לסיכום המידע שפורסם
אז לפני שנתחיל לדבר על שיווק סלולרי, רצינו לשתף אתכם במספר נתונים מעניינים:
ע”פ תחזיות של חברת גוגל, עד שנת 2014 יהיו יותר משתמשים במכשירים סלולריים מאשר במחשבים שולחניים:
שיווק סלולרי – לא רק לעסקים גדולים
שיווק סלולרי ( Mobile Marketing) קיבל זה עתה את התואר “התחום המתפתח בקצב המהיר ביותר בהיסטוריה של האינטרנט”. גוגל מאמצת אסטרטגיה חדשה – “סלולר קודם”. גוגל משקיעה מיליוני דולרים בתחום השיווק הסלולרי ואנחנו שואלים את עצמנו, כיצד אנחנו בעלי העסקים הקטנים והבינוניים יכולים להינות מהשינוי שבדרך?
ע”פ מחקר שהתפרסם בגוגל, 80% מבעלי העסקים הקטנים בארה”ב ישקיעו בשיווק סלולרי בשנת 2012.
וכמו שכולנו יודעים, תוך זמן קצר השינוי גם יגיע אלינו. אלו שידעו להתאים עצמם במהירות לטכנולוגיה המשתנה, יזכו לחשיפה רחבה יותר ויהנו מכניסות רבות של משתמשים סלולריים.
השיווק הסלולרי היום
” דומה לשיווק האינטרנטי בשנת 1999 ” (מקור: Forester Research )
לפיכך אלו שישכילו להיכנס אל התחום בתחילת הדרך, יזכו להגדלת הרווחים מהאתר שלהם, לוותק וליתרון בולט בשטח. בידיוק כמו אלו שהתחילו לשווק באינטרנט בשנת 1999.
” בעולם קיימים 6.8 ביליון אנשים, 5.1 מכשירים סלולריים, ורק ל- 4.2 ביליון יש מברשת שיניים ”
(מקור: Mobile Marketing Association Asia )
” בעולם יש יותר מכשירים סלולרייים מאשר מכשירי טלוויזיה ” (מקור: Jupiter )
” ההיענות לקופונים המוצעים בסלולר גדולה פי 10 מהקופונים המסורתיים : ” (מקור : Borrell Associates )
שיווק סלולרי – פרסום אפקטיבי יותר בהשקעה נמוכה יותר
אז כולנו כבר מבינים ששיווק סלולרי הוא הדבר הבא ושאנחנו עוד בתחילת הדרך, אבל אתם בטח שואלים את עצמכם מדוע? לפניכם חלק מהסיבות המרכזיות:
-
שיווק סלולרי מגדיל את יחסי ההמרה:
” 70% מהחיפושים באמצעות הסלולר מסתיימים בפעולה תוך שעה אחת בלבד” (מקור: Mobile Marketer ) הסיבה להיענות הגבוהה בקרב משתשמשים סלולריים היא הצורך של אותם משתמשים למצוא תשובה “כאן ועכשיו”. אותם משתמשים המחפשים באמצעות המכשיר הסלולרי, חסרי סבלנות לרוב ואינם מעוניינים לבצע סקרי שוק אחרת היו נעזרים במחשב הנייח. אלו גולשים שצריכים תשובה במהירות ופונים אל העסק הראשון שמצאו. אם אנחנו נשכיל לבנות מערךשיווק סלולרי בעסק שלנו, נוכל להגיע לאותם הלקוחות ולזכות בכניסות איכותיות של לקוחות איכותיים.
-
אתר מותאם לסלולר שומר על הקידום האורגני:
חלק מהפרמטרים של גוגל לדירוג האתרים הוא יחס הנטישה ( Bounce Rate ) מהאתר. ככל שיש יותר גולשים שנכנסו לאתר ויצאו ממנו תוך זמן קצר, גוגל מבין שהאתר אינו רלוונטי ומוריד אותו מתוצאות החיפוש. כאשר האתר אינו מתואם למובייל, זמן טעינת האתר גבוה בצורה משמעותית, הממשק אינו נוח והמשתמש עלול לנטוש את האתר לטובת המתחרים שלנו. בניית אתר מותאם לסלולר, שנטען במהירות, עם ממשק משתמש נוח לתפעול ישמור על הקידום האורגני שלנו ויציע לגולשים את השירות שלנו בצורה נוחה וידידותית.
אתר מותאם לסלולר מניע לפעולה בצורה ברורה ויעילה:
כאשר אדם נכנס לאתר מותאם לסלולר או אתר סלולרי, הוא אינו מקבל את כל המידע שהיה מקבל באתר הרגיל. אין צורך להציע לו את כל התוכן באתר אלא רק את השירותים שלנו ואת מספר הטלפון בכפתור לחיץ לחיוג ישיר לבית העסק. האתר הסלולרי ידידותי למשתמש, מינימלי ומציע ללקוח לבצע פעולה בקלות ובמהירות.
לסיכום, שיווק סלולרי בישראל הוא תחום שעדיין בחיתולים, בעלי עסקים שיצליחו להבין את הפוטנציאל ולנצל את התחום יזכו לחשיפה רבה של גולשים איכותיים ולהגדלת הפניות אליהם באמצעות רשת האינטרנט. אלו שלא יתקדמו עם הטכנולוגיה עלולים לראות פגיעה בקידום האורגני שעליו השקיעו כספים רבים. השיווק הסלולרי מתפתח בקצב המהיר ביותר שהיה בהיסטוריית האינטרנט. ואתם מרשים לעצמם להישאר מאחור?
מעוניינים להקים קמפיין שיווק סלולרי בעסק שלכם? פנו אלינו עוד היום 050-8004-328 WEBON בנייה וקידום אתרים