0
(0)

עמודי הפייסבוק של הבלוגרים הגדולים מלאים באינפוגרפיות צבעוניות. כמעט כל העוסקים בתחום רגילים לראות בפיד עשרות שיתופים של אינפוגרפיות, המסבירות עם הרבה צבע וכמה אייקונים תאוריות מורכבות על הרגלי גלישה של משתמשי האינטרנט, טיפים שונים לקידום האתר, ואפילו הדרך בה גוגל סורק את האתר שלך. אז למה האינפוגרפיות האלה כל כך פופולריות?

הסיבה האמיתית להצלחה המסחררת של האינפוגרפיות היא שמרבית הגולשים הם פשוט…
איך לומר את זה בלי לפגוע…
הם פשוט…

עצלנים.

הכוונה אינה לכך שהם מעדיפים לשבת רגל על רגל או לצאת לחופשה מפנקת במקום לקרוא את הטקסט שלך אלא הם מעדיפים למצוא מקור המספק את המידע באופן מקוצר, משעשע וקל לעיכול.

הסיבה הראשונה להשתמש באינפוגרפיות – הקורא שלך יעבד אותן מהר יותר מטקסט

רובנו מעדיפים להתמודד עם בלוקים קצרים של טקסט על מנת לקבל מושג כללי בתחום אותו אנו חוקרים, ובפועל איננו קוראים את הטקסט אלא רק סורקים אותו. אינפוגרפיות מסכמות את הטקסט עבורנו, מזרזות את תהליך העיבוד של התוכן, ומפעילות את המנגנון הרגשי והזכרון לטווח ארוך, כפי שניתן לראות באינפוגרפיה הבאה:

the power of visuals in elearning
the power of visuals in elearning

אחת הדרכים ליצור קשר עם הקורא שלכם ולגרום לו לחזור שוב ושוב לקריאת תכנים נוספים בבלוג, להוריד ספרים דיגיטליים שכתבתם, להרשם לרשימת התפוצה שלכם או לקנות מוצרים שלכם באתר, היא לגרום להם להרגיש נפלא כשהם קוראים את הבלוג. אינפוגרפיות משעשעות, שמשחקות על הפן הרגשי של הקוראים שלכם יגרמו להם לחזור ולקרוא עוד.

הסיבה השנייה היא אם הוא אייר את זה – הוא בטח יודע על מה הוא מדבר – על אמון ושיתוף מידע אישי

מפתיע, אולי אפילו מטופש, אבל אנו רגילים עוד מימי בית ספר לראות סכמות, טבלאות, גרפים ואיורים שונים. מעולם לא חשבנו לבדוק שוב את הנתונים המופיעים בהם. משהו בדרך בה מועבר התוכן באמעות התמונה גורם לנו לחוש שמדובר במומחה לתחום.

בפועל מה שקורה במוח כאשר אנו מרותקים לתוכן, זה יכול להיות סדרת טלויזיה אהובה כמו “משחקי הכס”, ספר טוב, הופעה של זמר אהוב, אנו מייצרים חומר שנקרא אוקסיטוצין. מחקרים מוכיחים שברגע שהחומר הזה מתחיל לפעול אנחנו “מתאהבים” או פשוט מתחילים לפתח אמון. כאשר תוכן שאנו נחשפים אליו גורם ליצור החומר הזה אנו נכונים יותר לשתף מידע אישי (כמו שמנו וכתובת האי-מייל שלנו, או אפילו להרשם לאתר עם חשבון הפייסבוק שלנו).

הסיבה השלישית היא שקל יותר לשתף תמונה מגניבה מליצור אותה

סיבה נוספת לשימוש באינפוגרפיות עוסקת שוב בעצלנות האנושית. כאשר אנו נתקלים בתמונה מושקעת המציגה תהליכים שונים, נעדיף לשתף את התמונה הקיימת, עם לינק למקור בו היא הופיעה, מאשר ליצור תמונה חדשה. לעיתים מדובר בשיתוף ברשתות חברתיות המכניס גולשים רבים לאתר, אך אינפוגרפיות מושקעות במיוחד מגיעות לבלוגים החשובים בתחום.

panda update
panda update

הדבר נכון במיוחד בבלוגים העוסקים בטכנולוגיה ועבודת קידום אתרים באינטרנט. כשיצא עדכון פנדה ב- 2012 חברו הגרפיקאים של seo.com, ויצרו אינפוגרפיקה משעשעת המסכמת את העקרונות השונים של העדכון. התמונה הזו הופיעה לאחר מכן באלפי בלוגים העוסקים בתחום. הטעות הגדולה שביצעה החברה היא ציון כתובת הבלוג בעמוד השני של האינפוגרפיקה, היות וחלק מהאתרים פרסמו רק את העמוד הראשון פעמים רבות לא צויין מקור התמונה (החברה תמיד תוכל לאתר איזכורים אלה בקלות במנגנון התמונות של גוגל לצאת לחופשה נפלאה בקאריביים עד הכספים שיקבלו מתביעות זכויות יוצרים בתחום). כמות הלינקים האיכותיים השונים שהם קיבלו מאתרים ובלוגים שונים בתחום ברחבי העולם, שיפרו את הדירוג שלהם פלאים, ומאז ניתן לראות שהם המשיכו להשתמש בשיטת ההפצה הויראלית של האינפוגרפיות שלהם.

הסיבה הרביעית היא התאמה מוחלטת בין התמונה לתוכן הכתוב

אחד היתרונות החשובים של יצירת אינפוגרפיה היא התאמה מוחלטת בין התמונה לתוכן הכתוב. היות וגוגל סורקים גם את התמונות באתר, ויודעים לשלוף את התוכן מהתמונה גולשים ובעלי בלוגים אחרים המחפשים תמונה רלוונטית לבלוג שלהם בתחום עליו הם כותבים יגיעו קודם כל לבלוג שלך.
יתרון נוסף הוא יצירת תמונה מקורית שלא הופיעה קודם במנועי החיפוש של גוגל והדבר דומה ליצירת תוכן כתוב, או סרטון וידיאו מקורי. בגוגל יודעים לזהות מהיכן התוכן התחיל, ואיפה פורסם לראשונה, כך שגם אם אחרים ישתמשו בתמונה שלך ללא רשות, עדיין אתה תהיה בעל התמונה.

אז הבנו.
חשוב ליצור אינפוגרפיה, אבל איך עושים את זה?

איך יוצרים אינפוגרפיות אטרקטיביות?

הדרך האידיאלית ליצור אינפוגרפיות מקוריות היא באמצעות תוכנה גרפית כמו פוטושופ או פריהנד. אם אינך יודע איך לעבוד עם תוכנה כזו תוכל לבקש עזרה מחבר, להעסיק גרפקאי או להשתמש באחד מהאתרים המציעים טמפלט של אינפוגרפיות. אפשרות זו נסקור בהמשך. אז מה השלבים השונים לבניית אינפוגרפיה?

שלב א’ – הכנת התכנים הטקסטואליים שיופיעו באינפוגרפיה

על מנת לא לבזבז זמן יקר של שינויים גרפיים מומלץ לרכז מראש את כל התוכן שאתה מעוניין להציג באינפוגרפיה. נסה לרכז את כל הטקסט בנקודות קצרות וברורות. תוכל גם לעיין באינפוגרפיות נוספות שנכתבו בשפות שונות על ידי בלוגרים כמוך בנושא דומה.

find icons
find icons

שלב ב’ – הכנת האייקונים והאיורים שאתה מעוניין להשתמש בהם

ישנם מקורות רבים להשיג אייקונים מוכנים באיכות גבוהה שחוסכים לך זמן ומשאבים בעיצוב אייקונים משלך.
אתר findicons.com הוא אתר חמוד ביותר המספק אייקונים ברמה גבוהה ובמגוון סוגי קבצים בחינם, ומפנה לאייקונים נוספים בתשלום. כמו כן ניתן למצור אייקונים ואפילו אינפוגרפיות מוכנות לשימוש כטמפלט באתר
istockphoto.

שלב ג’ – בחירת הצבעים הדומיננטיים באינפוגרפיקה

מומלץ לבחור שילוב של מגוון צבעים, אך לא להגזים. ישנם צבעים שנראים טוב ביחד, ואם נבחן את מרבית האינפוגרפיות הנפוצות כיום נראה שהן מערבות את הצבע הכחול בתוכן במרבית המקרים. אם החלטנו להשתמש במגוון רחב של צבעים, מומלץ לשמור על רקע לבן או בהיר, בצבע אחיד, על מנת שהאינפוגרפיה לא תראה מצועצעת מדי.

שלב ד’ – עיצוב כותרת האינפוגרפיקה

היות ואתרים רבים ישתפו את האינפוגרפיה שלנו בגודל מוקטן, אנו מעוניינים שהגולשים יוכלו לקרוא את הכותרת בקלות על מנת שיקליקו על התמונה ויתבוננו באינפוגרפיה כולה. הכותרת כולה להיות ממוקמת בכותרת האינפוגרפיקה, או במרכזה.

שלב ה’ – עיצוב האינפוגרפיקה כולה

זכרו לשלב בחוכמה טקסט ותמונה, ולחלק את האינפוגרפיקה לבלוקים קטנים של טקסט עם כותרות ברורות. מומלץ להשתמש בפונט עבה מספיק על מנת שניתן יהיה לקרוא את כותרות המשנה גם כשהתמונה מוקטנת.

שלב ו’ – הוספת כתובת האתר שלך על האינפוגרפיקה

ודא כי שם האתר מופיע על האינפוגרפיקה, ולא רק הלוגו. ניתן למקם אותם בתוך החלקים החשובים באינפוגרפיקה כך שחיתוך הפרטים האלה יפגע באינפוגרפיקה כולה. תוכל לציין בסוף הפוסט שניתן לשתף את האינפוגרפיקה במידה ויש לינק ברור לאתר שלך.

וזהו, אתה מוכן לצאת לדרך…

תוכל להתחיל להפיץ את האינפוגרפיקה בבלוג שלך (מומלץ להוסיף את המילה אינפוגרפיקה לכותרת הפוסט) וכן ברשתות החברתיות. אם אתה עובד עם ניוזלטר או רשימת תפוצה – דאג לשלוח הודעת טיזר לרשימת התפוצה שלך ולא את האינפוגרפיקה עצמה, על מנת שיצטרכו להכנס לאתר כדי לצפות בה.

דרגו אותנו

בלחיצה פשוטה אפשר לדרג

ממומצע דירוג 0 / 5. ספירת דירוגים: 0

הדירוג הראשון נשמח לפירגון

קידום אתרים בגוגל - הגדלת העסק בשיטות ייחודיות

קידום אתרים - מידע מקצועי וטיפים על חשבוננו :

קורס בניית אתרים אונליין
קורס בניית אתרים אונליין
16:26
חברת WEBON מציעה הכשרות אישיות מתקדמות בתחום בניית אתרים. הקורס מיועד לאלו שמעוניינים להתמחות בתחום פיתוח האתרים ומחפשים חווית למידה מעמיקה ומקצועית.
להמשך הפוסט לחצו
לידים לשיפוצים
לידים לשיפוצים
16:47
חברת WEBON מומחית ביצירת לידים איכותיים לעסק! יש לנו את כל הכלים בכדי לייצר עבורך לידים לשיפוצים, צבע, גבס יש לנו הצעה משתלמת עבורך >>
להמשך הפוסט לחצו
מהו שינוי אלגוריתמים? ואיך זה משפיע על דירוג האתר
מהו שינוי אלגוריתמים? ואיך זה משפיע על דירוג האתר
11:45
כל מה שרציתם לדעת על שינוי האלגוריתמים ב-Google. כיצד השינוי השפיע על קידום אתרים בגוגל. השפעתרו על קידום אורגני של כלל האתרים בעולם.
להמשך הפוסט לחצו
שאלת השאלות! איך עושים כסף קל?
שאלת השאלות! איך עושים כסף קל?
16:05
לעשות כסף קל יכול להיות אתגר לא קטן, ולרוב אין דרך מהירה. אבל חברת WEBON שעוסקת בקידום אתרים בגוגל מזמינה אתכם להכיר שיטה חדשה שפיתחה.
להמשך הפוסט לחצו
איך להכניס כסף מהאינטרנט בשנת 2024?
איך להכניס כסף מהאינטרנט בשנת 2024?
19:22
יש לא מעט אנשים סקפטים לגבי איך ניתן להכניס כסף מהאינטרנט אז הנה מספר דרכים שבאפשרותכם להשתמש בהן כדי להכניס כסף מהאינטרנט.
להמשך הפוסט לחצו
קידום עמותות
קידום עמותות
17:52
בזמן שהדיגיטל משפיע על כל פרטי החיים, התרבות, והפעולות שלנו, עמותות מחפשות דרכים חדשות להגיע לקהל נרחב ולקבל תמיכה. בעידן הזה, הקידום של עמותה דורש גם התמקדות באספקת ערך, ויצירת קשרים מוצלחים עם הקהל. הנה מספר אסטרטגיות דיגיטליות שיכולות לשפר את יכולת הקידום של עמותה:
להמשך הפוסט לחצו
השקעה של 10,000 ש”ח
השקעה של 10,000 ש”ח
9:40
יש לכם 10,000 אלף שקלים? חברת WEBON מזמינה אתכם לייצר כסף גדול מהשקעה קטנה. בואו ותהיו בעלים של נכס דיגיטלי שמייצר הכנסה פסיבית.
להמשך הפוסט לחצו
השקעה של 20 אלף שקל
השקעה של 20 אלף שקל
16:53
תנו לנו לשתף אתכם, חברת WEBON הקימה עוסקת בעולם הדיגיטל כבר מעל 16 שנים ובזכות הידע הטכנולוגי החברה הצליחה להבין כיצד מייצרים כסף ובקלות. בעזרת 20,000 אלף שקל תוכלו להקים עסק אינטרנטי שיוכל להניב לכם הכנסה מהאינטרנט בקלי קלות.
להמשך הפוסט לחצו
איך מייצרים כסף
איך מייצרים כסף
13:27
מחפשים דרך ליצור כסף עם קידום אתרים בגוגל? אנו בחברת WEBON מתעקבים אחרי עולם הקידום בגוגל ומייצרים תוצאות מדהימות ללקוחותינו. אנו פועלים כעת למציאת שותפים עסקיים שירצו להצטרף אלינו וללמוד כיצד לקדם אתרים וליצור נכסים דיגיטליים המזינים כסף לכיס!
להמשך הפוסט לחצו
השקעות קטנות למתחילים
השקעות קטנות למתחילים
21:56
נשמח לגלות לכם שהשקעה קטנה יכולה להניב לכם יותר מהשקעה גדולה. בואו והצטרפו אנחנו מחפשים שותפים עסקיים שרוצים לייצר כסף.
להמשך הפוסט לחצו
קורס שיווק דיגיטלי אונליין
קורס שיווק דיגיטלי אונליין
10:25
בואו תלמדו קורס שיווק דיגיטלי אונליין - הכשרה אחד על אחד! בואו תהיו שותפים עסקיים של חברת WEBON. ביחד נייצר כסף מאינטרנט ובקלות.
להמשך הפוסט לחצו
נכסים דיגיטליים שמייצרים הכנסה פסיבית
נכסים דיגיטליים שמייצרים הכנסה פסיבית
15:33
רוצים לדעת מהם נכסים דיגיטליים? כנסו ותגלו מידע מעניין שיוכל לעזור לכם לייצר הכנסה פסיבית מהבית ובקלות. נכס דיגיטלי משולב קידום אתרים בגוגל >>
להמשך הפוסט לחצו
לעשות כסף באינטרנט בקלות
לעשות כסף באינטרנט בקלות
19:32
כנראה שאם אתם מחפשים איך לעשות כסף באינטרנט בקלות, נמאס לכם להיות עבדים של החיים. אז יש לנו פתרון עבורכם! הצטרפו אלינו ותהיו שותפים עסקיים ונייצר יחדיו כסף.
להמשך הפוסט לחצו
השקעה מניבה
השקעה מניבה
11:34
שמי ניסים ויצמן ואני הבעלים של מספר חברות בתחום האינטרנט. אשמח לגלות לכם כיצד מייצרים כסף מהבית והאם קיימת השקעה מניבה ובטוחה? בואו ותגלו איך מייצרים כסף.
להמשך הפוסט לחצו
פרסום בטאבולה
פרסום בטאבולה
12:31
תוצאות ושוב תוצאות - פרסום בטאבולה זה הפתרון האידאלי להשגת לקוחות רבים, השגת מיתוג אגרסיבי. צוות WEBON עוסק בניהול קמפיינים בטאבולה אאוטבריין, גוגל ועוד.
להמשך הפוסט לחצו
הכנסה פסיבית רעיונות
הכנסה פסיבית רעיונות
11:10
רוצים לייצר הכנסה פסיבית? אנחנו נלמד אתכם איך מייצרים כסף מהבית! הכשרה + נכס דיגטלי שמייצר הכנסה קבועה. תשאריו פרטים אם אתם רציניים בלבד ומעל גיל 20.
להמשך הפוסט לחצו
מקדם אתרים מומלץ לגוגל
מקדם אתרים מומלץ לגוגל
10:00
קצת קשה לבחור מקדם אתרים נכון? אז זהו שזה קל מאוד! אתם רק צריכים להבין טיפה וככה תוכלו לבחור את מקדם האתרים המומלץ עבורכם. ידע וניסיון וניסויים מאפשרים לנו להיות הטובים בתעשייה.
להמשך הפוסט לחצו
קורס בניית אתרים לבעלי עסקים
קורס בניית אתרים לבעלי עסקים
13:35
בעל עסק רוצה לפתח אתר אישי? קורס בניית אתרים לבעלי עסקים בהכשרה אישית אחד על אחד. מקנה לך להרוויח 2 ציפורים במכה אחת. גם לרכוש מקצוע וגם לבנות אתר לעסק.
להמשך הפוסט לחצו
ניהול קמפיינים בגוגל
ניהול קמפיינים בגוגל
16:17
חברים רוצים תוצאות דברו איתנו, ניהול קמפיינים בגוגל, טאבולה, אאוטבריין, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק. נתאים עבורכם את הקמפיין האפקטיבי ביותר.
להמשך הפוסט לחצו
ניהול קמפיינים
ניהול קמפיינים
15:46
מחפשים מנהל קמפיינים? WEBON - ניהול קמפיינים בכל הרשתות: גוגל ADS, פייסבוק, טאבולה, אאוטבריין, טיקטוק, אינסטגרם. התוצאות הן כאן ועכשיו!
להמשך הפוסט לחצו
קידום אתרים בארצות הברית
קידום אתרים בארצות הברית
20:29
קידום אתרים הוא אחת מהאסכולות החשובות ביותר להצלחת עסקים בעידן הדיגיטלי. בעידן שבו כמעט כל פעולה נעשית באמצעות מחשבים וסמארטפונים, היותם שם טוב בעולם האינטרנט הפך למרכזי. כאשר מדובר על קידום אתרים בארצות הברית, ישנם אתגרים ייחודיים והזדמנויות עצומות שדורשים גיוס של מומחים מקצועיים במיוחד.
להמשך הפוסט לחצו
פיתוח סטארטאפ
פיתוח סטארטאפ
10:34
הפיתוח של סטארטאפ הוא תהליך מרתק ומאתגר המכיל בתוכו רעיונות, יצירתיות, והתמודדות עם אתגרים רבים. המונח "סטארטאפ" מתייחס לעסק חדשני וגמיש שנוצר עם מטרה לפתח מוצר או שירות חדש שיכול לקרוא לו "הפתעה" בתחום כלשהו. WEBON הינו בית תוכנה שמספק פתרונות תכנותיים ופיתוח לפי דרישה.
להמשך הפוסט לחצו
מקדם אתרים בפייסבוק
מקדם אתרים בפייסבוק
9:55
מחפשים מקדם אתרים בפייסבוק? בואו התייעצו בחינם! לגבי הפרסום שלכם גוגל, פייסבוק, יוטיוב, טיקטוק, אינסטגרם. שיווק אגרסיבי ע"י מקדם אתרים תותח.
להמשך הפוסט לחצו
קניית עוקבים באינסטגרם
קניית עוקבים באינסטגרם
21:54
היתרונות והחסרונות של רכישת עוקבים באינסטגרם נתחיל בכך שקודם כל למי שאין אינסטגרם קרוב לוודאי שאינו מעודכן בעוקבים וכדומה, אז בבקשה להתחבר או להירשם לאינסטגרם. רכישת עוקבים באינסטגרם היא טקטיקה פופולרית המשמשת מותגים, עסקים ומשפיענים רבים כדי להגדיל את העוקבים שלהם במהירות. למרות שזו יכולה להיות דרך מצוינת לשים לב לחשבון שלך, ישנם כמה חסרונות פוטנציאליים שעליך לשקול לפני קבלת ההחלטה. במאמר זה, נבדוק את היתרונות והחסרונות של רכישת עוקבים באינסטגרם כדי שתוכל לקבל החלטה מושכלת אם זה מתאים לחשבון שלך או לא.
להמשך הפוסט לחצו
קורס פיתוח תוכנה לימודי ערב
קורס פיתוח תוכנה לימודי ערב
17:54
כשמחפשים קורס פיתוח תוכנה לימודי ערב, האופציה שאנו מציעים לתלמידים שלנו היא הטובה ביותר! קורס פיתוח תוכנה ולמידה בזמן שלכם.   קורס פיתוח תוכנה ללימודי ערב שלנו מספק הזדמנויות למידה בקצב עצמי בהתאמה אישית, המאפשרות לך ללמוד מושגי קידוד בקצב ובלוח זמנים שמתאימים לך. אנו מציעים מגוון מודולים על שפות תכנות, כלים וטכניקות קידוד ועוד הרבה יותר. עם המדריכים המנוסים שלנו המספקים תמיכה מקוונת, הקורס שלנו מובטח שיעזור לך להגיע ליעדי פיתוח ה-IT שלך.
להמשך הפוסט לחצו
בית תוכנה לפיתוח אפליקציות
בית תוכנה לפיתוח אפליקציות
14:32
כשרוצים לפתח תוכנה ומחפשים בית תוכנה לפיתוח אפליקציות. WEBON מובילה ולמה? אין אנשי מכירות! נטו מפתחי תוכנה, אפיון כבר במעמד השיחה. תעבודו מול מתכנת בכיר!
להמשך הפוסט לחצו
קורס פיתוח תוכנה למתחילים
קורס פיתוח תוכנה למתחילים
12:51
לומדים בשיטה שלנו! קורס פיתוח תוכנה למתחילים, לומדים בבית תוכנה עם מתכנת בכיר - הכשרה אחד על אחד לפי קצב התקדמות. לבדיקת התאמה תשאירו פרטים או חייגו.
להמשך הפוסט לחצו
קורס פיתוח אתרים
קורס פיתוח אתרים
14:52
חולמים על סטארטאפ או להשתלב בהייטק? קורס פיתוח אתרים הוא הפתרון המושלם, אנחנו מזמינים אתכם ללמוד בשיטה אחד על אחד. שוחחו עם מתכנת בכיר ניסים ויצמן WEBON.
להמשך הפוסט לחצו
פיתוח תוכנה
פיתוח תוכנה
19:59
המדריך למתחילים לפיתוח תוכנה ומה שאתה צריך לדעת מהו פיתוח תוכנה ויישומיו? פיתוח תוכנה הוא תהליך של יצירה ותחזוקה של יישומי תוכנה. זה כולל מגוון פעילויות, כגון עיצוב, קידוד, בדיקה, איתור באגים ותיעוד. מהנדסי תוכנה אחראים לפיתוח פתרונות תוכנה העונים על דרישות הלקוח. הם משתמשים במגוון של שפות תכנות וכלים כדי ליצור יישומים
להמשך הפוסט לחצו
מקדם אתרים פרטי
מקדם אתרים פרטי
14:07
כאשר בוחרים לעבוד עם מקדם אתרים פרטי יש לא מעט יתרונות בתחום קידום אתרים, והאמת שגם בתכנות. שירות של מקדם אתרים אישי \ פרטי עבודה מול טכנולוגיה ייחודית.
להמשך הפוסט לחצו
בניית אתר מחיר
בניית אתר מחיר
20:26
שמחפשים בניית אתר למכירת מוצרים, נדרש מכתנים ברמה גבוהה אבל לא פחות חשוב קידום האתר. פיתחנו טכנולוגיה לשיווק אונליין מול וורפרס המערכת המובילה לניהול תוכן.
להמשך הפוסט לחצו
לימודי הייטק
לימודי הייטק
23:37
לימודי היייטק פיתוח טכנולוגיה השכלה גבוהה ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתפתח, גם ההשכלה הגבוהה מסתגלת לנוף המשתנה. לימודי היי-טק הופכים פופולריים יותר ויותר ככל שהסטודנטים מחפשים הבנה טובה יותר של איך
להמשך הפוסט לחצו
בניית אתר למכירת מוצרים
בניית אתר למכירת מוצרים
19:19
שמחפשים בניית אתר למכירת מוצרים, צוות WEBON תכנתנו את האתר המושלם לשיווק מוצרים ברשת. פיתחנו טכנולוגיה לשיווק אונליין מול וורדפרס המערכת המובילה לניהול תוכן.
להמשך הפוסט לחצו
בניית אתר חנות רהיטים
בניית אתר חנות רהיטים
20:02
חברים פיתחת חנות אינטרנטית 24 שעות ביממה שתוכל למכור עבורכם ללא הגבלת עובדים אינה בגדר חלום. בניית אתר חנות רהיטים זאת המומחיות שלנו. לפרטים חייגו.
להמשך הפוסט לחצו
קורס פיתוח תוכנה
קורס פיתוח תוכנה
18:39
חולמים על הקמת סטארטאפ או תוכנה ייעודית לעסק? בואו ללמוד קורס פיתוח תוכנה בשיטה הכי יעילה שקיימת אחד על אחד. לימודים בזמן שלכם ובקצב שלכם - עם ניסים ויצמן.
להמשך הפוסט לחצו
לידים ליועצי משכנתאות
לידים ליועצי משכנתאות
18:05
רוצים לרכוש לידים? אנו מספקים לידים ליועצי משכנתאות בשיטה מנצחת! ניסים ויצמן יועץ פרסום ושיווק שהולך להקפיץ לכם את המחזור החודשי! תשאלו לגבי הטכנולוגיה שלנו
להמשך הפוסט לחצו
שיווק רשתי
שיווק רשתי
17:08
מחפשים לשווק את הרשת ולבצע שיווק רשתי? ניסים ויצמן יועץ פרסום ושיווק שהולך להקפיץ לכם את המחזור החודשי! שיווק רשתי לעסקים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת.
להמשך הפוסט לחצו
יועץ פרסום ושיווק
יועץ פרסום ושיווק
21:31
רוצים לשווק את העסק? ניסים ויצמן יועץ פרסום ושיווק שהולך להקפיץ לכם את המחזור החודשי! מפתח תוכנה ומומחה קידום אתרים מעל 20 שנה. קבלו עכשיו יעוץ לפרסום.
להמשך הפוסט לחצו
קידום אתר אינטרנט עלות
קידום אתר אינטרנט עלות
15:29
מחפשים קידום אתר אינטרנט עלות? אנו גובים החל מ- 1500 ש"ח ובפועל כיום לקוחותינו מצליחים לשלם לנו גם 10,000 ש"ח חודשי. איך זה קורה? חייגו ותבינו.
להמשך הפוסט לחצו
קידום מכירות
קידום מכירות
9:38
מעוניינים בקידום מכירות? WEBON פיתחה טכניקות לקידום אתרים בגוגל וברשתות החברתיות. לפרטים פנו אלינו יש לנו כלים ייחודיים לנו.
להמשך הפוסט לחצו