5
(1)

חברת WEBON מציעה הכשרות אישיות מתקדמות בתחום בניית אתרים. הקורס מיועד לאלו שמעוניינים להתמחות בתחום פיתוח האתרים ומחפשים חווית למידה מעמיקה ומקצועית.

במהלך ההכשרה האישית בנושא בניית אתרים של WEBON, תוכלו ליהנות מלמידה מודרנית ומקצועית בכל צעד של הדרך. הקורס מלווה במרצה מנוסה ומיומן, המסייע לסטודנטים להבין ולהשתלב בעולם ה- full stack פיתוח ועיצוב אתרים.

בנוסף ללמידה תיאורטית, הקורס מתמקד בהכשרה מעשית ופרקטית. הסטודנטים יובילו פרוייקטים ריאליים וישתתפו בפיתוח של אתרים ודפי נחיתה אמיתיים, מה שמאפשר להם להשיג ניסיון רב ולהתמודד עם אתגרים אמיתיים בתחום.

המטרה של הקורס היא לספק לסטודנטים את הידע, הכישורים והניסיון הדרושים כדי להצליח ולהתפתח בתחום בניית האתרים בצורה מקצועית ומרשימה. כמו כן בניית אתרים ידוע כמקצוע מוביל בשוק העולמי, כיום יש ביקוש נרחב במתכנתים. הטכנולוגיה מתקדמת והצורך במתכנת מול טכנולוגיה אלקטרוניקה. יצירת אפליקציות מבוססת AI.

איך AI קשור לבניית אתרים?

תחילה בואו תבינו מהו AI:

AI היא ראשי תיבות של Artificial Intelligence באנגלית, המתארת את היכולת של מערכות מחשב ותוכנה לבצע פעולות ולקבל החלטות שבעתיד דומות לאותן שביצירת המוח האנושי. AI נמצאת במרכז התחום השליט בתחום המחקרי והטכנולוגי, והיא חלק מתת-תחום נרחב יותר הנקרא Machine Learning (למידת מכונה), שבו מפותחות טכניקות ואלגוריתמים המאפשרים למערכות ללמוד מנתונים, לזהות דפוסים, ולקבל החלטות באופן אוטונומי על סמך הלמידה הראשונית.

הסודנטים במהלך קורס בניית אתרים ירכשו ידע מספק בכדי לעבוד עם AI ולהעזר בו בזמן שלבי הפיתוח. אם בעבר מתכנת “שנתקע” במהלך הפיתוח נדרש לחפש במקורות שונים כיצד פותרים את התקלה או את הקוד שלא עובד לו כהלכה במשך שעות וגם ימים. כרגע בעזרת OPEN AI נוכל ללמד אתכם כיצד לחסוך המון שעות חיפוש ולהתייעל באופן משמעותי.

מה לומדים בקורס?

בקורס תלמדו מגוון שפות תכנות ובינהם:

HTML

HTML היא ראשי תיבות של “HyperText Markup Language” בעברית “שפת סימון של תגיות להעברת מסמכי טקסט”. זו שפה סטנדרטית המשמשת ליצירת והצגת דפי אינטרנט. HTML משמשת להגדרת מבנה ותוכן של דף האינטרנט על ידי שימוש בתגיות (tags) המסייעות לדפדפן להבין את התוכן ואת המבנה של הדף. כל תגית מציינת את התחלת או הסיום של רכיב מסוים בדף, כגון כותרת, קטע טקסט, קישור, תמונה ועוד.

HTML משתמשת במבנה רקורסיבי, כלומר היא כוללת רכיבים שנכללים בתוך רכיבים אחרים, כגון אלמנט של טקסט בתוך אלמנט של טבלה. השפה משמשת כמסד לבניית דפי אינטרנט, ובשילוב עם CSS (Cascading Style Sheets) ו-JavaScript, ניתן ליישם בעזרתה עיצובים ותכנים דינמיים בדפי האינטרנט. HTML היא שפה מודרנית ופתוחה, והיא מופצת תחת רישיון חופשי שמאפשר למי שרוצה להשתמש בה ולשפר אותה.

CSS

CSS היא ראשי תיבות של “Cascading Style Sheets” בעברית “גיליונות סגנון נטפים”. זו שפת סגנון המשמשת להגדרת עיצוב, פורמט וסגנון של דפי האינטרנט שנכתבים ב-HTML ו-XML. בעזרת CSS, ניתן להפריד את העיצוב הפנימי של האתר מהתוכן הטקסטואלי שלו, כך שאפשר לשנות את העיצוב של כל דף אינטרנט באופן קל ונוח מבלי לשנות את קוד ה-HTML שלו.

באמצעות CSS ניתן להגדיר את התכנות, הפריסה, הצבעים, הפונטים, הגופנים, הגדלים, הרווחים, הגבולות ועוד עבור כל רכיב בדף האינטרנט. CSS מאפשרת למעצבים ולמפתחים ליצור עיצובים יפים, מודרניים ואסתטיים, וגם להבטיח קריאות טובה ונוחות למשתמשי האינטרנט.

השימוש ב-CSS נפוץ ביישומים אינטרנטיים שונים, כולל אתרי אינטרנט, דפי נחיתה, אפליקציות ועוד. היא מסייעת להבטיח שהממשק המשתמש (UI) יהיה מובן, נוח ואסטטי, וכן לשפר את חוויית המשתמש של המשתמשים. CSS היא חלק מהטכנולוגיות הבסיסיות בפיתוח אתרי אינטרנט והיא נמצאת בשימוש רחב כיום.

JAVASCRIPT

JavaScript הוא שפת תכנות מרובת שימושים שמשמשת לפיתוח אפליקציות ותוכניות מתוך דפי אינטרנט. היא מאפשרת למפתחים להוסיף פונקציונליות מתקדמת לדפי האינטרנט, לא רק בתצורת תצוגה אלא גם באמצעות פעולות דינמיות כגון אנימציות, שליטה באירועים, שינויי תוכן באופן דינמי, ועוד.

JavaScript היא שפת תכנות מודרנית ודינמית המופקדת ללא תלות בסביבת ההרצה. זאת אומרת שהקוד מופעל בדפדפנים ותוכנות נייטיביות על מנת לבצע פעולות בזמן אמת בדפי האינטרנט.

בעזרת JavaScript, ניתן ליצור אפקטים ותגובות משמעותיות בדפי האינטרנט, לבצע בדיקת קלט מהמשתמש, ליצור אנימציות, לשלוט בתוכן דינמי ועוד.

JavaScript היא שפת תכנות פופולרית ביישומי האינטרנט ובפיתוח אפליקציות מובייליות, והיא משמשת כחלק מהשפות הבסיסיות בפיתוח רב-תחומי.

JQUERY

jQuery היא ספריית JavaScript פופולרית שמספקת פונקציות ותכונות מתקדמות לפיתוח אתרי אינטרנט. היא נועדה לפשט ולקצר את תהליך כתיבת קוד JavaScript ולהפוך אותו לקל יותר לקריאה ולתחזוקה.

בעזרת jQuery, מפתחים יכולים לגשת למסמך HTML ולשנות אותו, להוסיף אנימציות, לשלוט באירועים, ולבצע פעולות אחרות בצורה קלה ונוחה יותר מאשר בשימוש רגיל בקוד JavaScript פולקני.

jQuery מצויה בשימוש רחב כמעט בכל פרויקטי הפיתוח, מאחר והיא מספקת כלים ופונקציות שמשפרות את יכולת הפיתוח ומאפשרות כתיבת קוד JavaScript קריא וקצר.

בנוסף, jQuery מציעה תמיכה בתהליכי AJAX לביצוע קריאות לשרת ברקע, תמיכה באנימציות CSS, ויכולת לקרוא ולכתוב קוד בצורה חלקה יותר בהתאם לאירועים בדף.

PHP

PHP הוא שפת תכנות צד שרת מקודם (Server-Side) המיועדת לפיתוח אפליקציות ואתרי אינטרנט דינמיים. השם PHP הוא ראשי תיבות של “Hypertext Preprocessor” (מעבד טקסט כהיפרטקסט). השפה פותחה בשנת 1994 על ידי ראסמוס לרדוף (Rasmus Lerdorf) והתפתחה מאז על ידי קהילת מפתחים רבה.

השפה משמשת בעיקר לבניית דפי אינטרנט דינמיים שמייצרים תוכן משתנה באופן דינמי בהתאם לבקשות של המשתמשים. דרך כלל, PHP מורץ על השרת האינטרנט (בדרך כלל עם שרת האינטרנט Apache או Nginx), והוא מקבל בקשות מהדפדפן של המשתמש, מעבד אותן, ומחזיר את התוצאה לדפדפן כתגובה.

באמצעות PHP ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות כגון:

  • גיבוי וקריאת מידע מבסיסי נתונים.
  • יצירת, קריאה ועריכה של קבצים על השרת.
  • שליחת דואר אלקטרוני מהשרת.
  • יצירת וניהול סשנים וקובצי Cookies.
  • יצירת וניהול שימושיים ופורומים בצורה דינמית.

בנוסף, PHP מספק יכולת טובה לאינטגרציה עם שפות תכנות קליינטית כגון HTML, CSS, JavaScript, ו- AJAX.

MY SQL

MySQL הוא מערכת לניהול בסיסי נתונים רב-משתמשים, חינמית ופתוחה. היא נחשבת לאחת מהפתרונות המובילים בעולם עבור בסיסי נתונים, והיא שימשה בעבר ושומשת גם היום על ידי מגוון רחב של ארגונים ואתרים ברחבי העולם.

MySQL מבוססת על שפת השאילתא SQL (Structured Query Language) ומציעה יכולות מתקדמות לניהול ועריכת נתונים במסדי נתונים. עם MySQL ניתן ליצור, לשאול, לערוך ולמחוק נתונים בבסיס הנתונים, לנהל משתמשים והרשאות, ולבצע שאילתות מורכבות ופעולות על הנתונים.

המערכת מתאימה לשימוש בסביבת הפיתוח וההפקה כאחד, תומכת בתקשורת מרובה-תהליכית (multi-threading), ומצוידת בתכונות אבטחה חזקות כגון הצפנת סיסמאות והגבלת גישה.

בנוסף, MySQL נחשבת למערכת יציבה ואמינה, עם יכולת להתמודד עם עומסים גבוהים ולספק שירות בצורה יעילה ומהירה.

CPANEL

cPanel הוא ממשק ניהול ושליטה פופולרי לשרתי אינטרנט, המספק כלים וממשק גרפי לניהול שולחנות עבודה בשרתים שליטה זו מאפשרת למשתמשים, דוגמת בעלי אתרים ומנהלי מערכות, לנהל ולנטר את האתרים, את הדומיינים, ואת המשתמשים השונים בחשבונות האירוח שלהם.

באמצעות cPanel ניתן לבצע מגוון פעולות, כולל יצירת דומיינים נוספים, ניהול שולחנות עבודה ודומיינים פנימיים, הגדרת דואר אלקטרוני, יצירת גיבויים ושחזורים, ניהול בסיסי נתונים, ניהול קבצים ותיקיות, ועוד.

cPanel מספק גם לוח בקרה למערכת הפעלה של השרת (כגון Linux), המאפשר ניהול מתקדם יותר של השרת עצמו והגדרות נוספות כמו קבצי התקנה, הרשאות משתמשים, ניהול תהליכים, וכדומה.

cPanel הוא פתרון פופולרי במיוחד בתחום אירוח אתרים ושרתי אינטרנט, והוא משמש כממשק ניהול תקני ברוב החברות המספקות שירותי אירוח ושרתים וירטואליים.

קורס בניית אתרים לפי אזור גיאוגראפי

באתר WEBON תוכלו למצוא מרצים לתכנות מכל אזורי הארץ, תפנו אלינו נספר לכם איך תהליך הקורס מתבצע, תנאי קבלה, ואופציות יצירת הכנסה בהמהלך הקורס.

מורה לבניית אתרים בירושלים
מורה לבניית אתרים בתל אביב-יפו
מורה לבניית אתרים בחיפה
מורה לבניית אתרים בראשון לציון
מורה לבניית אתרים בפתח תקווה
מורה לבניית אתרים באשדוד
מורה לבניית אתרים בנתניה
מורה לבניית אתרים בבאר שבע
מורה לבניית אתרים בבני ברק
מורה לבניית אתרים בחולון
מורה לבניית אתרים ברמת גן
מורה לבניית אתרים באשקלון
מורה לבניית אתרים ברחובות
מורה לבניית אתרים בבית שמש
מורה לבניית אתרים בבת ים
מורה לבניית אתרים בכפר סבא
מורה לבניית אתרים בהרצליה
מורה לבניית אתרים בחדרה
מורה לבניית אתרים במודיעין- מכבים- רעות
מורה לבניית אתרים בלוד
מורה לבניית אתרים במודיעין עילית
מורה לבניית אתרים בנצרת
מורה לבניית אתרים ברמלה
מורה לבניית אתרים ברעננה
מורה לבניית אתרים ברהט
מורה לבניית אתרים בראש העין
מורה לבניית אתרים בהוד השרון
מורה לבניית אתרים בביתר עילית
מורה לבניית אתרים בגבעתיים
מורה לבניית אתרים בקריית אתא
מורה לבניית אתרים בנהריה
מורה לבניית אתרים בקריית גת
מורה לבניית אתרים באום אל-פחם
מורה לבניית אתרים בעפולה
מורה לבניית אתרים באילת
מורה לבניית אתרים בנס ציונה
מורה לבניית אתרים בעכו
מורה לבניית אתרים ביבנה
מורה לבניית אתרים באלעד
מורה לבניית אתרים ברמת השרון
מורה לבניית אתרים בכרמיאל
מורה לבניית אתרים בטבריה
מורה לבניית אתרים בקריית מוצקין
מורה לבניית אתרים בטייבה
מורה לבניית אתרים בשפרעם
מורה לבניית אתרים בנוף הגליל
מורה לבניית אתרים בקריית ביאליק
מורה לבניית אתרים בקריית אונו
מורה לבניית אתרים בקריית ים
מורה לבניית אתרים בנתיבות
מורה לבניית אתרים במעלה אדומים
מורה לבניית אתרים באור יהודה
מורה לבניית אתרים בצפת
מורה לבניית אתרים בדימונה
מורה לבניית אתרים בטמרה
מורה לבניית אתרים באופקים
מורה לבניית אתרים בסח’נין
מורה לבניית אתרים בבאקה אל-גרבייה
מורה לבניית אתרים ביהוד-מונוסון
מורה לבניית אתרים בשדרות
מורה לבניית אתרים בבאר יעקב
מורה לבניית אתרים בגבעת שמואל
מורה לבניית אתרים בערד
מורה לבניית אתרים בטירה
מורה לבניית אתרים בעראבה
מורה לבניית אתרים בכפר יונה
מורה לבניית אתרים במגדל העמק
מורה לבניית אתרים בקריית מלאכי
מורה לבניית אתרים בכפר קאסם
מורה לבניית אתרים בטירת כרמל
מורה לבניית אתרים ביקנעם עילית
מורה לבניית אתרים בנשר
מורה לבניית אתרים בקלנסווה
מורה לבניית אתרים בקריית שמונה
מורה לבניית אתרים במעלות- תרשיחא
מורה לבניית אתרים באריאל
מורה לבניית אתרים באור עקיבא
מורה לבניית אתרים בבית שאן

אופציות העסקה בסיום הקורס בניית אתרים אונליין

לאחר שהסטודנטים לומדים אצלנו קורס בניית אתרים אונליין. אחנו מלווים אותם להיות עצמאיים ולייצר הכנסות ללא תלות במעסיק. וכמובן ניתן להגיש קורות חיים לחברות שונות בכל העולם ולספק שירותי פרילנסר או לעבוד בחברות. האפשרויות הינן רחבות והשכר מתגמל מאוד. מתכנת מתחיל מרוויח החל מ 14,000 ש”ח וניתן להרוויח גם 100,000 ש”ח תלוי אם אתם הולכים לדרך עצמאית.

דרגו אותנו

בלחיצה פשוטה אפשר לדרג

ממומצע דירוג 5 / 5. ספירת דירוגים: 1

הדירוג הראשון נשמח לפירגון

קידום אתרים בגוגל - הגדלת העסק בשיטות ייחודיות

קידום אתרים - מידע מקצועי וטיפים על חשבוננו :

קידום אתרים בזכרון יעקב קורס בניית אתרים אונליין
קידום אתרים בזכרון יעקב
מעניין אותי
קורס תכנות קורס בניית אתרים אונליין
קורס תכנות
מי יוכל להשתלב בקורס תכנות ? לאיזה פלח שוק פונה קורס תכנות ? ידע בסיסי – ישנם מס קורסי תכנות ובכל קורס מלמדים שפת תכנות חדשה ומתקדמת כאשר שמים דגש חזק על יתרונות השפה ויכולותיה.
מעניין אותי
קידום אתרים בגבעתיים קורס בניית אתרים אונליין
קידום אתרים בגבעתיים
כמה פעמים אמרו לכם אנחנו החברה הטובה בקידום אתרים... טוב שימו לב חיפשתם קידום אתרים בגבעתיים, הרובוט שלנו קידם את זה בקלי קלות! תתקשרו ונסביר.
מעניין אותי
מומחה קידום אתרים קורס בניית אתרים אונליין
מומחה קידום אתרים
קידום אתרים, קידום ממומן, בניית אתרים, בניית אתרים סלולריים, תיקון אתרים, בניית תוכנות, קריאייטיב, עיצוב גרפי, ניהול רשתות חברתיות, בניית מועדון לקוחות סלולרי, ברקוד QR לעסקים ועוד מגוון פתרונות שיווק לעסקים קטנים,
מעניין אותי
מהו קידום אתרים לבן קורס בניית אתרים אונליין
מהו קידום אתרים לבן
מעניין אותי
קידום אתר באינטרנט קורס בניית אתרים אונליין
קידום אתר באינטרנט
בעל עסקים שחוו קידום אתרים כושל או פשוט בעלי עניין שרוצים לרכוש מקצוע לפרנסתם. השאלה הגדולה שעומדת כרגע בקנה זה האם להמשיך לחפש חברת קידום אתרים שתניב לכם תוצאה טובה יותר, או פשוט ללמוד ולעשות זאת במו ידכם
מעניין אותי
קידום חנות וירטואלית קורס בניית אתרים אונליין
קידום חנות וירטואלית
מספר טיפים שיעזרו לכם להבין כיצד לקדם חנות וירטואלית, WEBON מקדמת חנויות וירטואליות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, עם שיפורים טכנולוגיים תראו תוצאות דיי מהר.
מעניין אותי
קידום אתרים בנס ציונה קורס בניית אתרים אונליין
קידום אתרים בנס ציונה
הפיתוח שלנו יעזור לכם לפרק את המתחרים בקלי קלות! קידום אתרים בנס ציונה ובכל העולם! בואו נגרום למתחרים שלכם לקנא ברמות לנו יש את הכלים לכך.
מעניין אותי
קידום אתרים בחיפה קורס בניית אתרים אונליין
קידום אתרים בחיפה
מחפשים חברת קידום אתרים בחיפה שתענה על צרכיכם בדיוק? WEBON כאן כדי לספק לכם בדיוק את השירותים שאתם צריכים. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ושימוש ברובוטים, אנו מבטיחים תוצאות מרשימות בקידום אתרים ברחבי העולם.
מעניין אותי
פיתוח תוכנה לעסקים קורס בניית אתרים אונליין
פיתוח תוכנה לעסקים
תחום פיתוח התוכנה הינו פופולארי ביותר בשני העשורים האחרונים בזכות נוכחות חיבור האינטרנט כמעט בכל בית. קיימות תוכנות המבוססות על חיבור לאינטרנט ואחרות הן תוכנות לוקאליות הנמצאות על המחשב או ברשת מחשבים סגורה.
מעניין אותי
קידום אתרים ביפו קורס בניית אתרים אונליין
קידום אתרים ביפו
מעניין אותי
קידום אתרים שכר קורס בניית אתרים אונליין
קידום אתרים שכר
מעניין אותי
מורה פרטי קידום אתרים קורס בניית אתרים אונליין
מורה פרטי קידום אתרים
מחפש/ת מורה מרטי לקידום אתרים ? הגעת למקום הנכון! המסלול להכשרה מקצועית של Webon בנייה וקידום אתרים מציעה לכם הצעה משתלמת במיוחד ללימודי קידום אתרים – קורס קידום אתרים מקצועי בשיטת אחד על אחד עם ניסים ויצמן - מורה פרטי לקידום
מעניין אותי
קידום אתרים בבאר שבע קורס בניית אתרים אונליין
קידום אתרים בבאר שבע
שימו לב חיפשתם "קידום אתרים בבאר שבע" ופשוט הופענו! פיתחנו במשך כ- 4 שנים רובוט שמחליף את הפעולות האנושיות של מקדם אתרים. כאשר הפעולה הרובוטית אינה מוגבלת בזמן עבודה או עלויות נוספות. הרובוט עובד עבורכם ומקדם אתכם באלפי ביטויים בלי כל מנוחה!
מעניין אותי
קורס קידום אתרים באינטרנט קורס בניית אתרים אונליין
קורס קידום אתרים באינטרנט
מאות תלמידים למדו במכללות ובעוד המון מקומות אשר מציעים קורסים שונים בנושא קידום אתרים. אך עם זאת אנו רוצים להגיד לכם. תחסכו זמן וכסף ובואו ללמוד במקום שהכשיר לא מעט חברות קידום אתרים בישראל
מעניין אותי
קידום אתרים בראשון לציון קורס בניית אתרים אונליין
קידום אתרים בראשון לציון
אנו כחברה שמספקת קידום אתרים בראשון לציון, יכולה להביא לכם תוצאות כבר מהחודש הראשון. פיצחנו את השיטה, ניהול קמפיינים בגוגל, קידום אתר בגוגל.
מעניין אותי
קידום אתרים ברעננה קורס בניית אתרים אונליין
קידום אתרים ברעננה
קידום אתרים בטכנולוגיה ייחודית לחברת WEBON. חיפשתם קידום אתרים ברעננה ופשוט הופענו.. הבינה החכמה שפיתחנו גורמת לנו להופיע באלפי מונחים.
מעניין אותי
קידום אתרים שלילי קורס בניית אתרים אונליין
קידום אתרים שלילי
יש לכם כתבות שליליות ברשת? מעוניינים להדחוק אותם למטה בתוצאות החיפוש? אנו מספקים שירותי קידום אתרים שלילי באמצעות טכנולוגיה חדשנית. לפרטים כנסו.
מעניין אותי
קידום אתרים אורגני לעסקים קורס בניית אתרים אונליין
קידום אתרים אורגני לעסקים
חיפשתם קידום אתרים אורגני לעסקים, הופענו לכם בזכות הבינה החכמה שפיתחנו. נעזור לכם להשיג הרבה לקוחות בעזרת קידום אתרים אורגני לעסקים באמצעות הרובוט שלנו.
מעניין אותי
קידום אתרים לרואי חשבון קורס בניית אתרים אונליין
קידום אתרים לרואי חשבון
מחפשים קידום אתרים לרואי חשבון? הגעתם למקום הנכון. חברת WEBON מובילה בתחום הקידום בארץ ובעולם, תוכלו לקבל את כל השירותים תחת קורת גג אחת, החברה פיתחה רובוטים שעושים עבודה מדהימה בזכות הטכנולוגיה תוכלו להינות משיווק אגרסיבי.
מעניין אותי
קידום אתרים בקרית אונו קורס בניית אתרים אונליין
קידום אתרים בקרית אונו
מעניין אותי
קידום אתרים בתל אביב קורס בניית אתרים אונליין
קידום אתרים בתל אביב
חברים מי שרוצה באמת קידום אתרים רציני שייתקשר. אתם חיפשתם קידום אתרים בתל אביב והופענו אתם מוזמנים לחפש עוד מונחים ונופיע לכם. אז תתקשרו מי שרוצה גם.
מעניין אותי
קידום אתרים ממומן בגוגל קורס בניית אתרים אונליין
קידום אתרים ממומן בגוגל
מעניין אותי
קידום אתרים באשקלון קורס בניית אתרים אונליין
קידום אתרים באשקלון
מעניין אותי