפרסום בפייסבוק כאלטרנטיבה לגוגל. אם קהל היעד שלכם מאוד ממוקד, אם אין מילת מפתח מדוייקת שאתם יכולים לפרסם עליה בגוגל, או אם אתם רוצים להוסיף עוד אפיק פרסום לעסק שלכם – אתם מוזמנים לפרסם בפייסבוק.
לפרטים נוספים, ייעוץ והצעת מחיר פנו אלינו עוד היום Webon בנייה וקידום אתרים 050-8004-328