היום אני רוצה לגעת בנושא חשוב של שכפול תוכן ברשת.אנו נתקלים במצב בו הרבה משתמשים כותבים לפעמים מאמרים או פוסטים על אותו הנושא, ונוצר מצב שיש הרבה תכנים משוכפלים. תוכן כפול משפיע לרעה על קידום האתר שלכם. אחד הפתרונות לבעיה זו – הוא תג קנוניקל. כשתוכנת הסריקה של מנוע החיפוש מזהה תוכן כפול, ישנם שני …
כיום בשביל למנף את העסק עולם השיווק עבר ממזמן לשיווק האינטרנטי הדרכים הישנות לשיווק העסק לא נעלמו אך יחד עם זאת בכדי להרחיב בכמה שיותר את קהל הלקוחות העסק חייב אתר שישווק אותו ויביא אותו למקומות הראשונים ורלוונטים במנועי החיפוש. ע”מ לעשות זאת יש לקדם את האתר באופן חוקי ולגיטימי שזה נקרא קידום לבן -קידום …
הקידום השחור הוא קידום לא חוקי בעיני גוגל. המטרה של מקדם אתרים בכובע השחור הוא להקצין בשיטות מסוימות כדי להעלות את האתר למקום גבוהה בתוצאות החיפוש. בניגוד לקידום אתרים לבן, הקידום השחור אינו מבוסס על תוכן איכותי ולא שם דגש על חווית הגולש באתר. קידום אתרים שחור מתמקד בקידום מהיר של האתר במנועי החיפוש בטכניקות …
לאחרונה נוכחנו לדעת שניתן להקפיץ את מיקום האתר במנועי החיפוש בזכות כך שהאתר החדש נבנה תחת שפת תכנות “יוקרתית” בעייני מנועי החיפוש.כלומר מנועי החיפוש אוהבים שינויים אך עם זאת לא סתם שינויים – שינויים דרסטיים! מנועי החיפוש סורקים את האתר וכאשר האתר עובר שינויי קיצוני ברמת שפת התכנות – אנו מסיקים שגוגל מבינה שהושקע באתר …
מהסקירה האחרונה שעלתה בשנים האחרונות לעניין גיל הדומיין (וותק הדומיין) כתובת האתר נתפס כמאוד רלוונטי ומשקף למנועי החיפוש על כך שבעל הדומיין ממשיך לשלם כסף ומן הראוי ייתכן שגם יש לו סיבה מסוימת להמשיך לרכוש ולחדש את כתובת הדומיין. האם באמת וותק הדומיין משפיע על הקידום ? וותק הדומיין הינו פקטור שיהיה מאוד חשוב בשנים …
בשנים האחרונות בעלי עסקים הבינו שעיתונים פרסומות ברדיו וכל ערוץ שיווקי אחר כבר אינו רלוונטי מספיק כמו קידום האתר במנועי החיפוש, וזאת בשל הסיבה הברורה ביותר לכולנו ונעניק דוגמא :כאשר אנו מפרסמים באחד מערוצי השיווק כגון : רדיו, טלוויזיה, עיתונים האם אנו מחפשים חברה לקידום אתרים ? יכול להיות שכן ורוב הסיכויים שלא!לעומת זאת כאשר …
ישנה שאלה נפוצה של המון מקדמי אתרים אם האתר של הלקוח שלי חדש כיצד אוכל להביא אותו לראש תוצאות החיפוש אף על פי שהתחום אותו אני מקדם דיי רווי ? אז התשובה לשאלה זו הינה גוגל מעניק צאנ’ס לכל אתר אך מתבקשת אופטימיזציה מלאה לאתר וכמובן עידכון שוטף של האתר בתכנים רלוונטיים.לאחרונה נראו אתרים חדשים …
להמשיך לקרוא אם כל כך קשה לקדם היום אז איך האתר שלי יוצג במנוע החיפוש גוגל
לא נמאס לכם לתת למנוע החיפוש גוגל להכריע לנו את המצב של בית העסק ? עסקים רבים משקיעים הרבה כסף על קידום אתרים וובנוסף גם על קידום אתרים ממומן Adwords .קידום אתרים אורגני SEO קידום אשר לוקח זמן רב, אך ברגע שמגיעים לתוצאה גבוהה האתר יקבל הקלקות רבות ללא תוספת תשלום בניגוד לקידום אתרים ממומן Adwords אשר תוך שניות ספרות …
להמשיך לקרוא קידום האתר בדרך הנכונה! – מועדון לקוחות בסלולר.
מהתאריך 1.4.2013 המון אתרי אינטרנט עפו לתוצאות רחוקות מאוד אף על פי שהנם משתמשים בשירותי קידום אתרים אצל חברות קידום אתרים מובילות, כתוצאה מכך המון עסקים באינטרנט נפגעו ומקדמי האתרים לא ידעו כיצד לבשר את הפגיעה הקשה שהאתר נחל. איך יתכן שאנחנו מקדמים אצל חברת קידום אתרים ועדיין האתר עף לתוצאות אחרונות ? רוב חברות …
חברה לקידום אתרים מציעה לך פרסום 7/24 בקמפיין Adwordsלאחרונה נשמעה הצעה אינטרנטית של 24/7 בקמפיין הממומן אז למה התכוון המשורר ? כלומר החברה לקידום אתרים מציעה לך חשיפה במנוע החיפוש המבוקש ביותר – גוגל במילת המפתח שבחרו עבורך בלי הגבלת הקלקות! נשמע טוב להופיע בדף ראשון ובלי סוף ניתן להקליק על המודעה שלנו.. כלומר אנו …
רבים מבעלי העסקים פונים אלינו בזמן האחרון בטענה שעבדו עליהם ומבקשים מאתנו להחזיר את האתר שלהם לראש תוצאות החיפוש בגוגל. אנו שמחים לקבל לקוחות חדשים אך לעיתים הפגיעה שנגרמה כל כך משמעותית שאנחנו ממליצים לקנות דומיין חדש. לכן, נרצה להסביר במאמר זה מהן הפעולות שעלולות להזיק לקידום האתר שלכם וכיצד למצוא חברת קידום אתרים שתקדם …
תיזהרו – שלא תיפלו בפח!! לא ניתן להתחייב לתוצאות ואת זה נסביר בפירוט הבא:1.האם אנו יכולים לצפות את מעשייה של גוגל? 2. והאם גוגל היא מנוע החיפוש של החברה לקידום אתרים ?כמו שאתם מבינים משתי השאלות הנ”ל – אין חברה לקידום אתרים שיכולה להתחייב על תוצאות קידום אתרים מכיוון שגוגל הינו מנוע חיפוש אשר משתנה …
להמשיך לקרוא האם חברה לקידום אתרים יכולה להתחייב לתוצאות בקידום אתרים אורגני ?
אינדוקס עמודים בגוגל תוך דקות ספורות מספר פעמים שמעתי שאלות בנוגע לכך שהאתר לא נסרק בגוגל או שעמודים ספציפיים אינם מופעים בגוגל במאמר זה אשמח להעניק לכם מספר טיפים כיצד לשלוח את עמודי האתר לסריקה ולאפשר לגוגל לסרוק את אתרכם במהירות האפשרית. המנוע המוביל גוגל, מאנדקס כמות עמודים שאינה מוגבלת מידי יום, אלפי אתרים מתווספים …
בניית קישורים טבעיים היא תהליך שבו מנסים להשיג קישורים אורגניים ואיכותיים לאתר שלך באופן טבעי, בניגוד לקישורים שנרכשים או שמתווספים באופן מלאכותי. קישורים טבעיים מגיעים ממקורות חיצוניים שהחליטו באופן עצמאי לקשר לאתר שלך מתוך הערכה של תוכן ואיכות המידע שבו. בניית קישורים טבעיים הדרך הנכונה לשדרג את אתרך בניית קישורים טבעיים היא אומנות בפני עצמה …
מנהיגות במוניטין כיצד WEBON מנהלת את אמינותה ברשת בעולם הדיגיטלי המודרני, מוניטין הוא מטבע רועי שמחלק את המים בין חברות שמבקשות להציג את עצמן בפני הקהל הרחב. ברשת שפע דעות, ביקורות ודיבורים שיכולים להשפיע בצורה ישירה על החשיפה והאמינות של כל עסק. עם זאת, חברת WEBON מתמודדת עם האתגרים הללו בצורה מקצועית ומתוכננת, מאמצת גישה …
שנים רבות כבר מנועי החיפוש מנסים להתמודד עם חברות קידום אתרים, בעיקר במנוע המוביל Google. כל זה נבע מרצון לספק מידע אמין ומעודכן לגולשים בזמן אמת. עם העדכונים האחרונים של שנת 2015, גוגל פתחה מערכת בינה מלאכותית באלגוריתמיהם. המערכת מאפשרת למנוע ללמוד באופן עצמאי מהתנהגות הגולשים, מהתנהגות האתרים, עדכונים אחרונים, והפעם אף אזכורים ברשת, בצורה …
העצמה של יחס ההמרה באתר היא מרכיב מרכזי בקידום ובהצלחתו של אתר ברשת. אך, להגביר את היחס הזה היא אתגר משמעותי שדורש הבנה מעמיקה של פעילות המשתמשים באתר. בעזרת שיטת CRO (Conversion Rate Optimization), אנו עוקבים אחרי פעולות המבקרים ומנסים להבין מהן את ההתנהגותם והדרכים שבהן הם משתמשים באתר. בכך, אנו מצליחים לייעל את חוויית …
כל מקדם אתרים מתחיל נמנע מתוכן משוכפל. אף אחד לא רוצה להיענש ולאבד את המיקום בעמודים הראשונים. אתרים שלמים לבדיקת מקוריות הטקסט נבנו על מנת להימנע מעונש זה, אז אולי מדובר רק באגדה אורבנית? האם מאמר עם תוכן משוכפל יכול להתקדם בגוגל? מאמר עם תוכן משוכפל יכול להתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל, אך יש סיכוי …
עמודי הפייסבוק של הבלוגרים הגדולים מלאים באינפוגרפיות צבעוניות. כמעט כל העוסקים בתחום רגילים לראות בפיד עשרות שיתופים של אינפוגרפיות, המסבירות עם הרבה צבע וכמה אייקונים תאוריות מורכבות על הרגלי גלישה של משתמשי האינטרנט, טיפים שונים לקידום האתר, ואפילו הדרך בה גוגל סורק את האתר שלך. אז למה האינפוגרפיות האלה כל כך פופולריות? הסיבה האמיתית להצלחה …
להמשיך לקרוא למה אתה צריך אינפוגרפיות לבלוג שלך ואיך יוצרים אותן
לפני עשרים שנה לא היית חושב פעמיים. פתחת עסק, אתה רוצה לפרסם – הטלפון הראשון שאתה עושה הוא לדפי זהב, הטלפון השני למערכת העיתון המקומי. זהו, אתה מפורסם. מאז עברו הרבה מים בירקון, ובתאריך מיוחד 12.12.12 הודיעה חברת זאפ גרופ שזמנו של המדריך המודפס עבר, ועיקר המשאבים יעברו לפרסום דיגיטלי. בחינה של התוצאות הראשונות בגוגל …
להמשיך לקרוא למה פרסום באתרי אינדקס כל כך חשוב לקידום האתר שלך