0
(0)

בית חכם

מערכת בית חכם הינה טכנולוגיה ברמה הגבוהה שאליה אנו שואפים להגיע וליצור אווירה ביתית ממוחשבת המאחסנת עימה ביטחון, חיסכון ונחות מכסימלית. כיום בכל בית נדרשת ורצויה התקנה של מערכת בית חכם.

אז מהי מערכת בית חכם ?

בית חכם היא מערכת משוכללת המעניקה לכם בעלי הבתים את השליטה המלאה מרחוק, כלומר בידכם בכוח לשלוט מה יעבוד בבית.. מתי וכמה זמן.. זאת מערכת ממוחשבת הניתנת לשליטה מלאה ע”י מקשי הפלאפון, בעזרת מספר לחיצות על מקשי הפלאפון הסלולארי תוכלו להפעיל או לכבות כל מכשיר בביתכם ואף לצפות בנעשה בביתכם בכל רגע נתון!התקשרו אלינו עוד היום והזמינו אותנו לייעוץ חינם בביתכם לגבי מערכת בית חכם

077-2005578 | 050-6355415.

מספר דוגמאות לאופן פעולות בית חכם :

בית חכם דוגמא מס’ 1

יצאתם מביתכם לכיוון העבודה ולפתע נזכרתם שהמזגן דולק אך הדרך חזרה כרוכה באיחור למקום העבודה.. באמצעות מערכת בית חכם תוכלו לראות האם המזגן דלוק ולכבות אותו בלחיצה אחת פשוטה. כמו כן בזכות השליטה הזו תוכלו להפעיל את המזגן על העוצמה הרצויה לכם בכל רגע נתון וכך ליהנות מבית מאוורר וממוזג לפי מזג האוויר שכיוונתם.

בית חכם דוגמא מס’ 2

החשמל בבית הגיע לסכומים גבוהים ? הסיבה לכך שימוש מופרז בחשמל שאף אינו לצורך.. כלומר כמה פעמים יצאתם מהחדר והאור עדיין דולק ע”פ שאינכם נמצאים בו וזאת בשל החשיבה שתחזרו עוד מספר דקות.. כמו כן בבית חכם יותקנו חיישניים חכמים אשר מזהים האם ישנו אדם בחדר ולפיכך ייסגרו האורות ביציאתכם מהחדר. זה יעזור לכם בחיסכון מוחלט של חשמל הבית.

בית חכם דוגמא מס’ 3

רוצים לצאת לטיול מרוחק מהבית אך לאור העובדה שישנם פרטים בעלי ערך רב בבית הראש לא נקי.. אחוזי הפריצות בבתים נוצרים בעקבות מעקב ממושך של פורצים הממתינים בקוצר רוח לנופש של בעלי הבית. בעזרתבית חכם והמערכת הממוחשבת תוכלו ליצור תנועה תמידית ולהרתיע פורצים ולהעניק להם תחושה שישנה פעילות בתוך הבית.

למידע נוסף בית חכם.

 

דרגו אותנו

בלחיצה פשוטה אפשר לדרג

ממומצע דירוג 0 / 5. ספירת דירוגים: 0

הדירוג הראשון נשמח לפירגון