0
(0)

איך לבחור ציורים לחלל שלכם?

כאשר אתם עוברים לתוך מתחם חדש, ויהא זה מקום מגורים או מקום עבודה, סביר להניח שאתם תירצו ליצור את האווירה הטובה ביותר בתוך המתחם, בהתאם למסר מסוים שאתם מעוניינים להעביר.

לעתים המסר הזה הוא כה מובן מאליו, עד שאתם אפילו לא חושבים עליו במושגים של ממש, ולעתים הוא מאד מחושב ומדויק. חשוב מאד לדעת, כי על מנת ליצור את התחושות הטובות ביותר, אפשר להוסיף ציורי אוירה אל תוך המתחם שלכם. אלא שכעת עולה השאלה, איך להתאים בין ציורים אלו, לבין הקונספט הכללי והתחושה שאתם רוצים להעביר? הרי ציורי האווירה לא מתקיימים בחלל ריק, הם נמצאים בתוך חלל שגדוש בלא מעט פריטים אחרים .

אז איך בעצם יוצרים את האיזון המעניין והחשוב הזה מבחינה וויזואלית?

ציורים לשים לב תמיד למסר

כביכול, ההמלצה הבנאלית והרגילה הייתה לבחור ציורי אוירה שישתלבו בצורה אידאלית עם הפריטים השונים.
לדוגמה, אפשר להגיד כי ציורים בסגנון מאד מופשט, צריכים לבוא ביחד עם ריהוט מאד מודרני, ועם עיצוב מבריק. אבל האם זו באמת המלצה שיכולה להתאים לכולם?

חשוב לדעת, שהיום יש לא מעט בתים פרטיים, כמו גם בתי עסק מסוגים שונים (בעיקר מקומות בילוי) אשר רוצים דווקא ליצור הנגדה מסוימת בין ציורי אוירה לבין הפריטים השונים שיש בתוך המתחם. כך לדוגמה, יכול להופיע ציור מאד מודרני בתוך המתחם, אך לצידו ספה שנראית מאד ישנה ואף עתיקה למראה. השילוב בין ישן לחדש יוצר קונספט ייחודי ויוצא דופן, שהיום רבים נוהים אחריו ויכול להתאים גם במקרה הזה.

ציורי אוירה לבחור בהתאם למה שמתאים לכם

עם זאת, ההמלצה עבור ציורי אוירה שמנוגדים לשאר הפריטים, היא כמובן לא חובה. מצב אחר יכול להיות כאשר אתם רוצים ליצור אווירה מיוחד במשרד, ולכן בוחרים ציורים בסגנון שגם יתאים מאד לשאר הפריטים הדקורטיביים שיהיו במשרד שלכם, וזאת בשביל לשדר אחידות ומקצועיות. במילים אחרות – הבחירה בציורים השונים היא תמיד תלוית הקשר, ותלויה בהעדפה האישית שלכם, בסגנון ובאופי שלכם וכמובן בשימוש של החלל עליו מדובר.

 

דרגו אותנו

בלחיצה פשוטה אפשר לדרג

ממומצע דירוג 0 / 5. ספירת דירוגים: 0

הדירוג הראשון נשמח לפירגון