כלי לבדיקת מתחרים באינטרנט

כלי לבדיקת מתחרים באינטרנט

על מנת לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש, לפני כל פעולה נחקור את האתרים המתחרים שלכם בתחום.
הנתונים השונים שנקבל יובילו אותנו למסקנות אשר יוכלו לעזור לנו לדעת היכן אנו עומדים וכיצד נערך לפעול לקידום האתר.ישנם כלים רבים ותוכנות לבדיקת נתונים שונים על אתרים. כלי לבדיקת מילות מפתח, כלי לבדיקת צפיפות המילים באתר, כלי לבדיקת ותק האתר, ועוד מגוון רחב של כלים לבדיקת אתרים. מכיוון שיש מבחר רחב של כלים ואתרים בנושא, מומלץ להשתמש בכלי אחד שמכיל את רוב הכלים. במאמר זה תוכלו ללמוד על תוסף אחד שמכיל את רוב הכלים, התוסף יחסוך לכם זמן רב ויעזור לכם לבצע מחקר של המתחרים שלכם.על מנת להשתמש בתוסף, עליכם להתקין אותו בדפדפן של Firefox או ב- Google Chrome. שם התוסף: SEOQuake. תוכלו להתקין את התוסף דרך הקישור כאן

לאחר ביצוע ההתקנה, כאשר התוסף פעיל ואתם נמצאים באתר מסויים, תוכלו לראות את סרגל הכלים שיאפשר לכם לקבל נתונים על האתר בלחיצת כפתור:

 

נתחיל לסקר את הכפתורים בסרגל הכלים משמאל לימין:Info: מאפשר לכם לראות את הנתונים הבאים:Title , Meta keywords , Meta description , PR , התאריך האחרון שבו נסרק הדף בגוגל, מספר המילים בדף, מספר הלייקים בפייסבוק ובגוגל+, ותק הדומיין וצפיפות המילים.

PR: מדד של גוגל לדירוג אתרים

I: מציין את כמות הדפים באתר שנסרקו בגוגל. לחיצה על I מאפשרת לכם לצפות ברשימת הדפים של האתר, בדיוק כמו בחיפוש
site:domain.com

L ו- LD : הם כלים בתשלום לבדיקת קישורים.

ה-I הנוסף, מציג את כמות הדפים באתר שנסרקו בבינג, בדיוק כמו ה-I של גוגל.

Rank: הוא מדד של האתר Alexa , האתר מדרג אתרים על סמך הפופולאריות שלהם וכמות הכניסות לאתר, ככל שהדירוג שלכם נמוך יותר, האתר חזק יותר. בלחיצה על כפתור ה- Rank תגיעו אל האתר של אלקסה, בו ניתן למצוא עוד נתונים על האתר שאתם בודקים.

WebArchive Age: האתר WebArchive מציג לכם את הותק של הדומיין, בלחיצה על הכפתור תוכלו לראות תצלומי מסך של האתר בתקופות שונות. חשוב לציין שהאתר אינו מספק מידע על כל האתרים ברשת, אלא רק על חלק גדול מהם.

Twitter, Facebook, Google+ : מציגים את כמות הלייקים שעשו לדף ברשתות החברתיות.

Whois: מאפשר לנו לראות את שם הבעלים הרשומים של הדומיין.

: מאפשר לנו לראות את מקור הדף – כמו בלחיצה על View Source.

Rank ו- Price: הם כלים נוספים לבדיקת מילות מפתח כמות כניסות, תחרות ועוד. חלק מהשירות עולה כסף והבדיקות לא תמיד עובדות על אתרים בישראל.

Int: מציג לנו את מספר הקישורים הפנימיים באתר, המקשרים לאותו הדף.

Ext: מציג לנו את מספר הקישורים החיצוניים שמקשרים אל האתר. כלי זה לא תמיד עובד כמו שצריך ומראה לנו רק חלק קטן מהקישורים. על בדיקת קישורים חיצוניים אל האתר נעסוק בפוסטים הבאים.

Density: מציג לנו את צפיפות המילים באותו דף, בדומה ל- Info

Diagnosis: בדיקת האופטימיזציה של האתר במנועי החיפוש. מציג תקינות או בעיות בפרמטרים חשובים לקידום האתר מבחינת גוגל. לדוגמא: מילות מפתח, תוויות H1, תגי ALT, robots.txt , מפת האתר ועוד מגוון פרמטרים.

רוצים לקבל עוד מידע על כל הפרמטרים הללו ואילו פרמטרים נוספים חשובים לקידום אתרים? הירשמו לקורס קידום אתרים בלשכת מקדמי אתרים ותוכלו לדעת את כל הסודות שלנו לקידום אתרים.

ליצירת קשר ובדיקת זכאות למלגה חייגו 1-700-72-12-12 לשכת מקדמי אתרים.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לשיח?
אשמח לקבל את תגובתך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים