אם כל כך קשה לקדם היום אז איך האתר שלי יוצג במנוע החיפוש גוגל

אם כל כך קשה לקדם היום אז איך האתר שלי יוצג במנוע החיפוש גוגל

ישנה שאלה נפוצה של המון מקדמי אתרים אם האתר של הלקוח שלי חדש כיצד אוכל להביא אותו לראש תוצאות החיפוש אף על פי שהתחום אותו אני מקדם דיי רווי ? אז התשובה לשאלה זו הינה גוגל מעניק צאנ'ס לכל אתר אך מתבקשת אופטימיזציה מלאה לאתר וכמובן עידכון שוטף של האתר בתכנים רלוונטיים.לאחרונה נראו אתרים חדשים עוברים את האתרים "הוותיקים" בעלי PageRank גבוה! העידכון האחרון של גוגל שיגע המון חברות של קידום אתרים והוציא אותן דיי מתוסכלות אתר בעל וותק והמון קישורים יורד אחורה בתוצאות החיפוש ולעומת זאת אתר בן 3-4 חודשים עובר אותם בלי למצמץ דיי מאכזב נכון ?

 

הסיבות לכך שגוגל מעניקה צאנ'ס לאתרים חדשים על פני אתרים ותקים הינן :1.האתרים בעלי הוותק מכילים המון קישורים ולאתרים החדשים כל סיכוי לעבור אותם ברמת הקישורים ולכן גוגל מעניקה צאנ'ס על מנת לבחון את האתרים החדשים האם הם באמת רלוונטיים עבור הגולשים.2. רוב חברות קידום אתרים מקדמות וקידמו את האתרים ע"י השמת קישורים באתרי מאמרים ואתרי אינדקסים מה שגוגל מנסה למנוע זה את המצב הזה שישנם מקדמי אתרים שגורמים לכך שמנוע החיפוש של גוגל ידרג אותם גבוה בראש תוצאות החיפוש.לסיכומו של עניין גוגל מעניקה צאנ'ס לכל האתרים ומעוניינת לראות שינויים דרסטיים באתר על מנת להביא לגולשים נתונים חדשים ולא להסב את תשומת ליבם במידע מיושן!

* תבקשו בדיקת קישורים נכנסים מהחברה לקידום אתרים שאתם עובדים עימה, רצוי להוריד קישורים מאתרי מאמרים כך גוגל מבינה שישנה חברה לקידום אתרים מאחורי הקלעים ולכן רצוי להסיר את הקישורים הנכנסים מהאתרים.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לשיח?
אשמח לקבל את תגובתך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים