בעזרת כתיבה נכונה – תוכלו לדרג את אתרכם גבוה במנועי החיפוש!

רוצים לדעת כיצד לכתוב תוכן באתר שלכם שיגרום לגוגל להציב אתכם גבוה בתוצאות החיפוש? במאמר זה תוכלו ללמוד כמה טיפים וטריקים לקידום האתר בעזרת תוכן.

על מנת לדרג את האתרים בתוצאות החיפוש, גוגל בנתה אלגוריתם המכיל מגוון רחב של פרמטרים. על מנת לגרום לתוצאות החיפוש להיות רלוונטים לגולש, גוגל צריכה להסתמך על נתונים שהיא רואה בתוך האתר ומחוצה לו.אחד הפרמטרים החשובים ביותר לקידום האתר, הוא התוכן שנמצא בתוך האתר. על מנת לגרום לגוגל להציב אותנו במילת מפתח מסויימת, עלינו לכתוב תוכן באתר שקשור ומכיל את אותה מילת מפתח.

אז אם יש לכם אתר ברשת ואתם מעוניינים להתמקד על תחום מסויים, מומלץ לכתוב תוכן שקשור לתחום. התוכן צריך לתת ערך לגולש ולגרום לו לשהות באותו הדף ככל שניתן. מומלץ לתת לגולש ערך מוסף שיגרום לו לרצות לשמור איתנו על קשר לטווח הארוך. הוא צריך לסיים את המאמר בהרגשה שבאמת הפיק ידע ולא סתם קרא מאמר שלא אומר בעצם כלום.

בתחתית הדף, מומלץ להציב לו אפשרות להוסיף עצמו לרשימת התפוצה שלנו או לעשות לנו לייק בפיסבוק למשל, ובכך להישאר מעודכן ולקבל עדכון על כל מאמר חדש שנוסף לאתר (ומוצר כמובן). להלן 7 טיפים חשובים לכתיבה נכונה באתר שתעזור לקדם אותו בגוגל:

    • דגש על הגולש – לא משנה כמה כסף שילמתם למעצב האתר ולמתכנת שלו, אתר בלי כניסות לא שווה כלום. ברוב המקרים, המחיר שתשלמו על בניית האתר והקמתו מהווים חלק קטן מהתשלום לשיווק האתר. חשוב מאוד לשים דגש על הגולש ולחשוב על התהליך שהוא עובר באתר, על מנת לשמר אותו ולגרום לו לחזור אליו. כשאתם כותבים תוכן, כדאי לחשוב על מקור התנועה לאותו הדף. מי בעצם יגיע לקרוא את הדף שלי? גולש שמגיע מה קידום אתרים אורגני ? ממומן? האם התוכן צריך להיות מכירתי? לתת ערך וידע לגולש? אם אני הייתי קורא את התוכן הנ”ל, האם הייתי נשאר באתר?
    • מחקר מילות מפתח – יש ברשת המון אנשים מוכשרים עם כושר כתיבה יוצא דופן. הם מפרסמים בלוגים ומאמרים ברחבי הרשת, מקבלים תגובות ולייקים, אבל בקושי מופיעים בגוגל. הכתיבה שלהם לא מסודרת ע”פ תחומים והם מתפזרים על כל נושא שעולה להם בראש. אתר שכזה יכול להכניס המון גולשים אבל לא מופיע בתוצאות החיפוש מכיוון שהוא אינו ממוקד. ההמלצה שלנו היא קודם כל להחליט מה הנושא המרכזי בכל דף, לבצע מחקר מילות מפתח, לראות כמה מחפשים ומה מחפשים בתחום הנ”ל ועל פי כן לכתוב את המאמר.
    • עריכת תוכן – מכיוון שיש קושי לאדם לבקר את הכתיבה שלו, מומלץ למנות עורך תוכן שיעיף מבט על התוכן שכתבתם לפני העלאתו אל האתר. לפעמים יש טעויות שרק אדם אחר יכול לשים לב אליהן. בנוסף, העורך יכול לבצע פעולות שקשורות לקידום האתר והכותב צריך לעסוק יותר בכתיבה. העורך יכול לסדר את תתי הכותרות, לערוך את ה- description , מילות המפתח, הכותרות הראשיות, בידיוק כמו עורך תוכן בפורטל גדול.

טעויות כתיב – גוגל שם לב לטעויות כתיב ומוריד את הדירוג לאתרים עם טעויות כתיב. חשוב מאוד לבצע הגהה למאמר שאתם רוצים לפרסם, ובהמשך לסעיף האחרון, מומלץ לתת את האחריות לעורך התוכן.

  • הדגשת הפירמה – מקדמי אתרים רבים טוענים לחיזוק שם הפירמה ברשת גם בלי קישור ממשי. כשהוא רואה את שם החברה “WEBON בנייה וקידום אתרים” באתרים מאותו התחום, גם בלי קישור הוא מעלה את דירוג האתר שלנו. כשאתם כותבים מאמרים פנימיים וחיצוניים לאתר שלכם, מומלץ להדגיש ולהוסיף את שם החברה שלכם.
  • אין חשיבות לאורך הטקסט – עד היום רבים טענו שמאמר לקידום אתרים מכיל 300-500 מילים ומילת המפתח צריכה להופיע 7-12 פעמים בתור המאמר. לאחר מחקר שעשינו, גילינו שגם מאמרים קצרים ביותר יכולים להיות מקודמים במילות מפתח חזקות. מאמר קצר יכול להביא לתגובות רבות וליצור “באז רחב ברשת” כמו כן, גם מאמר ארוך לא יפגע בקידום האתר.
  • ושוב, דגש על הגולש – למרות שהסעיף הראשון היה דומה, רציתי להדגיש בפניכם את החשיבות לתשומת הלב אל הגולש. כמו שכבר אמרנו, בלי הגולשים האתר לא שווה כלום. גם אם אנחנו משלמים כסף עבור כל קליק וגם אם שילמנו כסף על קידום אורגני, הכניסות עולות לנו כסף בסופו של דבר. אם לא נשים לב לתהליכים השונים שעוברים הגולשים באתר, יהיה לנו קשה לגרום לו להישאר באתר ואף לחזור אליו. כשאתם כותבים תוכן איכותי לאתר שלכם, תחשבו תמיד: האם בסוף קריאת התוכן הגולש ירצה לשמור את האתר במועדפים?

טיפים ומידע חשוב

יצירת רובוטים לקידום אתרים
תוכנה לקידום אתרים
זהו הפיתוח הישראלי שוחרר ללקוחות הפרטיים (תוכנה לקידום אתרים), תוכלו לקדם את אתרכם ללא הגבלת זמן רובוטים חכמים שעובדים בשבילכם
למידע נוסף
קניות באינטרנט
קידום חנות וירטואלית
מספר טיפים שיעזרו לכם להבין כיצד לקדם חנות וירטואלית, WEBON מקדמת חנויות וירטואליות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, עם שיפורים טכנולוגיים תראו
למידע נוסף
רובוט מחזיק מנורה (רעיון)
קידום אתרים בחו”ל באמצעות טכנולוגיה מתקדמת
בשנים האחרונות תאוצת המכירות ונותני השירות ברחבי האינטרנט הולכת וגדלה. באמצעות קידום אתרים, תוכלו להגיע לקהל השוק העולמי בקלי קלות!
למידע נוסף
עבודה מול מחשב
לימודים מעל גיל 30
השאלה הראשונה שנדרשת עוד מלפני שאתם שואלים את השאלה מה כדאי ללמוד. תוך כמה זמן תשיגו את המקצוע שאתם מעוניינים
למידע נוסף
צור קשר תמונה של אנשי עסקים
קידום אתרים בסלולר
מכירות הסמארטפונים עקפו את מכירות המחשבים האישיים, זהו עידן המחשבים כבר אצל כולם ובכיס באופן דיי קבוע.
למידע נוסף
בית תוכנה
בניית אתר תדמית
רוצים לבנות אתר תדמית מקצועי? בחברת Webon בנייה וקידום אתרים חכמים תוכל לקבל אתר תדמיתי הבנוי לקידום במנועי החיפוש ברשת
למידע נוסף
קורס לקידום אתרים לומדים מול מחשב
קורס קידום אתרים בראשון לציון – WEBON
בשנים האחרונות, רבים בעלי העסקים שהבינו את הצורך שלהם בבניית אתר באינטרנט. תהליך בניית אתר לעסק קטן או גדול הפך
למידע נוסף
קורס מחשבים
קורס מחשבים בראשון לציון
הרוב הגדול של המשתמשים ברשת האינטרנט ומחפשים מוצר/שירות/מידע מסוים, נכנסים לגוגל באופן אוטומטי ומחפשים את המונח המבוקש בשורת החיפוש.
למידע נוסף
מחירי קידום אתרים
מחירי קידום אתרים 2019
סוף סוף מצאנו את הפתרון המושלם לקידום אתרים - פיצחנו את האלגוריתמים של גוגל!  יצרנו סטארט אפ ייחודי לקידום האתר
למידע נוסף
מתכנתים
קורס תכנות
מי יוכל להשתלב בקורס תכנות ? לאיזה פלח שוק פונה קורס תכנות ? ידע בסיסי – ישנם מס קורסי תכנות
למידע נוסף
קורס אישי בניית אתרים
קורס בניית אתרים בוורדפרס
וורדפרס הינה מערכת קוד פתוח אשר כל יום מתעדכנת על בסיס קבוע ומתפתחת ע”י אלפי מתכנתים בעולם. WEBON מזמינה אתכם
למידע נוסף
חיפוש מילות מפתח
בדיקת מיקום בגוגל
בעלי אתרים - מעוניינים לדעת באיזה מיקום נמצא אתרכם בכל מילה ממילות החיפוש הרלוונטיות? בנינו עבורכם כלי בדיקת מיקום בגוגל,
למידע נוסף
Questioning and answering
ללמוד קידום אתרים אחד על אחד עם ניסים ויצמן
חברת WEBON מציעה לכם ללמוד בשיטה ייחודית! לימודים אחד על אחד עם המקדמים המובילים בישראל. ולאחר מכן שתצאו תותחים באחריות
למידע נוסף
פרסום בפייסבוק
לשנות את הכתובת בפייסבוק
מכיוון שפייסבוק הוא כלי שימושי לשיווק באינטרנט, מעטים העסקים שאין להם דף עסקי ברשת החברתית. עם זאת, מעטים העסקים שמשלמים
למידע נוסף
מציאת אזכורים ברשת באמצעות הכלי של גוגל
פרסום בפייסבוק
עם התפתחות רשת האינטרנט והשימוש הנרחב ברשתות החברתיות, חלק גדול מבעלי העסקים הקימו דף עסקי בפייסבוק וברשתות החברתיות. בדף העסקי
למידע נוסף