3
(1)

סקירה אודות גוגל תרגום מורפיקס – אפליקציית האנגלית מספר אחד לכל ישראלי

תוכנה זו היא פיתוח ישראלי שמקורו בכלי יעיל כמו מילון גוגל מורפיקס הוותיק. מילון זה שימש את הישראלים עוד מראשית עידן האינטרנט בשנות האלפיים המוקדמות וכיום הוא מוצע להורדה מחנות גוגל. כמובן שכלי איכותי שכזה כבר אינו צריך קידום אתר זהו לא רק מילון, אלא לומדה שלמה להטמעת השפה האנגלית בקרב ישראלים. עם אפליקציית גוגל תרגום מורפיקס אתם יכולים לבצע המון משימוש תרגום ולימוד שלא ניתן לבצע בתרגומונים אחרים.

תרגום איכותי על פי רמת הדיבור והכתיבה בתרבות האנגלית

מילון זה אינו סורק מילה במילה אלא מזהה משפטים ובונה אותם בהתאם לשפה האנגלית לאשורה. המילון מספק תרגום איכותי גם למילה הבודדת. במקרה כזה, יוצעו כמה אפשרויות לתרגום, מהמילה הכי נפוצה ועד למילה הכי נדירה. לדוגמה, מי שיבדוק את המילה ‘אויב’ באנגלית יקבל אמנם את המילה הנפוצה ENEMY אבל יזכה ללמוד גם את המילה הנדירה יותר FOE. 

בניית משחקי לומדה עצמאיים

ניתן לבנות באמצעות גוגל תרגום מורפיקס לומדות עצמאיות על פי מה שאתם צריכים ללמוד. לדוגמה, אם אתם באים מהאנגלית הטכנית בתחום ההנדסה או האנגלית האומנותית מתחום הספרות, האנגלית הכלכלית במאמרי כלכלה וחברה או האנגלית היומיומית לדיבור בסיסי, ניתן פשוט להתעכב על רשימת מילים נפוצות לז’אנר בו בחרתם והתוכנה תבנה לכם לומדה לשינון המילים הללו.

סוגי לומדות במורפיקס

אוצר מילים – לימוד אוצר מילים בנושאים שאתם בוחרים, כמודגם בפסקה הקודמת: אנגלית טכנית, אנגלית ספרותית, ועוד.

דקדוק – אמידה על טעויות נפוצות בתחום זה, לימוד מילות יחס, לימוד TENSES.

איות – לימוד כיצד לאיית בשפה האנגלית באופן ויזואלי. לימוד זה נעשה באמצעות תמונות המחשה שמקלות מאד את הליך ההטמעה של החומר ומאפשרות לכל אחד ללמוד בקלות נושא זה.

הגייה – תוכנת לימוד הדיבור של גוגל מילון מורפיקס. כאן ניתן ללמוד פרקטית כיצד לדבר אנגלית במטרה להסתדר עם העולם שבחוץ, החל מארצות דוברות אנגלית ועד לדיבור נפוץ במדינות אחרות: הכרת מונחים בסיסים שמקובלים על כל דוברי האנגלית, וכד’.  ניתן לראות הוראות שימוש באתר מורפיקס.

כתיבת פירושים מלאים לכל מילה

הקלדתם מילה ונמצאו לה מספר פירושים? לא בטוח שתוכלו להשתמש בכולם. מילים באנגלית מקבלות משמעות שונה ממה שאתם מתכוונים לומר בשפה העברית. גם כשמדובר במילים מאד בסיסיות שכולנו בטוחים שאנו מבינים את המשמעות שלהן, היא תהיה, בסופו של דבר, שונה ממה שהתכוונו לומר. למשל, אם כותבים טקסט על בית שהנושא המרכזי הוא ‘הבית שאני כל כך אוהב’ או משפט דומה המדבר על הבית ברגשיות, המילה המתאימה תהיה HOME.

אבל מי שכותב טקסט על בית בהקשר מסחרי, כמו ‘קניית דירה’, ‘מכירת בית’ וכד’ יצטרך להשתמש במילה HOUSE. הסיבה לכך היא כי לא כל בית מרגיש כמו כור מחצבתנו בהכרח אם לא גרמנו לו להיות כזה. לעתים זה פשוט פתרון דיור מזדמן ואז המילה HOUSE תתאים יותר. במילה HOME משתמשים רק כאשר זהו הבית במובן הטבעי והרגשי של המילה. דוגמאות כאלו בשפה האנגלית קיימות גם בתחום הסיכות והמחטים: NEEDLE עבור מחט כללית, לעומת PIN שהיא סיכה לשימוש משרדי. מי שאינו בטוח בפירוש המילה שהוא כותב – יכול לבדוק אותו במלואו בתוכנת גוגל תרגום מורפיקס.

חיפוש קולי בתרגום מורפיקס

מילון גוגל מורפיקס זה מאפשר לכם לחפש את המילה בקולכם. יש ללחוץ על לוגו המיקרופון שבצד תיבת החיפוש ולבחור שפה, עברית או אנגלית. לאחר שהקלקתם על השפה ניתן לחפש בה, וגוגל יתרגם את המילה שהושמעה. הממשק מאד משוכלל, נועד לזהות קולות בעייתיים שאינם עונים למבטא ומספק את התשובות של התרגום ביעילות ובקלות עם פירושים.

לדעת אנגלית
לדעת אנגלית

השמעה קולית בתרגום מורפיקס

פעולה זו הנה הפוכה לקודמתה. היא מאפשרת לכם להשמיע תרגום שכבר הופק. לדוגמה, אם חיפשתם מילה והופק לה תרגום אנגלי, ניתן ללחוץ על הרמקול שלצד המילה ולקבל פלט שמע שלה. במידה ותרגמתם מאנגלית לעברית, ניתן יהיה להשמיע רק את המילה האנגלית אותה הקלדתם. את המילה העברית שתופיע בפלט לא ניתן להשמיע לפי שעה, וזאת משום שעברית כרגע אינה שמה מושמעת בגוגל (לצד שפות נוספות ברחבי העולם).

ממשק ‘האזור שלי’

בממשק זה ניתן להציג את כל ההיסטוריה שלכם בתוכנת גוגל תרגום מורפיקס. ניתן לעבור על מילים שכבר עברו חיפוש על ידכם בדפדפן רגיל או דפדפן גוגל כרום, לעיין ברשימת המילים שסימנו כמילים מועדפות ואף לחזור ללומדות קודמות ולעבור סקירה על המילים בהן טעינו כשהפעלנו אותן. באמצעות ממשק האזור שלי אתם יכולים לבדוק, למעשה, מה היה מצבכם בעבר בשפה האנגלית ומהו מצבכם כיום כשאתם שולטים בשפה באופן מובהק יותר.

האפליקציה זמינה מכל מקום – מהמחשב הביתי ועד הטלפון הנייד

הן אתר של גוגל מילון מורפיקס באינטרנט והן האפליקציה בטלפון מבצעים את אותן פעולות שאוזכרו כאן בכתובים. על כן, ניתן ללמוד אנגלית בכל מקום, בין כשאתם בדרכים ובין כאשר אתם ישובים מול מחשב. לימוד האנגלית נעשה כבר בשלב הראשון כשאתם מבקשים לתרגם מילה ספציפית, שכן התוכנה תמיד תספק פירוט מלא של המילה: פירוש מילולי מלא, אפיון על פי סוג (שם עצם, שם פועל, שם תואר). במידה ותתרגמו מאנגלית לעברית התוכנה גם מספקת ניקוד עברי תקני. אם אתם מתענייניים לפרסם בגוגל.

הממשק שהכשיר כדוברי וכותבי אנגלית את הישראלים

מאז ומעולם נחשב ממשק הלימוד והתרגום של גוגל מילון מורפיקס כטוב ביותר בתחומו. ממשק זה, שהתחיל כמילון אנגלי מתקדם עוד בתחילת שנות האלפיים, כיום מוציא ישראלים רבים לכיוון של ידע אנגלי שימושי ומספק גם למתקדמים מבניכם תובנות חדשות בשפה זו. מי שמתעניין בלימוד אנגלית, חיזוק שפתו הקיימת והשבחת אוצר מילים לבטח יבחר במורפיקס. זוהי תוכנה שמשמשת את כל מי שמתעניין באנגלית, החל מתלמידי הבסיס ועד למי שכבר צבר ידע בינוני-מתקדם ומעוניין להשביחו עוד באמצעות אוצר מילים ואפילו ידע תחבירי נדיר. 

ניתן להתרשם גם:

קל ונוח לשימוש, פשוט להפעלה מכל טלפון

גוגל מילון מורפיקס הוא אחד הממשקים הקלים לשימוש. הוא כמעט אינו גורע משאבי מערכת בטלפון, צורך סוללה במינימום הנדרש ומספק למשתמש את כל מה שהוא צריך כדי לדעת אנגלית ולהעלות את רמתו בשפה. ממשק זה מכיל GUI מהודר ותפריטים קלים להתמצאות, החל ממסכי תרגום ועד מסכי לומדות. גוגל תרגום מורפיקס  הוא אחד הכלים האיכותיים ביותר בעולם ללימוד אנגלית, וללא ספק הכלי מספר אחד בישראל ללימוד שפה בינלאומית זו.

תרגום מדויק וממוקד של טקסטים

דבר כזה עוד לא הציעה אף תוכנת תרגום בעולם! ניתן להזין טקסט ללא הגבלה, כולל שימוש במילים שהן עצמן בעלות משמעות: ‘שלום’, ‘שטח’, ‘מחט’ וכד’. מורפיקס יזהה, על פי ההקשר, שמדובר בשם ולא במילה וימסור תרגום מלא של הטקסט, בצירוף שמות, מספרים, מיקומים בעולם, שמות עצם של חפצים והכול תחת כללי דקדוק מדויקים בשפת האנגלית. כמובן שגם בעידן המודרני אין תחליף למתרגם האנושי, לנוטריון ולמתורגמן האנגלית שהוא בלשן בהכשרתו, אך גוגל מילון מורפיקס הוא הממשק הכי קרוב לרמה זו. טקסט שתורגם על ידי גוגל תרגום מורפיקס הוא פשוט טקסט קל, נהיר ומובן, כשכל ההבדל בינו לבין טקסט של מתורגמן אנגלי מקצועי הוא בדקדוק. הלך הרוח בטקסט יהיה קל ופשוט ויאפשר לכם לקרוא טקסטים מתורגמים לאנגלית בקלות.

דרגו אותנו

בלחיצה פשוטה אפשר לדרג

ממומצע דירוג 3 / 5. ספירת דירוגים: 1

הדירוג הראשון נשמח לפירגון

קידום אתרים בגוגל - הגדלת העסק בשיטות ייחודיות

קידום אתרים - מידע מקצועי וטיפים על חשבוננו :

קידום אתרים בזכרון יעקב
קידום אתרים בזכרון יעקב
מעניין אותי
קורס תכנות
קורס תכנות
מי יוכל להשתלב בקורס תכנות ? לאיזה פלח שוק פונה קורס תכנות ? ידע בסיסי – ישנם מס קורסי תכנות ובכל קורס מלמדים שפת תכנות חדשה ומתקדמת כאשר שמים דגש חזק על יתרונות השפה ויכולותיה.
מעניין אותי
קידום אתרים בגבעתיים
קידום אתרים בגבעתיים
כמה פעמים אמרו לכם אנחנו החברה הטובה בקידום אתרים... טוב שימו לב חיפשתם קידום אתרים בגבעתיים, הרובוט שלנו קידם את זה בקלי קלות! תתקשרו ונסביר.
מעניין אותי
מומחה קידום אתרים
מומחה קידום אתרים
קידום אתרים, קידום ממומן, בניית אתרים, בניית אתרים סלולריים, תיקון אתרים, בניית תוכנות, קריאייטיב, עיצוב גרפי, ניהול רשתות חברתיות, בניית מועדון לקוחות סלולרי, ברקוד QR לעסקים ועוד מגוון פתרונות שיווק לעסקים קטנים,
מעניין אותי
מהו קידום אתרים לבן
מהו קידום אתרים לבן
מעניין אותי
קידום אתר באינטרנט
קידום אתר באינטרנט
בעל עסקים שחוו קידום אתרים כושל או פשוט בעלי עניין שרוצים לרכוש מקצוע לפרנסתם. השאלה הגדולה שעומדת כרגע בקנה זה האם להמשיך לחפש חברת קידום אתרים שתניב לכם תוצאה טובה יותר, או פשוט ללמוד ולעשות זאת במו ידכם
מעניין אותי
קידום חנות וירטואלית
קידום חנות וירטואלית
מספר טיפים שיעזרו לכם להבין כיצד לקדם חנות וירטואלית, WEBON מקדמת חנויות וירטואליות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, עם שיפורים טכנולוגיים תראו תוצאות דיי מהר.
מעניין אותי
קידום אתרים בנס ציונה
קידום אתרים בנס ציונה
הפיתוח שלנו יעזור לכם לפרק את המתחרים בקלי קלות! קידום אתרים בנס ציונה ובכל העולם! בואו נגרום למתחרים שלכם לקנא ברמות לנו יש את הכלים לכך.
מעניין אותי
קידום אתרים בחיפה
קידום אתרים בחיפה
מחפשים חברת קידום אתרים בחיפה שתענה על צרכיכם בדיוק? WEBON כאן כדי לספק לכם בדיוק את השירותים שאתם צריכים. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ושימוש ברובוטים, אנו מבטיחים תוצאות מרשימות בקידום אתרים ברחבי העולם.
מעניין אותי
פיתוח תוכנה לעסקים
פיתוח תוכנה לעסקים
תחום פיתוח התוכנה הינו פופולארי ביותר בשני העשורים האחרונים בזכות נוכחות חיבור האינטרנט כמעט בכל בית. קיימות תוכנות המבוססות על חיבור לאינטרנט ואחרות הן תוכנות לוקאליות הנמצאות על המחשב או ברשת מחשבים סגורה.
מעניין אותי
קידום אתרים ביפו
קידום אתרים ביפו
מעניין אותי
קידום אתרים שכר
קידום אתרים שכר
מעניין אותי
מורה פרטי קידום אתרים
מורה פרטי קידום אתרים
מחפש/ת מורה מרטי לקידום אתרים ? הגעת למקום הנכון! המסלול להכשרה מקצועית של Webon בנייה וקידום אתרים מציעה לכם הצעה משתלמת במיוחד ללימודי קידום אתרים – קורס קידום אתרים מקצועי בשיטת אחד על אחד עם ניסים ויצמן - מורה פרטי לקידום
מעניין אותי
קידום אתרים בבאר שבע
קידום אתרים בבאר שבע
שימו לב חיפשתם "קידום אתרים בבאר שבע" ופשוט הופענו! פיתחנו במשך כ- 4 שנים רובוט שמחליף את הפעולות האנושיות של מקדם אתרים. כאשר הפעולה הרובוטית אינה מוגבלת בזמן עבודה או עלויות נוספות. הרובוט עובד עבורכם ומקדם אתכם באלפי ביטויים בלי כל מנוחה!
מעניין אותי
קורס קידום אתרים באינטרנט
קורס קידום אתרים באינטרנט
מאות תלמידים למדו במכללות ובעוד המון מקומות אשר מציעים קורסים שונים בנושא קידום אתרים. אך עם זאת אנו רוצים להגיד לכם. תחסכו זמן וכסף ובואו ללמוד במקום שהכשיר לא מעט חברות קידום אתרים בישראל
מעניין אותי
קידום אתרים בראשון לציון
קידום אתרים בראשון לציון
אנו כחברה שמספקת קידום אתרים בראשון לציון, יכולה להביא לכם תוצאות כבר מהחודש הראשון. פיצחנו את השיטה, ניהול קמפיינים בגוגל, קידום אתר בגוגל.
מעניין אותי
קידום אתרים ברעננה
קידום אתרים ברעננה
קידום אתרים בטכנולוגיה ייחודית לחברת WEBON. חיפשתם קידום אתרים ברעננה ופשוט הופענו.. הבינה החכמה שפיתחנו גורמת לנו להופיע באלפי מונחים.
מעניין אותי
קידום אתרים שלילי
קידום אתרים שלילי
יש לכם כתבות שליליות ברשת? מעוניינים להדחוק אותם למטה בתוצאות החיפוש? אנו מספקים שירותי קידום אתרים שלילי באמצעות טכנולוגיה חדשנית. לפרטים כנסו.
מעניין אותי
קידום אתרים אורגני לעסקים
קידום אתרים אורגני לעסקים
חיפשתם קידום אתרים אורגני לעסקים, הופענו לכם בזכות הבינה החכמה שפיתחנו. נעזור לכם להשיג הרבה לקוחות בעזרת קידום אתרים אורגני לעסקים באמצעות הרובוט שלנו.
מעניין אותי
קידום אתרים לרואי חשבון
קידום אתרים לרואי חשבון
מחפשים קידום אתרים לרואי חשבון? הגעתם למקום הנכון. חברת WEBON מובילה בתחום הקידום בארץ ובעולם, תוכלו לקבל את כל השירותים תחת קורת גג אחת, החברה פיתחה רובוטים שעושים עבודה מדהימה בזכות הטכנולוגיה תוכלו להינות משיווק אגרסיבי.
מעניין אותי
קידום אתרים בקרית אונו
קידום אתרים בקרית אונו
מעניין אותי
קידום אתרים בתל אביב
קידום אתרים בתל אביב
חברים מי שרוצה באמת קידום אתרים רציני שייתקשר. אתם חיפשתם קידום אתרים בתל אביב והופענו אתם מוזמנים לחפש עוד מונחים ונופיע לכם. אז תתקשרו מי שרוצה גם.
מעניין אותי
קידום אתרים ממומן בגוגל
קידום אתרים ממומן בגוגל
מעניין אותי
קידום אתרים באשקלון
קידום אתרים באשקלון
מעניין אותי