מציאת אזכורים ברשת באמצעות הכלי של גוגל

ניהול מוניטין ברשת

רשת האינטרנט מכילה מגוון רחב של אופציות לניהול מוניטין, כמו כן על מנת לנהל את המוניטין על הצד הטוב ביותר אנו צריכים לדאוג שרוב האזכורים ברשת יהיו חיוביים, כמו בכל עסק ככל שאנשים מרוצים ומקבלים חוות דעת טובות כך ימליצו לחבריהם ולקרוביהם.

כיצד מנהלים את המוניטין על הצד הטוב ביותר ?

ניהול מוניטין מתחלק לצד הטוב אזכורים חיוביים, אזכור חיוב כאשר שם בית העסק מוזכר בבלוג, פוסט, מאמר פורום או טוקבקים באופן חיובי, אזכור זה יתרום רבות לבית העסק עם זאת מצד הגולשים (פה לאוזן) ועם זאת מסייע בקידום אתרים. האלגוריתמים של גוגל משפיע על קידום אתרים כאשר הרובוטים מזהים ביקורת חיובית ברשת.

כמובן בכל צד טוב יש גם רע, אזכור שלילי לא רק שאינו תורם  מבחינה תדמיתית, אלא גם משפיע לרעה בקידום אתרים. אזכורים רעים ואף אזכורים במקומות עם מילים וביטויים שליליים(שפה לא יפה) יכול להזיק רבות לאתר.

מציאת אזכורים Google Alerts

כלי המעקב של גוגל מאפשר לנו למצוא התראות באזכורים שאנו מעוניינים, עם כך זה תורם לנו במציאת אזכורים לטוב ולרע ברשת, יתרה מזאת הכלי מאפשר לנו לעקוב אחר נושאים שמעניינים אותנו, הכלי מאוד שימושי ויוכל לסייע לכם רבות בניהול המוניטין לכניסה לכלי לחצו כאן.

כיצד עובדים עם Google Alerts ?

  1. רושמים את המילה או הביטוי שאנו רוצים לקבל אזכורים בשעה שהוא מוזכר במנוע החיפוש.

    מסך התראות של גוגל

    מסך התראות של גוגל תמונה מס 1

  2. לאחר שבחרנו את המילה או הביטוי שנרצה לעקוב אחריו, נמלא את הפרטים הבאים :
    מסך התראות של גוגל תמונה מס 2

    מסך התראות של גוגל תמונה מס 2

    • באיזו תדירות –  העדיפות לבחור באותו הרגע, לא בהכרח שאותו אזכור עלה כבר נקבל התראה, וזאת מכיוון שלא תמיד ישר גוגל מאנדקס את העמוד, מקסימום פעם ביום מקבץ עבורכם את כל הנושאים ומציג באותו היום בכמות אחת גדולה, כנ"ל פעם בשבוע.
    • מקורות לבחירתכם : חדשות, בלוגים, אינטרנט, וידאו, ספרים, דיונים ופיננסים, אנו תמיד בוחרים באופן אוטומטי.
    • שפה – במעקב על אזכור מסוים רצוי לבחור בכל שפה, על מנת לקבל התראה מכל מקום וכל שפה אפשרית, המזכירה את המילה או הביטוי שעוקבים אחריו.
    • אזור – ניתן להגביל למדינה מסוימת, אנו לא מגבילים בייחוד שמחפשים אזכורים שליליים.
    • כמות התוצאות – כאשר מסמנים רק את הטובות ביותר, ייתכן מאוד שנפספס אזכור ולכן מומלץ את כל התוצאות על מנת לאבחן מה באמת חשוב ומה לא.

לאחר שהבנו מהו Google Alerts ניתן להשתמש בכלי למספר דברים כגון :

  1. מציאת אזכורים טובים ואף רעים על שם חברה, שם משפחה הדומיין של בית העסק.
  2. מעקב אחר אתר מסוים לצורכי קידום אתרים, במידה ואתם רואים אתר מעניין ואתם רוצים לעקוב אחר העדכונים שלו, ולהבין כיצד הוא מתעדכן זה יעשה עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר.
  3. ניתן גם לעקוב אחר מבצעים והנחות ברשת, לדוגמא שם בית העסק בתוספת מבצע, חיסול, דיל ועוד.. כך נוכל להתעדכן באופן תמידי אחר בית עסק מסוים.

חברת WEBON תשמח לסייע לך בהורדת פרסום שלילי וחיזוק המוניטין ברשת, אנו מומחים בכל הקשור לשיווק בנייה וקידום אתרים באינטרנט.

למידע נוסף לגבי הורדת אזכורים ופרסום שלילי לחצו כאן או חייגו 1700-72-12-12.

1 תגובה
  1. גלית אמסלם
    גלית אמסלם says:

    התרשמתי מאוד מכם, הרבה זמן לא קיבלתי כל כך הרבה מאמר.
    חסכתם לי המון במציאת אזכורים ברשת. כיצד ניתן להוריד את הפרסום השלילי ?

    להגיב

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לשיח?
אשמח לקבל את תגובתך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים