לסיכום המידע שפורסם
אחד המרכיבים החשובים שנדרש לבצע עם מטרם התחלת תהליך קידום האתרים. נדרש להתאים את האתר ואת כל עמודי האתר למנועי החיפוש במונחים שאנו מעוניינים להופיע וגם אלה שלא. התאמת האתר למנועי החיפוש נקרא “אופטימיזציה לאתר” – התהליך שיגרום לאתרכם להכנס לאינדקסים של מנועי החיפוש באופן הטוב ביותר. זה התהליך החשוב ביותר בשלב קידום האתר..
אופטימיזציה בסיסית לאתר
לפני שאנו מתחילים בקידום אתרים רצוי להבין שישנו שופט המכונה גוגל המחליט האם מגיע לנו להופיע בבית שלו ובאיזה עמוד וגם באיזה מקום… כידוע ישנם עוד מספר מנועי חיפוש אך כולם אינם משמעותיים כמו המנוע החיפוש הגדול בעולם גוגל, לכן שאנו מדברים על קידום האתר אנו בעצם מעוניינים לקדם בגוגל.
טיפ אחד ומרכזי בקידום האתר
כאשר תרצו לרצות את הגולש ותעבירו לו ערך מוסף גבוהה והגולש יחזור לאתרכם בשנית ואף ימליץ לחבריו על אתרכם ייתכן שאתרכם יופיע בדירוג גבוהה מאוד, וזאת מהסיבה הפשוטה מנוע החיפוש גוגל ידרג את אתרכם באופן הטוב ביותר אם יאבחן שאתרכם אכן מעניק ערך מוסף לגולשים והגולשים חוזרים שוב לאתרכם ואף כמות הגולשים גדלה באופן ליניארי.
5 טיפים שמותר לבצע ואף יסייעו לקידום האתר
לפני שנעניק לכם את הטיפים רצוי שנבין איזה מילת מפתח או צירוף מילות מפתח אנו מעוניינים לקדם. אז לצורך העניין הדוגמא נניח שאנו מעוניינים לקדם את רצף המילים : קורס קידום אתרים.
הטיפים לקידום – קורס קידום אתרים :
1. האתר חייב להכיל Title כותרת האתר הינה מאוד חשובה, היא צריכה להכיל את מילת המפתח שתרצו לקדם.
<title> קורס קידום אתרים</title>
2. תיאור האתר Description אסור שיעבור את ה – 160 תווים אחרת כל הכיתוב מעל 160 תווים לא יוצג במנוע החיפוש, התיאור חייב להכיל מידע משכנע לגולש ואף רצוי מאוד שיכיל פעם אחת את מילת המפתח שברצונכם לקדם.
<meta name=”description” content=”קורס קידום אתרים בחברת WEBON אתרים מועבר באופן אישי על ידי ניסים ויצמן – מנהל חברת Webon בעל ניסיון מעשי רחב היקף בקידום אתרים בגוגל לפרטים נוספים 050-8004-328″ />
3. מילות מפתח Keywords בעבר מנועי החיפוש ייחסו חשיבות רבה למילות המפתח ונכון לעכשיו הערך ירד אך עדיין קיים, אז רצוי שיהיו מילות מפתח לקידום לא יותר מ – 5 צירופי מילות מפתח לקידום האתר, ההפרדה הין מילות המפתח תתבצע בפסיקים.
<meta name=”keywords” content=”קורס קידום אתרים, ללמוד קידום אתרים” />
4. באיזה שפה העמוד עובד ? רצוי להעניק למנוע החיפוש גוגל את הידע ללא התאמצות מצידו באיזה שפה העמוד נכתב
<meta http-equiv=”Content-Language” content=”he” />
5. אינדוקס העמוד – Robots ישנם מס’ דברים שעליכם לדעת.. מנועי החיפוש לא סורקים את אתרכם אם אינכם מאשרים זאת כלומר ישנו קוד meta המאפשר למנועי החיפוש לאנדקס ולא לאנדקס, הקוד
<meta name=”robots” content=”index, follow” />
Index אומר למנוע חיפוש כן אתה יכול לאנדקס אותי במנוע החיפוש שלך follow – האם לעקוב אחר עמודים או קישורים פנימיים לאחר שנכנסו לעמוד. לסיכומו של עניין :
- Index – לאנדקס
- Noindex – לא לאנדקס
- Follow – תעקוב אחר קישורים פנימיים של העמוד
- Nofollow – אל תעקוב אחר קישורים שבתוך העמוד אליו אני מצביע.
קורס קידום אתרים ב – WEBON בנייה וקידום אתרים
כמו כן עד כה הענקנו לכם פחות מ- 1% בקידום אתרים על מנת לצבור את כל הידע לקידום אתרים ולהוביל אתר למקום ה- 1 בגוגל רצוי שתירשמו עוד היום לקורס קידום אתרים הנלמד בשיטה הבאה :
- הקורס הינו אישי אחד על אחד עם המרצה ניסים ויצמן – מומחה לקידום אתרים בחברת WEBON מקדמי אתרים.
- הקורס מועבר בשעות גמישות המתבצע בתיאום מראש
- במהלך הקורס תחוו כיצד מקדמים אתרים פעילים ותרכשו ניסיון מעשי קידום של מספר לקוחות פעילים בחברה
להרשמה ולמידע נוסף – 050-8004-328