218 views
0
0 Comments

שלום,

יש לי שאלה שקיבלתי מספר תשובות עליה חלקן זהות וחלקן שונות לחלוטין וקשה לי מאוד להחליט.

איזה ערוץ שיווקי מומלץ לבית עסק של עורכי דין, האם כדאי לפרסם בפייסבוק או בגוגל PPC או בגוגל SEO.

אודה לכם לתשובה בעניין זה.

0

שלום משה,

אני שמח שפנית בשאלה זו אלינו, רוב העסקים דיי מבולבלים מסוגיה זו.. אפתח לך את המחשבה לגבי הנושא וכך תוכל להחליט לבד מה נכון עבורך או עבור בית העסק שתרצה לקדם. כאשר אתה רוצה לפרסם בפייסבוק עלייך להבין שמי שנכנס לשם אינו מחפש את השירות המבוקש, והפרסום שלך מופיע כדרך אגב. הרי כאשר אתה נכנס לפייסבוק אינך מחפש עורך דין נכון ? לעומת זאת בגוגל Adwords שתוכל לקבל הרחבה בנושא כאן, הלקוח/ה חיפשו את השירות וכן רשמו עורך דין מומחה ב.. אך עם בפרסום ממומן העלויות אינן זולות ויתרה מזאת, באחוזים גבוהים לוחצים על המודעה הממומן מתחרים, אנשי מכירות או שיווק שמעוניינים להציע שירות כזה או אחר.

קידום SEO בגוגל זהו קידום עם יתרון עצום וחסרון לא קטן, היתרון העצום שאינך מוגבל בכניסות לאתר ואינך חושש איזה גולש הקליק על מודעתך בגוגל וזאת מהסיבה שזה רק תורם לך ולא מוציא לך כסף נוסף.. אך עם זאת החיסרון שלוקח זמן להגיע למקומות ראשונים בגוגל, פרסום זה מתאים לבעלי עסקים שיכולים להמתין לתוצאות תוך מספר חודשים.

למידע נוסף לגבי קידום אתרים לחץ כאן.

יתרונות פייסבוק :

  1. מיקוד לפי אזור גאוגרפי.
  2. פילוח לפי גילאים ומין.
  3. פילוח לפי תחומי התעניינות.
  4. פרסום לפי סטטוס.

יתרונות גוגל Adwords :

  1. פרסום מיידי לפי לקוחות פוטנציאלים בעשרות ואף מאות ביטויים רלוונטיים.
  2. חשיפה ממוקדת לפי אזור גאוגרפי.

יתרונות קידום SEO :

  1. קידום אתרים ממוקד מטרה.
  2. קידום אתרים בעשרות ואף מאות ביטויים(ללא הגבלת הקלקות 24/7).

מקווה שהצלחתי לסייע לך במחשבה

 

בברכה,

WEBON קידום אתרים מבוסס תוצאות.

טלפון 1700-72-12-12

You are viewing 1 out of 1 answers, click here to view all answers.
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support