אנו מניחים שחיפשתם פרסום יעיל תנו לנו לספר לכם קצת על השירות שחברתנו מספקת.
במהלך השנים פיתחנו לא מעט שיטות לשיווק עסקים וקידומן במנועי החיפוש גוגל.
החברה מציעה מספר שירותים כגון: בניית אתרים, הקמת דפי נחיתה, ניהול PPC בגוגל, קידום אתרים אורגני, שיווק ברשתות החברתיות.
בניית אתרים לצורכי פרסום יעיל ואפקטיבי:
כיום יש לא מעט חברות שמציעות שירותי בניית אתרים, נדרש לקחת בחשבון לא מעט פרטים לפני שמתחילים את התהליך.
- באיזה מערכת האתר יבנה?
- האם יש לי זכויות יוצרים על הקוד?
- האם האתר נבנה במערכת קוד פתוח או קוד סגור?
- האם התמונות נרכשו בצורה חוקית?
- האם האתר בעיצוב אישי?
- האם לחברה יש ידע בקידום אתרים? ולא רק צוות של מתכנתים.
כל השאלות האלו יוכלו לעזור לכם בעתיד ומדוע?
תשובות:
- כיום רוב האתרים המובילים נבנים במערכת וורדפרס ויש לזה סיבה, לא סתם כולם בונים במערכת הזו וזאת מכיוון שהמערכת בנויה היטב לקידום אתרים, התפעול שלה מאוד קל למשתמש. נוחה לבעל האתר וכן למקדם האתר ו/או למפעיל האתר.
- זכויות יוצרים, מחר תרצו לעזוב את המתכנת מסיבה כזו או אחרת, נדרש לשנות משהו בקוד או להעביר את האתר ולשכפל אותו. אם המתכנת לא העביר לכם את השרביט. אז קרוב לוודאי שתיווצר בעיה עתידית.
- יש לא מעט עסקים שהזמינו אתר ע”י חברות שמציעות קוד סגור, כאשר לא נאמר בצורה גלויה שזו חתונה קתולית – כל שינוי כל פרט שתרצו להוסיף או לשנות באתר זה יהיה אך ורק ע”י החברה שבנתה לכם. מחר החברה תעלה את המחיר לשעת עבודה, וזה לא יהיה כדאי.
- חשוב לשמור על זכויות יוצרים כאשר הכל נקנה באופן חוקי, שמחר לא יבואו אליכם בטענות של רכשתם כדין.
- כיום יש לא מעט מתכנתים שבונים אתרים ע”י תבניות ואין כל בעיה עם זה, רק רצוי מאוד לעשות שינויים מסוימים בכדי שגוגל יקבל את האתר כמו שצריך. יש לא מעט פעולות שנדרשות בכדי להופיע במנועי החיפוש חלק מהעבודה זה שינוי קוד באתר.
- נדרש בבניית האתר עוד בהקמתו ליווי צמוד של מקדם אתרים, לא מעט פעמים עסקים רבים שילמו לא מעט כסף על אתר ולסופו של דבר האתר הוגש לא נכון לגוגל והאתר קיבל נוק אאוט כבר בהתחלה.
הקמת דף נחיתה:
חלק מהתהליך של פרסום יעיל, הוא למקסם את התוצאות עבור בית העסק. בדר”כ יש עסקים לפחות בתחילת דרכם שהתקציב שלהם אינו גדול. ואויר הנשימה שלהם הוא לא יותר ממספר חודשים בודדים. במקרה שכזה אין כל צל של ספק שנדרש לספק תוצאה לבית העסק כאן ועכשיו בכדי לייצב את העסק לזמן הקצר.
בניית דף נחיתה יכולה להוביל לניצחון משמעותי וכן גם במצבים שונים להפסד גדול מאוד.
איך זה יכול לקרות? כאשר הדך נחיתה נבנה באופן שאינו ממצה עבור הגולשים ואינו מושך בצורה מוחלטת הגולש פשוט יברח כל עוד נפשו בו! ובעל העסק שילם עבור פרסום בגוגל שאינו יעיל.
נשמח להציג לכם את ההבדלים בין דפי נחיתה ממרים ומעולים להשגת לידים רבים.
קידום אתרים בגוגל נחשב לפרסום יעיל מאוד
תחילה נסביר מהו קידום אתרים אורגני וכיצד הוא משפיע על בית העסק, בגוגל יש את החלק של המודעות הממונות והחלק “האורגני” כאשר לוחצים על מודעה ממומנת בעל העסק משלם עבור כל כניסה. התוצאות האורגניות הם התוצאות הטובות ביותר וזאת משום שכל גולש שנכנס לאתר “זה ממש מתנה” מכיוון שאותו גולש לא עלה כסף בניגוד לקידום אתרים ממומן שכל כניסה עולה כסף. גם אם הוא מעוניין להמשיך לגלוש באתר וגם אם לא. הכניסה תורמת לקידום האתר.
פרסום יעיל מול פרסום כושל:
בגדול בחירת בית העסק בחברת קידום אתרים או חברות פרסום יכול להשפיע מאוד על האפקטיביות של הפרסום, כאשר חברות פרסום שעוסקות במיקור חיצוני ומנתבות את תהליכי העבודה לחברות חיצוניות יכול לגרום לכך שבית העסק לא מקבל את המקצועניים ביותר בתחום אלא את מי שיותר רווחי עבור חברות הפרסום.
נדרש לפנות לחברת קידום אתרים לבדיקת כדאיות פרסום, חברת קידום אתרים תבדוק עבור בית העסק באיזה ערוץ כדאי לשווק האם גוגל או כל מנוע חיפוש אחר זאת הכתובת, והאם כדאי לבצע קידום אתרים ממומן או אורגני או גם וגם. לחברות קידום אתרים יש את כל הכלים לבדיקות אלו. פרסום אפקטיבי מתחיל בבחירת החברה שתשווק את בית העסק.
עכשיו הגיע הזמן לספר לכם מה מיוחד בחברת WEBON ולמה כדאי לכם לעבוד איתה:
חברת WEBON במשך שנים רבות לספק פרסום יעיל עד כמה שיכלה עבור לקוחותיה וכיצד זה מתבטא, תמיד החברה ניסתה להשיג יתרון על פני חברות קידום וחברות פרסום שונות. כאשר לסופו של דבר פותחה תוכנה לקידום אתרים שמבצעת פעולות שצבא של מקדמי אתרים לא מסוגלים להשיג עבור בית העסק, פותחו מספר רובוטים שמבצעים פעולות לא אנושיות ועובדות סביב השעון רק במטרה אחת לקדם את בית העסק בלי מעצורים.
בדיקת כדאיות פרסום ללא עלות!
חשוב לנו לציין פרט מאוד חשוב, כאשר לקוח פונה אלינו ואינו יודע כיצד כדאי לו לפרסם אנו בודקים עבורו איזה אפיק פרסומי יהיה הכי יעיל והכי משתלם מבחינה כספית. אנו בודקים האם באמת ישתלם לו לשווק באורגני ו/או בממומן ו/או ברשתות החברתיות או אולי רדיו, טלוויזיה כמובן אנו לא נציע לו משהו שיתאים לנו ולא עבור בית העסק שלו. אמינות מבחינתנו היא מעל הכל ונמצאת בראש הפירמידה.
תוכלו לפנות אלינו כעת ונחדד את כל נושא הפרסום בצורה יותר מדויקת, צרו קשר.