לסיכום המידע שפורסם
שלום לכם צוות WEBON שמח שנכנסתם לאתר להתרשמות, במאמר זה תמצאו מספר טיפים שיעזרו לכם להבין כיצד מקדמים חנויות וירטואליות בגוגל, עם זאת רצינו להגיד לכם שיש ברשותנו טכנולוגיה שלא קיימת בשום מקום בעולם שתסייע לכם רבות בקידום האתר במקום לזרוק אלפי שקלים בחודש למקדם אתרים ולקוות לנס כל חודש.
הקמת חנות וירטואלית ועכשיו אתם מתלבטים כיצד לקדם את החנות, קידום חנות וירטואלית באינטרנט הינה הדבר החכם ביותר! חשיפה לאלפי לקוחות באמצעות חנות שלא מוגבלת במיקום גיאוגרפי או זמני פרסום.חשוב מאוד עוד מטרם התחלת הפרסום והקמת המוצרים בחנות לוודא שאין תכנים כפולים! והתוכן אינו מועתק משום יצרן! כיום מנועי החיפוש הגדולים ובעיקר גוגל נוטים להעניש בחומרה תוכן משוכפל וניתן למצוא תכנים משוכפלים בקצב מסחרר בחנויות וירטואליות.
לקדם אתר מסחרי או חנות וירטואלית זאת משימה קשה שדורשת מומחיות והקדשה של שעות רבות והמון מחשבה, כמות העמודים והמוצרים הינם בסדר גודל של מאות עמודים וכן הדבר דורש מאמץ רב של מקדם האתרים ומיומנות רבה בכדי לקדם את האתר. בניגוד לקידום אתר תדמיתי שלרוב לא עולה על 100 עמודי תוכן.
גלו איך להפוך את חנותכם הווירטואלית למובילה בתחומה!
הבנת השוק הדיגיטלי
בעידן שבו כל כך הרבה מהפעילות המסחרית מתבצעת באינטרנט, חשוב להבין את המכנים שמניעים תנועה ומכירות בחנות וירטואלית. זיהוי הקהל היעד, התמחות בפלטפורמות דיגיטליות והקפדה על חוויית משתמש מעולה, הם רק חלק מהאסטרטגיה.
שיטות קידום חנות וירטואלית
לקידום חנות וירטואלית יש מגוון דרכים, כאשר כל אחת מתאימה לסוג אחר של עסק ותקציב. להלן טבלה המסכמת את האפשרויות העיקריות:
שיטת קידום | יתרונות | חסרונות |
---|---|---|
SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) | תוצאות אורגניות, עלות נמוכה לאורך זמן | תוצאות לוקחות זמן, דורשת מומחיות |
פרסום ממומן (PPC) | תוצאות מהירות, ניתוח נתונים בזמן אמת | עלות גבוהה, תלות בתקציב |
שיווק דיגיטלי | מגע ישיר עם הלקוחות, בניית קהל נאמן | דורש עבודה קבועה ויצירת תוכן חדש |
מדדים להצלחה
לקידום חנות וירטואלית יש מספר מדדים שחשוב לעקוב אחריהם בכדי לבחון את ההצלחה של המהלכים שמבוצעים:
- תעבורה - מספר המבקרים באתר
- המרה - אחוז המבקרים שביצעו רכישה
- שיעור חזרה של לקוחות - כמה מהלקוחות חוזרים לרכוש שוב
חשיבות השירות לקוחות בעולם הווירטואלי
בעולם דיגיטלי, שירות לקוחות מצוין יכול להיות ההבדל בין חנות מצליחה לחנות שלא. הקפדה על מענה מהיר, פתרון בעיות בצורה מקצועית והענקת מידע שקוף ומדויק, יכולים לשפר את חוויית הלקוח ולהבטיח חזרה שלו לחנות.
סיכום והמלצות
קידום חנות וירטואלית הוא תהליך מורכב הדורש התמקדות בפרטים רבים ובחינה מתמדת של התוצאות. שילוב של מספר גישות שיווקיות, תוך התאמה לתקציב ולצרכים הספציפיים של העסק, יכול להבטיח הצלחה גדולה וממושכת בזירה הדיגיטלית.
עם כל הקושי יש גם יתרונות בקידום חנות וירטואלית.
- כמות המוצרים העמודים מאפשרת חשיפה במגוון ביטויים רבים בשונה מאתרי תדמית.
- סריקת העמודים באתרי חנות היא מרבית עלפני אתרי תדמית וזאת בשל התרעננות האתר.
- זמני השהייה באתר והשוטטות באתר מאפשרים לגוגל להבין שהאתר איכותי.
- ניתן לראות תוצאות בקידום אתרים דיי מהר. וזאת בזכות אופטימיזציה טובה ושיפורים טכנולוגיים.
דברים בסיסיים שנדרש לבצע:
- ראשית לבצע מחקר שוק ומחקר מתחרים לביקוש המוצרים. ניתן לבצע מחקר מתחרים במגוון תוכנות אנו ממליצים על ahrefs כלי שבודק קישורים נכנסים, מציג לכם מילות מפתח שקיימות אצל מתחרים וגם את המיקום שלהם בגוגל. לאחר מכן בדיקת מילות מפתח בגוגל ע”י גוגל ads שמאפשרת לכם לוודא שאכן אתם נמצאים בתחום הנכון שקיים ביקוש ומהו הביקוש הממוצע לכל חודש.
- לאחר מכן רצוי לעבוד עם מערכת פופולארית שמקדמי אתרים כן מכירים וכן ייכנסו וייבצעו עדכונים ושינויים באתר. ממליצים בחום על מערכת וורדפרס המובילה בעולם לקידום אתרים שמתעדכנת על בסיס קבוע ותואמת את דרישות SEO. מניסיון מקדמי אתרים הם לא מתכנתים ויהיה להם מאוד קשה לעבוד עם מערכת שהם לא מכירים ולכן רצוי לעבוד עם וורדפרס, אין מקדם אתרים של מכיר אותה 🙂 אחרת הוא לא מקדם אתרים.
- לאחסן את האתר בשרת הכולל מערך אבטחה מקצועי הכולל גיבויים ושירות טוב, ממליצים בחום על חברת גט סרבר אחלה שירות חברה מקצועיים מאוד, נדרשת התקנת SSL באתר על מנת להצפין את הקוד HTTPS כמובן לבדוק שכל העמודים מצביעים בסוף על מנעול ירוק. שרת מהיר ובישראל תורם רבות לשיפור חווית המשתמש וקידום אתרים בגוגל.
- להטמיע את העמודים באתר לפי יסודות הקידום אתרים ולבצע אופטימיזציה שאי אפשר לסרב לה.. לגרום למנועי החיפוש לאהוב את האתר. באמצעות היררכיה נכונה לאתר, מנועי החיפוש יוכלו לקרוא את האתר בצורה הטובה ביותר, וזה יאפשר להבין מי הראש בפירמידה באתר ומי אחרון.
- לדאוג שכל העמודים וכל המוצרים יעניקו קישורים פנימיים בצורה הגיונית ונכונה, ולא לשכוח את התיוג לתמונות שהיום עם דגש רב. נדרש לשים תיוג לכל תמונה ALT זה גם תורם לקידום בגוגל תמונות וגם נדרש ע”פ חוק הנגישות בישראל.
- הקטנת התמונות ברזולוציה שלא תעבור את גודל השימוש הנדרש, כלומר לרוב מעלים תמונה כמו שהיא מגיעה אלינו מאתרי התמונות או כל צילום של תמונה שהשגנו, והתמונה מגיעה בגודל ענקי מבחינת הרוחב, ובגדול מערכת הניהול שלנו מקטינה את הרוחב לרזולוציית המסך לפי הקוד שהמתכנת הגדיר, אך בפועל מבחינת משקל כל התמונה עלתה AS IS ולכן נדרש להקטין אותה בכל צייר, ולאחר מכן לשלוח אותה לכיווץ באתר tinypng, לאחר מכן להטמיע את התמונה באחד המוצרים או באתר בכלל. זאת עבודה לא פשוטה ודורשת הרבה זמן לרוב מקדמי האתרים מזייפים בנושא נדרש לשים לב לכך.
- הטמעת התוכן החלק החשוב, לא לחסוך בזמן עבודה נדרש תוכן מקורי בלבד! לפעמים יותר קל פשוט להטמיע את התוכן של היצרן “כי אין מה להוסיף” אך לא אתם חייבים להיות מקוריים ולשנות את התוכן, גוגל לא מקלה ראש בהעתקת תוכן מאתרים אחרים, בעצם אז מה המשמעות אם כל התכנים אותו הדבר, מי יהיה ראשון? חשוב לכתוב תוכן ולעדכן מידי פעם בהתאם למתחרים במשק.
ישנם עוד המון משימות שנדרש לבצע, וכמובן שאתם כן יכולים לעשות את הכל או שיותר קל פשוט לתת למקדם האתרים לעשות זאת עבורכם.