בעזרת כתיבה נכונה – תוכלו לדרג את אתרכם גבוה במנועי החיפוש!
רוצים לדעת כיצד לכתוב תוכן באתר שלכם שיגרום לגוגל להציב אתכם גבוה בתוצאות החיפוש? במאמר זה תוכלו ללמוד כמה טיפים וטריקים לקידום האתר בעזרת תוכן.
על מנת לדרג את האתרים בתוצאות החיפוש, גוגל בנתה אלגוריתם המכיל מגוון רחב של פרמטרים. על מנת לגרום לתוצאות החיפוש להיות רלוונטים לגולש, גוגל צריכה להסתמך על נתונים שהיא רואה בתוך האתר ומחוצה לו.אחד הפרמטרים החשובים ביותר לקידום האתר, הוא התוכן שנמצא בתוך האתר. על מנת לגרום לגוגל להציב אותנו במילת מפתח מסויימת, עלינו לכתוב תוכן באתר שקשור ומכיל את אותה מילת מפתח.
אז אם יש לכם אתר ברשת ואתם מעוניינים להתמקד על תחום מסויים, מומלץ לכתוב תוכן שקשור לתחום. התוכן צריך לתת ערך לגולש ולגרום לו לשהות באותו הדף ככל שניתן. מומלץ לתת לגולש ערך מוסף שיגרום לו לרצות לשמור איתנו על קשר לטווח הארוך. הוא צריך לסיים את המאמר בהרגשה שבאמת הפיק ידע ולא סתם קרא מאמר שלא אומר בעצם כלום.
בתחתית הדף, מומלץ להציב לו אפשרות להוסיף עצמו לרשימת התפוצה שלנו או לעשות לנו לייק בפיסבוק למשל, ובכך להישאר מעודכן ולקבל עדכון על כל מאמר חדש שנוסף לאתר (ומוצר כמובן). להלן 7 טיפים חשובים לכתיבה נכונה באתר שתעזור לקדם אותו בגוגל:
דגש על הגולש – לא משנה כמה כסף שילמתם למעצב האתר ולמתכנת שלו, אתר בלי כניסות לא שווה כלום. ברוב המקרים, המחיר שתשלמו על בניית האתר והקמתו מהווים חלק קטן מהתשלום לשיווק האתר. חשוב מאוד לשים דגש על הגולש ולחשוב על התהליך שהוא עובר באתר, על מנת לשמר אותו ולגרום לו לחזור אליו. כשאתם כותבים תוכן, כדאי לחשוב על מקור התנועה לאותו הדף. מי בעצם יגיע לקרוא את הדף שלי? גולש שמגיע מה קידום אתרים אורגני ? ממומן? האם התוכן צריך להיות מכירתי? לתת ערך וידע לגולש? אם אני הייתי קורא את התוכן הנ”ל, האם הייתי נשאר באתר?
מחקר מילות מפתח – יש ברשת המון אנשים מוכשרים עם כושר כתיבה יוצא דופן. הם מפרסמים בלוגים ומאמרים ברחבי הרשת, מקבלים תגובות ולייקים, אבל בקושי מופיעים בגוגל. הכתיבה שלהם לא מסודרת ע”פ תחומים והם מתפזרים על כל נושא שעולה להם בראש. אתר שכזה יכול להכניס המון גולשים אבל לא מופיע בתוצאות החיפוש מכיוון שהוא אינו ממוקד. ההמלצה שלנו היא קודם כל להחליט מה הנושא המרכזי בכל דף, לבצע מחקר מילות מפתח, לראות כמה מחפשים ומה מחפשים בתחום הנ”ל ועל פי כן לכתוב את המאמר.
עריכת תוכן – מכיוון שיש קושי לאדם לבקר את הכתיבה שלו, מומלץ למנות עורך תוכן שיעיף מבט על התוכן שכתבתם לפני העלאתו אל האתר. לפעמים יש טעויות שרק אדם אחר יכול לשים לב אליהן. בנוסף, העורך יכול לבצע פעולות שקשורות לקידום האתר והכותב צריך לעסוק יותר בכתיבה. העורך יכול לסדר את תתי הכותרות, לערוך את ה- description , מילות המפתח, הכותרות הראשיות, בידיוק כמו עורך תוכן בפורטל גדול.
טעויות כתיב – גוגל שם לב לטעויות כתיב ומוריד את הדירוג לאתרים עם טעויות כתיב. חשוב מאוד לבצע הגהה למאמר שאתם רוצים לפרסם, ובהמשך לסעיף האחרון, מומלץ לתת את האחריות לעורך התוכן.
הדגשת הפירמה – מקדמי אתרים רבים טוענים לחיזוק שם הפירמה ברשת גם בלי קישור ממשי. כשהוא רואה את שם החברה “WEBON בנייה וקידום אתרים” באתרים מאותו התחום, גם בלי קישור הוא מעלה את דירוג האתר שלנו. כשאתם כותבים מאמרים פנימיים וחיצוניים לאתר שלכם, מומלץ להדגיש ולהוסיף את שם החברה שלכם.
אין חשיבות לאורך הטקסט – עד היום רבים טענו שמאמר לקידום אתרים מכיל 300-500 מילים ומילת המפתח צריכה להופיע 7-12 פעמים בתור המאמר. לאחר מחקר שעשינו, גילינו שגם מאמרים קצרים ביותר יכולים להיות מקודמים במילות מפתח חזקות. מאמר קצר יכול להביא לתגובות רבות וליצור “באז רחב ברשת” כמו כן, גם מאמר ארוך לא יפגע בקידום האתר.
ושוב, דגש על הגולש – למרות שהסעיף הראשון היה דומה, רציתי להדגיש בפניכם את החשיבות לתשומת הלב אל הגולש. כמו שכבר אמרנו, בלי הגולשים האתר לא שווה כלום. גם אם אנחנו משלמים כסף עבור כל קליק וגם אם שילמנו כסף על קידום אורגני, הכניסות עולות לנו כסף בסופו של דבר. אם לא נשים לב לתהליכים השונים שעוברים הגולשים באתר, יהיה לנו קשה לגרום לו להישאר באתר ואף לחזור אליו. כשאתם כותבים תוכן איכותי לאתר שלכם, תחשבו תמיד: האם בסוף קריאת התוכן הגולש ירצה לשמור את האתר במועדפים?
תחום פיתוח התוכנה הינו פופולארי ביותר בשני העשורים האחרונים בזכות נוכחות חיבור האינטרנט כמעט בכל בית. קיימות תוכנות המבוססות על חיבור לאינטרנט ואחרות הן תוכנות לוקאליות הנמצאות על המחשב או ברשת מחשבים סגורה.
מספר טיפים שיעזרו לכם להבין כיצד לקדם חנות וירטואלית, WEBON מקדמת חנויות וירטואליות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, עם שיפורים טכנולוגיים תראו תוצאות דיי מהר.
שימו לב חיפשתם "קידום אתרים בבאר שבע" ופשוט הופענו! פיתחנו במשך כ- 4 שנים רובוט שמחליף את הפעולות האנושיות של מקדם אתרים. כאשר הפעולה הרובוטית אינה מוגבלת בזמן עבודה או עלויות נוספות. הרובוט עובד עבורכם ומקדם אתכם באלפי ביטויים בלי כל מנוחה!
מחפש/ת מורה מרטי לקידום אתרים ? הגעת למקום הנכון! המסלול להכשרה מקצועית של Webon בנייה וקידום אתרים מציעה לכם הצעה משתלמת במיוחד ללימודי קידום אתרים – קורס קידום אתרים מקצועי בשיטת אחד על אחד עם ניסים ויצמן - מורה פרטי לקידום
מאות תלמידים למדו במכללות ובעוד המון מקומות אשר מציעים קורסים שונים בנושא קידום אתרים. אך עם זאת אנו רוצים להגיד לכם. תחסכו זמן וכסף ובואו ללמוד במקום שהכשיר לא מעט חברות קידום אתרים בישראל
אתם מחפשים קידום אתרים גוגל מפות וזה מעולה כי אנחנו מקדמים בכל הרשתות ובכל הכח! יש לנו כלים ייחודיים לנו להביא להם לכם תוצאות מהירות! חייגו ותבינו. להופיע מהר ולקבל טלפונים לעסק שלך.
מחפשים קידום אתרים לרואי חשבון? הגעתם למקום הנכון. חברת WEBON מובילה בתחום הקידום בארץ ובעולם, תוכלו לקבל את כל השירותים תחת קורת גג אחת, החברה פיתחה רובוטים שעושים עבודה מדהימה בזכות הטכנולוגיה תוכלו להינות משיווק אגרסיבי.
קידום אתרים הוא אחד מהכלים החשובים ביותר להצלחה דיגיטלית בימינו. בעידן שבו התחרות באינטרנט היא עזה מתמיד, עסקים מחפשים פתרונות חדשניים ואפקטיביים לקידום האתר שלהם במנועי החיפוש. WEBON היא חברת קידום אתרים שמביאה פתרון טכנולוגי מתקדם ויעיל לעסקים בירושלים ובכלל.
חיפשתם קידום אתרים אורגני לעסקים, הופענו לכם בזכות הבינה החכמה שפיתחנו. נעזור לכם להשיג הרבה לקוחות בעזרת קידום אתרים אורגני לעסקים באמצעות הרובוט שלנו.
השאלה האמיתית היא מה יוצא לכם מזה ולא כמה עולה קורס קידום אתרים. מדוע? כשאנחנו מבקשים למצוא מוצר ידוע של חברה מסוימת, אנחנו צריכים לבדוק כמה הוא עולה ולקנות אצל מי שמוכר לנו במחיר הכי זול.
קידום אתרים, קידום ממומן, בניית אתרים, בניית אתרים סלולריים, תיקון אתרים, בניית תוכנות, קריאייטיב, עיצוב גרפי, ניהול רשתות חברתיות, בניית מועדון לקוחות סלולרי, ברקוד QR לעסקים ועוד מגוון פתרונות שיווק לעסקים קטנים,